Cześć, witam, kłaniam się. Jak w tytule na sprzedaż A6 w wersji wyposażenia PREMIUM PLUS, wiem, że to mało znaczy wiec nadmienię, że dość mocno wyposażoną. Silnik to V6 3.0 TFSI o mocy prawie 340km sprzężoną z 8 biegową skrzynią automatyczną TIP-TRONIC, dużo bardziej wytrzymalszą i mniej problematyczną niż europejski S-TRONIC. Zakupiony w 15 roku, model 16, na co posiadam odpowiednie kwity, komplet papierów. Skoro porównanie do "europejskiego", Audi zostało sprowadzone przeze mnie osobiście bez pośredników zza wielkiej wody, nie nie jest odwijane z latarni ani po powodziowe, pochodzi z Kalifornii, bardzo ładny carfax oczywiście do wglądu, dużo serwisów i serwis do końca, miedzy innymi w salone Porsche Beverly Hills. Przyjechało do mnie z zdekompletowanym przodem, rozebranym przez rzeczoznawce przy czym wszystkie części do jego skompletowania dostałem z autem. Audi było po kosmetycznej stłuczce, pirotechnika cała (poduszki pow.), chłodnice całe, do naprawy obie lampy, które były pęknięte, wyglądało to tak jakby dojechał do jakiejś rampy załadunkowej tudzież naczepy ciężarówki. Po skopiowaniu numeru vin w google można to samemu ocenić, kosmetyka. Skoro już jesteśmy przy naprawie, auto zostało całkowicie przystosowane do dróg europejskich tj. całkowita regeneracja lamp przednich i tylnich oraz elektronika, wszystko po polsku plus Apple Car Play i inne bajery. Auto nie kojarzy się z US bowiem obrysówki przednich lamp zostały polakierowane na czarny połysk co nadaje schludny i spójny charakter z metalicznym czarnym nadwoziem. Z wyposażenia to co jest standardem dla A6 czyli pełna elektryka lusterek, foteli etc... z ciekawszych rzeczy mogę wymienić: podgrzewaną kierownicę, 4 podgrzewane stołki, łopatki do zmiany biegów, ele. kolumnę kierownicy, pełny s-line tj. zawieszenie, pakiet zewnętrzny oraz wewnętrzny, samonapinacze pasów, apple car play, system nagłośnienia BOSE, system monitorowania martwej strefy, felgi 20' competition, podwójne szyby, szyber... resztę można zobaczyć na zdjęciach. Z rzeczy zrobionych, o których warto wspomnieć to między innymi rozrząd, pasek rozrządu, termostat, pompa wody przy przebiegu 128k, tarcze plus klocki przód, akumulator AGM, opony wielosezonowe, olej filtry w silniku oraz skrzyni biegów ostatnio, nowe, świeże. Jeżeli chodzi o eksploatacje to nie skłamię jeżeli napiszę, że nie jest żadnym wyczynem zejść nim poniżej 10 litrów na stówkę przy dobrze rozgrzanym silniku i skrzynii, DOBRZE ROZGRZANYM, krótkie przebiegi to 12 litrów. Auto mega wygodne, bardzo szybkie, super wyciszone, V6 słychać na zawołanie, ale jeśli chcemy wcale nie drenujące portfela do zera. Żeby nie było idealnie i super pięknie na chwilę obecna do wymiany siłowniki maski, oraz na zimnym silniku powoli odzywają się poduszki silnika, nie na już, ale warto mieć to na uwadze... Jest jeszcze jeden problem, z którym walczę od miesiąca, nie wpływa w żaden sposób na jazdę, auto jeździ jak po szynach, przyspiesza brutalnie, ale trochę osłabia elegancki wizerunek, o tym może telefonicznie bądź na miejscu dla kogoś zainteresowanego. Położony 12 miesięczny twardy wosk do ciemnych lakierów. Cena no negocjacji, większej, mniejszej, ale na miejscu, chce sprzedać, a nie spzredawać. Zgadzam się za sprawdzenie auta od A do Z gdziekolwiek, nr. VIN podany. Telefon , gdyby był głuchy proszę SMS, oddzwonię.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.