Sprzedam moje prywatne Audi A6 C6 AllRoad polift z silnikiem 3.0 TDI z bazową mocą 240km, skrzynią automatyczną oraz napędem Quattro. Samochód w moich rękach od ponad 2 lat, kupiony od dobrego kolegi, który ściągnął je do Polski w 2016 roku, także znam pełną historię napraw w Polsce.
Auto ma podniesioną moc na ok. 310km i 650nM w profesjonalnej firmie zajmującej się hamowaniem pojazdów i ich modyfikacją. Przy podnoszeniu mocy sprawdzona zostało kondycja oraz podzespoły silnika, wtryski itp oraz skrzynia biegów tak, aby mieć pewność, że mimo zwiększonych osiągów auto dalej będzie długowieczne.
Jeśli chodzi o naprawy, to zacznę od najważniejszej kwestii czyli rozrząd. Został on wymieniony przez poprzedniego właściciela przy przebiegu ok. 280000 km, tak więc posłuży jeszcze długie lata.
Z napraw, które zostały przeprowadzone w czasie mojego posiadania auto to m.in:
- Wymieniony kompresor zawieszenia pneumatycznego na NOWY ( poprzedni zaczął się grzać i nie dobijał ciśnienia )
- Wymieniony miech przedni lewy wraz z uszczelką na NOWY ( nieszczelność miecha oraz uszkodzona uszczelka )
- Ustawienie fabryczne zawieszenia pneumatycznego ( ustawione prześwity oraz sprawdzenie szczelności układu )
- Klocki hamulcowe z tyłu
- Wiązka elektryczna prowadząca z akumulatora pod maskę
- Olej silnikowy co 10 tys. kilometrów Motul 8100 Xclean 5w30
- Kompletny mechanizm tylnej wycieraczki wraz z nowym ramieniem i dyszą
- Kompresor klimatyzacji wraz z osuszaczem, chłodniczką, zaworami i płukaniem układu
Auto posiada nowe opony letnie kupione 17.05.2024r Nokian PowerProof 1 255/35 r19 na feldze obecnej na zdjęciach ( opony zostały założone po robieniu zdjęć ). Dodaję również opony zimowe w rozmiarze 17' na oryginalnej feldze Audi.
Przegląd do kwietnia 2025r, ubezpieczenie do listopada 2025r.
Mogłem o czymś zapomnieć, ale najważniejsze jest to, że auto jest w pełni sprawne mechanicznie, nie ma żadnych problemów z pneumatyką, silnikiem czy skrzynią biegów.
Jeżeli chodzi o stan blacharsko-lakierniczy to przydałoby się zrobić kilka rzeczy, a mianowicie auto posiada kilka rysek, które może i są powierzchowne, ale po umyciu są widoczne. Warto byłoby również przywrócić fabryczną gumę mocowania podnośnika lewy przód, gdyż pojawiła się tam drobna korozja z uwagi na jej brak ( auto normalnie podnosi się na podnośniku ).
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu, cena jest oczywiście do rozsądnej negocjacji.
Sprzedaję auto niechętnie, ponieważ bardzo je lubię, jest dynamiczne, wygodne, pakowne i bezpieczne, ale prawda jest taka, że bardzo mało nim jeżdżę z uwagi na pracę z domu. Co tydzień staram się wyjeżdżać na obwodnicę, aby trochę je "przegonić" tak, aby dolot się trochę oczyścił. Przed jazdą zawsze czekam przynajmniej minutę, aż auto podniesie temperaturę o kilka stopni, a po skończonej jeździe czekam ze zgaszeniem auta, aż ostygnie turbina.
Mam nadzieję, że potencjalny nabywca również będzie dbał o samochód i jeśli zaingeruje w strefę blacharsko-lakierniczą, to będzie miał długowieczny samochód.