Przedmiotem sprzedaży jest Audi A6 Allroad z 2015 roku. Auto pochodzi z polskiego salonu, jest bezwypadkowe i bezkolizyjne. Samochód posiada najlepszy wysokoprężny zestaw napędowy, mianowicie silnik 3.0 bitdi 320 koni i 650 NM połączony ze skrzynią Tiptronic oraz stałym napędem na cztery koła quattro.
W auto zainwestowane ok. 60 tysięcy zł , dzięki czemu auto jeździ i wygląda jak nowe. Postaram się opisać wszystko to, co zostało wymienione w ciągu ostatnich 50 tysięcy km:
- nowe wtryskiwacze OEM
- nowy rozrząd OEM ze wszystkimi nowymi uszczelkami na pokrywach zaworów, turbo, uszczelniacz wału, przy tej okazji wyczyszczone gniazda wtryskiwaczy i założone nowe podkładki na wtryskiwaczach, zrobiony także serwis klimatyzacji, naprawa wykonana w renomowanym warsztacie RS Auto w Warszawie - ostatnie zdjęcie z prac przy aucie
- nowa pompa AdBlue
- wypiaskowane oraz proszkowo pomalowane zaciski hamulcowe
- nowe tarcze oraz klocki OEM oraz płyn hamulcowy
- roczne opony letnie Michelin Pilot Sport 4
- nowe łożyska w kołach
- nowych 6 świec żarowych
- wymienione oleje w napędach oraz skrzyni biegów TIPTRONIC 8HP
- wyczyszczony cały układ dolotowy, wszystko złożone na nowych uszczelkach
Oczywiście oleje, filtry wymieniane co 10-12 tysięcy km, auto jeździ na oleju Millers Performance 5w30.
Podczas wymiany rozrządu, które miało miejsce 8 miesięcy temu temu zleciłem ogólne przejrzenie auta pod każdym możliwym względem, auto zostało ocenione bardzo dobrze, nie wymaga żadnych napraw ani inwestycji. Silnik jest w bardzo dobrej kondycji, nie ma żadnych wycieków, czy to z górnej czy z dolnej miski olejowej, żadnych wycieków płynu między głowicami, wszystko jest tak jak być powinno, tak samo skrzynia biegów nie ma żadnych wycieków, pracuje w każdym trybie prawidłowo. Sprawdzony został także filtr cząstek stałych, jego zapełnienie popiołem wynosi 0.12 ml, wartość graniczna dla tego modelu to 0.24 ml, a różnica ciśnień na postoju wynosi 14 hpa, przy moim trybie użytkowania filtr wypala się co 800 km, więc przy 200 tysiącach km przebiegu ma dopiero połowę swojego życia za sobą, co wskazuje również na to jak auto było użytkowane, głównie poruszało się na autostradach i S'kach. Przez ostatnie 30 tysięcy km przyrost popiołu to 0.01 ml.
Na wszystkie naprawy posiadam oczywiście faktury i potwierdzenia z serwisów.
Z wyposażenia auto posiada m.in:
- dociągi drzwi,
- nagłośnienie BOSE,
- acc (aktywny radar), side assist (asystent martwego pola), lane assist (asystent utrzymania w pasie ruchu), audi braking guard (asystent przeciwkolizyjny)
- światła matrixy, a co za tym idzie także dynamiczne kierunkowskazy z przodu oraz z tyłu,
- czterostrefowa klimatyzacja,
- podgrzewane tylne siedzenia,
- łopatki do zmiany biegów,
- najwyższy pakiet oświetlenia ambiente z podświetlanymi listwami oraz oświetlaniem tylko tej przestrzeni, do której otwarte są drzwi,
- tapicerka skórzana z elementami alkantary,
- odblokowany CarPlay oraz Android Auto,
I wiele innych…
Samochód został dodatkowo wyposażony w nadajnik GPS, dzięki czemu jest możliwość kontrolowania położenia auta poprzez aplikację na smartphonie.
Z aspektów wizualnych dołożyłem ściętą kierownicę od wersji RS z łopatkami od RS'a, gałkę do zmiany biegów również z tej wersji oraz nakładki na pedały OEM.
Auto jest pedantycznie zadbane, nie posiada żadnych rys, wgniotek czy innych tego typu rzeczy, środek zawsze pielęgnowany i zabezpieczany, również bez śladów zużycia. Miesiąc temu auto przeszło pełną korektę lakieru po czym została nałożona powłoka grafenowa. Środek również został wyczyszczony, a skóra zaimpregnowane.
Z czystym sumieniem polecam i zapraszam do kontaktu pod numerem
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.