Sprzedam Audi A6 C7 Avant z silnikiem 3.0 TFSI (CGWB) o mocy 299 KM (440 Nm przy 2900-4500 obr/min, 5.6 sekundy do 100 km/h), automatyczna skrzynia biegów S-Tronic, kolor Ibis White, wnętrze Velvet Beige/Moor Brown. Samochód zarejestrowany, z ważnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem OC. Do samochodu są dwa komplety kluczy, oryginalne etui AUDI z wszystkimi książeczkami/instrukcjami oraz wszystkie dodatki typu nakrętki, apteczka, dojazdówka itd.
Samochód po dużych serwisach (rozrząd, katalizatory, skrzynia) - łączny koszt ponad 30 tys. zł (szczegóły poniżej).
1. Historia
Samochód zakupiłem w 2022 roku od drugiego właściciela w Polsce (drugi właściciel odkupił auto od swojego kolegi). Przebieg w momencie zakupu 169 tys. km. Samochód zakupiony w salonie Audi Rowiński-Wajdemajer w grudniu 2011 roku (konfiguracja ponoć na około 350 tys. zł). Samochód mocno weryfikowany przeze mnie w serwisie przed zakupem – służył jako samochód rodzinny, również w szybszych trasach z dwójką małych dzieci.
2. Serwis
Do momentu mojego zakupu, głównie serwis w ASO Audi, wykonywane wszystkie konieczne serwisy/naprawy, w tym niedługo przed moim zakupem serwis hamulców i zawieszenia. Za mojej kadencji samochód był przygotowywany pod wieloletnie użytkowanie (plany się zmieniły z uwagi na zmianę pracy):
170 tys. km – olej, filtr oleju, powietrza, kabinowy,
171 tys. km – wymiana sprzęgieł w skrzyni S-tronic, wymiana oleju w skrzyni oraz obu filtrów, wykonana adaptacja skrzyni, wymiana króćca pompy układu chłodzącego, koszt 5.600 zł,
173 tys. km – serwis klimatyzacji, wymiana oringów klimatyzacji,
175 tys. km – wymiana szyby czołowej z AC, pękniecie w dolnej części od kamienia,
176 tys. km – wymiana kompletnego rozrządu (części OEM), pasków PK, chłodniczki skrzyni biegów, uszczelnienie skrzyni biegów i silnika (komplet uszczelek), wymiana pasków PK, wymiana złączy wydechu, montaż nowych katalizatorów MG Motorsport, serwis klimatyzacji, koszt 19.400 zł (serwis 13.000 zł + katalizatory 6.400 zł),
180 tys. km – wymiana koła pasowego, rolek paska PK, pompy wody, paska PK, regeneracja alternatora, wymiana złącz elastycznych wydechu, koszt 4.700 zł
183 tys. km (30.12.2023) – zakup nowego akumulatora AGM 105 Ah, na gwarancji do 30.12.2025,
190 tys. km – olej, filtr oleju, powietrza, kabinowy.
Samochód jeżdżony na dobrych olejach (Motul / Millers / Liqui Moly).
3. Wyposażenie
Z ciekawszych pozycji wyposażenia:
- soft close (dociąg drzwi),
- head-up,
- night vision (noktowizor),
- aktywny tempomat,
- czterosferowa klimatyzacja,
- podgrzewane i wentylowane fotele skórzane z pełną regulacją elektryczną i pamięcią (dociąganie pasów itd.),
- światła adaptacyjne, Xenon Plus, LED z tyłu,
- kamery parkowania przód i tył,
- zmieniarka CD / Nawigacja / DVD,
- Audi Pre Sense Plus,
- Ambilight,
- elektryczna klapa bagażnika wraz z elektryczną roletą bagażnika,
- rolety przeciwsłoneczne z tyłu,
- felgi 20” OEM Audi z oponami wielosezonowymi Vredstein + felgi 18” OEM Audi z oponami zimowymi (ostatnie zdjęcie) – cena w ogłoszeniu dotyczy setupu zimowego.
Samochód ma 13 lat, więc oczywiście posiada drobne wady (w tym lakiernicze typu zadrapanie/odprysk) – o wszystkim opowiem podczas rozmowy telefonicznej, do której zachęcam.
Jest to fajny, solidny samochód z porządnym przygotowaniem mechanicznym – wyeliminowana większość wad (typu katalizatory, remont S-tronic czy wymieniony rozrząd), więc myślę, że długo posłuży kolejnemu nabywcy.