Witam serdecznie, mam do sprzedania Audi A6 C7 Allroad 3,0 204 KM Auto zostało sprowadzone na moje zamówienie w 2015 roku z Francji z przebiegiem 155 000 km z małym uszkodzeniem przedniego lewego błotnika i reflektora oraz zderzaka. Od tamtej pory codziennie przejeżdża ok 40 km, pozostały przebieg to oczywiście weekendy i urlopy. Samochód przez cały przebieg sprawował się znakomicie (awaria to tuż po zakupie przednie prawe łożysko (wymienione oczywiście obydwa) oraz w czasie eksploatacji czujnik poziomowania zawieszenia; w efekcie wymienione zostały wszystkie czujniki). Na bieżąco jest starannie serwisowany w ASO Toyoty w Siedlcach (z uwagi na odległość do najbliższego ASO Audi, czas i oczywiście koszty a także bardzo wysokie standardy ASO Toyoty) Cała historia jest do sprawdzenia w AutoPodlasie. Nie wymieniany był tzw. rozrząd – od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem dokonania tego serwisu jednak uznałem, że zrobię to „pod kupującego” lub obniżę cenę aby kupujący sam mógł zrobić to we własnym zakresie aby mieć pewność co jest zrobione. Audi A6 Allroad to świetna oferta zwłaszcza dla zwolenników kombi; - bardzo komfortowe, pneumatyczne zawieszenie, - super napęd Quattro – zwłaszcza podczas zimy, na śliskiej nawierzchni, (mam porównanie z innymi samochodami osobowymi/kombi 4x4, napęd wyraźnie bezkonkurencyjny, gwarantuję) - bardzo dobre wyciszenie wnętrza, - świetna skrzynia biegów, - moc - kupując zakładałem podniesienie mocy do ok. 250 KM ale uznałem że nie ma potrzeby ponieważ jeździ się bardzo przyjemnie, zawsze można wybrać tryb Dynamic, który powoduje zmianę charakterystyki pracy silnika, skrzyni, zawieszenia i układu kierowniczego, - samochód bardzo ekonomiczny jeśli chodzi o serwis, przeglądy, klocki, tarcze, - prawdziwe spalanie samochodu sprawdzone na wielu wyjazdach urlopowych zarówno letnich jak i zimowych: średnie spalanie 7,5-8,0 l/100 km, autostradowe 8,5-9,0 l/100 km przy pełnym obciążeniu tj. 4 osoby, pełny bagażnik oraz pełny duży box dachowy, przy ekonomicznej jeździe myślę że da się osiągnąć spalanie na poziomie 6,0-6,5 l/100 km - czterostrefowa klimatyzacja w warunkach nawet południa Europy doskonale daje sobie radę. Wyposażenia niestandardowe: - napęd Quattro, - automatyczna, czterostrefowa klimatyzacja, - fotele przednie elektrycznie ustawiane z pamięcią ustawień fotela, lusterek i kierownicy - elektryczna regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, - fotele przednie podgrzewane, - reflektory xenonowe, - światła led przód i tył, - przyciemniane szyby boczne z tyłu oraz szyba tylna, - wysuwane rolety w drzwiach tylnych oraz na szybę tylną, - elastyczna roleta pionowa (kratka) pomiędzy tylnymi siedzeniami i przestrzenią bagażową, - szyny i poprzeczki do montażu bagażu w bagażniku, Samochód mimo dużego przebiegu jest w stanie bardzo dobrym zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, nie jest zniszczony z uwagi na zawsze utrzymane w stanie pedantycznie czystym (oceniam wygląd jak przy przebiegu ok. 100 tyś km) Polecam auto ponieważ świetnie się nim jeździ – opinia podzielona przez kilka osób które miały okazję nim się przejechać jako kierowca zmiennik przy okazji wielu tras urlopowych zwłaszcza zimowych: Austria, Szwajcaria, Słowacja, Włochy)