Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 2
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 3
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 4
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 5
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 6
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 7
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 8
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 9
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 10
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 11
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 12
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 13
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 14
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 15
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 16
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 17
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 18
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 19
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 20
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 21
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 22
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 23
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 24
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 25
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 26
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 27
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 28
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 29
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 30
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 31
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 32
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 33
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 34
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 35
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 36
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 37
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 38
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 39
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 40
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 41

1 / 42

video
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 2
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 3
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 4
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 5
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 6
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 7
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 8
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 9
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 10
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 11
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 12
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 13
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 14
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 15
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 16
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 17
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 18
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 19
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 20
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 21
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 22
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 23
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 24
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 25
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 26
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 27
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 28
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 29
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 30
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 31
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 32
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 33
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 34
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 35
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 36
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 37
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 38
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 39
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 40
Audi A6 Allroad 2.7T Quattro Tiptr - 41

Najważniejsze

Przebieg

392 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 671 cm3

Moc

250 KM

Opis

Allroad 2003 - 28.300 zł. Mój trzeci Allroad, a więc przy zakupie wiedziałem na co zwrócić uwagę. W auto od zakupu wydany worek pieniędzy, aby wyglądał i jeździł tak jak obecnie. Roczne przebiegi około 15k. Był solidną bazą do projektu: prosty, zdrowy blacharsko, mechanicznie, fajnie wyposażony, z udokumentowaną historią serwisową. Uznałem, że warto zainwestować i zrobić ciekawe kombi. Efekt jest taki, że przykuwa uwagę na ulicy. Kolor kontrowersyjny, albo kochasz albo nienawidzisz - dla mnie petarda w szarej rzeczywistości :)

Powód sprzedaży - kupiłem ponad 15 lat młodszego Alltracka i drugie kombi jest zbędne :)


Poniżej opiszę stan auta:


1. Silnik - 2.7 BiTurbo BES - generuje pełną moc, pracuje równo, nie generuje błędów, daje frajdę z jazdy. Zawory, DVki, węże, czujniki, trójnik, odma, świece, uszczelnienia, itp, sprawne i doprowadzone do stanu, który generuje wartości przyspieszeń lepsze niż katalogowo. Auto nie bierze oleju, nie dymi nigdy na niebiesko - niezależnie czy jest zimne, gorące, itp., w ogóle nie dymi! Silnik raczej suchy, wiosną wymieniony olej z filtrami Motul 5W40, a jesienią był większy serwis silnika, tj: nowy rozrząd, pompa wody, napinacz, rolki prowadzące, pasek wielorowkowy, regeneracja alternatora, kompresor klimy, uszczelnienie frontu, płyn chłodniczy i wszystko co budziło podejrzenia wymienione przed zimą (oczywiście są dokumenty i faktury), akumulator roczny,

2. Skrzynia automatyczna - przenosi moc i pracuje rewelacyjnie niezależnie od temperatury, brak wycieków. Ze wszystkich Allroadów jakimi miałem okazję jeździć chodzi najlepiej. Przez poprzedniego właściciela była regenerowana. Ja oczywiście dalej serwisowałem zgodnie z zaleceniami filtr + olej,

3. Pneumatyka sprawna, auto nie opada, miechy szczelne, amortyzatory ładnie tłumią. Trzyma się świetnie drogi zarówno przy 100 i 180 km/h (szybciej staram się nie jeździć), dużo lepiej niż Alltrack. Kompresor był wymieniany nowy Wabco, podnosi na każdy poziom bez problemu,

4. Zawieszenie - na markowych elementach, wymieniane na bieżąco jak coś dawało znaki. Ciche i zwarte auto, chociaż obecnie słychać łącznik stabilizatora lewy i wahacz z przodu. Tył cichy, bez zastrzeżeń. Do wymiany gumy wewnętrznego przegubu prawego i chociaż go nie słychać to czasem czuć już delikatne drgania podczas jazdy. Teraz trzeba profilaktycznie wymienić przegub, bo szkoda podwójnej roboty.

5. Dyfer i napędy suche, wymieniane oleje wraz ze skrzynią,

6. Hamulce - big breaki, przód 6-tłok Brembo na tarczy 345 mm, tył tarcza 300 mm i większe zaciski, tarcze wszystkie jak nowe, dodatkowo nowe wężyki, nowe przewody miedziane na tył i nowy płyn hamulcowy wymienione jakieś 3 miesiące temu,

7. Wydech - downpipe z nierdzewki, oraz dalej tłumiki pół-przelotowe (mają ponad 2 lata), trochę głośniej niż w serii, ale bez przesady - na wakacje można jechać, a mruczy przyjemniej,

8. Nadwozie - oklejone folią 3M, pozostałe elementy w lakierze czarnym półmatowym. Pod folią lakier w dobrej kondycji (srebrny). Wszystkie szyby z 2003 roku, poza przednią. Podczas zakupu mierzyłem auto i prawie całe w pierwszym lakierze (chyba poza klapą bagażnika). Nie było widać żadnych wypadkowych przygód: przodem, tyłem lub w boki auta, a samochód był solidnie rozbierany do wszystkich prac. Blacharka: doły drzwi (3 szt. super wzorowo w oryginale!, 1 szt. ciut gorzej od wnętrza, ale naprawdę minimalnie jak na ich skłonność do rudej :), dach przy szybie ok, podobnie jak i reszta. Dbałem o każdy element nadwozia. Uszczelki miękkie, zabezpieczane regularnie silikonem, plastiki bez rys, uszkodzeń. Wygląda super!

9. Oświetlenie. Trzeci stop nowy. Lampy przednie po regeneracji nowe soczewki 3 cale bixenon, nowe odbłyśniki, szkła polerka i lakier zewnątrz i wewnątrz, środki czarny mat, nowe uszczelki ori Hella. Lampy tył ładne i bez pęknięć. Przednie lampy świecą mega!

10. Wnętrze - ładna skórzana tapicerka Recaro elektryczna + podgrzewanie przód i kanapa tył + airbagi tył, dekory drewniane oraz cała reszta plastików w pięknym stanie bez powycieranych przycisków, kierownica, lewarek, podłokietnik bez śladów użytkowania, przyciemnione szyby tylnych drzwi i przestrzeni bagażnika, roleta bagażnika sprawna, hak Westfalia z kluczykiem, klimatyzacja sprawna, radio, zmieniarka CD, elektryka: parktronic, tempomat, FIS, itp. też działają. Skóra pielęgnowana balsamem Meguiars. Podsufitka trzyma się gąbki;

11. Felgi Rial 18 cali z rantem: 8 i 9 cali + dystanse, koła ładnie wypełniły wnęki. Opony jeszcze zimówki w dobrym stanie, teraz więcej stoi. Ranty do polerki i będzie efekt wow!

12. Instalacja LPG założona ponad 2 lata temu. Butla w kole (55 litrów), wlew gazu ukryty pod klapką. Pod maską wszystko ładnie ukryte i zabudowane. Sterownik Stag, 2 reduktory Zavoli, bdb wtryski, zestaw przygotowany na 380KM,

13. Historia - przyjechał ze Szwecji. Komplet instrukcji i książek serwisowych. Masa faktur i dokumentów ze Szwecji, a potem krajowych od poprzednich właścicieli i ode mnie (gruby segregator). Na hamowni wyszedł lepiej od serii. Na większość prac i części są faktury, paragony, zdjęcia, filmy, gwarancje z datą i przebiegiem. Na zdjęciu widać papierowy zestaw, a dodatkowo e-faktury i zdjęcia :)

14. Co do zrobienia w niedalekiej przyszłości? -> w zawieszeniu przednim czasem coś się odezwie, no i przegub. A co w odległej przyszłości? -> Turbiny pompują super, od zakupu są zapocone na zewnątrz - nie ma sensu tego robić, dopóki są w pełni sprawne i auto nie bierze oleju, ale pewnie kiedyś będą do regeneracji. Wózek tył skorodowany ze stabilizatorem, jak pojawią się luzy to najlepiej wymiana na alu z S6.


Podsumowanie : Audi wygląda i jeździ świetnie, jest zadbane i zdrowe! Cena nie jest mała, ale serwis tego modelu, silnika i doprowadzenie do tego stanu kosztowało dużo więcej. Od samej jesieni wydałem ponad 8,5tyś.: rozrząd z osprzętem, lampy przód, przewody hamulcowe, oleje, a to były raczej drobiazgi :)


Olej slinikowy ma przejechane 3 tyś.km, OC do 12/2024, badanie techniczne do 09/2025;

 

1 października 2024 9:47

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6 Allroad

Rok produkcji

2003

Przebieg

392 000 km

Pojemność skokowa

2 671 cm3

Moc

250 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

9.0 l/100km

Spalanie W Mieście

19 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Szwecja

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21225

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Audi_Yellow

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Dąbrowa Górnicza, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store