raport CARVERTICAL (DLA ZAINTERESOWANYCH WYSYŁAM NA MAIL) - brak uszkodzeń (!)
Auto w ciągłej eksploatacji.
VIN: WAUZZZ4BZYN044464
pierwsza rejestracja: 09.11.1999
nr rejestracyjny: BI526FS
HISTORIA:
1999-2021 - Niemcy
2012 - zakup auta w Bremen (DE) przez brata od prywatnej osoby z przebiegiem 245tys; auto w użytku u brata w DE do 2021r. (najpierw w Bremen, później w Goerlitz)
od 2021 - przejmuję samochód od brata (pierwsza rejestracja w Polsce) i użytkuję do dziś
DOKUMENTY (od 2003r.):
- zakupy części
- kilka TUV (ostatni z IV.2021r.)
- naprawy itp.
ponadto:
- zdjęcia dokumentów rejestracyjnych (DE), które zostały w urzędzie miasta po zarejestrowanie w Polsce, jeśli to ma jakieś znaczenie
lata 2012-2021:
Auto zakupił brat, który mieszka niezmiennie w DE. Od początku po zakupie auto dbane, służyło przede wszystkim na dojazdy do Białegostoku 2-3 razy w roku. Na krótkich odcinkach w zasadzie nie jeździło (praca w pobliżu). Zawsze wymiana oleju terminowo, czyli do 10tys.
od 2021r.
W moich rękach. Auto po sprowadzebniu zostało "wciągniete" do mojej JDG, więc mogłem wszystkie koszty napraw uwzględnić w rozliczeniach. Tutaj mały PLUS dla kupującego, ponieważ sprzedaję na fakturę (bez VAT, nie jestem vatowcem) - NA FAKTURZE RZECZ JASNA PEŁNA KWOTA ZAKUPU.
Jestem fotografem, auto służyło przede wszystkim do pracy, musiało być w 101% sprawne (śluby co tydzień w sezonie ślubnym, więc nie ma mowy o niedopilnowaniu napraw). Poza tym świetnie się spisywało jako rodzinne - dwukrotny wyjazd do Chorwacji (w tym roku i ubiegłym), Zakopanego i inne wyjazdy po kraju.
Z modyfikacji przed 2021r. prócz zwykłych napraw:
- montaż haka odpinanego - przewożenie rowerów; aktualnie haka nie używam w ogóle
Od 2021r., czyli odkąd użytkuję, kładłem nacisk na bezawaryjność auta i wygodę, ponieważ zdaję sobie sprawę, że ma już "kilka" lat:
- terminowa wymiana oleju (czyt. do 10tys)
- oklejenie szyb ciemną folią (prócz przedniej i bocznych przednich)
- montaż czujników parkowania
- zakup kompletu nowych opon zimowych
- profilaktycznie regeneracja turbiny (V.2022r.)
- założenie tempomatu (nie pamiętam, ale chyba lato 2022)
- III.2022r. - profilaktycznie wymiana sprzęgła + dwumasy (Sachs) + wysprzęglik - przy przebiegu 370tys
- III.2023r. - założenie LPG do auta z możliwie największą butlą (72L), idealnie leży w podłodze auta (STAG AC) - GWARANCJA DO III.25r. - przy przebiegu 370tys; autoryzowany serwis STAG Białystok
- XI-XII.2023r. - wymiana OBU ROZRZĄDÓW (!) - na łańcuchu i na pasku; świec zapłonowych; przednich reflektorów - przy przebiegu ok. 386tys
- III.2024r. - CAŁKOWITA WYMIANA OSPRZĘTU KLIMATYZACJI NA NOWY (stary kompesor narobił bałaganu z opiłkami) prócz parownika wraz z wcześniejszym czyszczeniem całego układu; NOWY kompresor Delphi, nie chciałem regenerowanego
- VII.2024r. - wymiana kompletu tarcze+klocki (TRW) przód+tył
- XII.2024r. - wymiana cewek zapłonowych + świec zapłonowych (20tys przejechane na LPG)
ubezpieczenie OC - do X.2025r.
przegląd techniczny - do X.2025r.
przegląd LPG - niedawno robiony w XI.2024r.
Kupujący otrzymuje:
- 3x oryginalne kluczyki
- 2x komplet kół (zimowe aktualnie na aucie + letnie) - czyli 8x alufelga
- oryginalne radio Chorus, którego nie ma na zdjęciach (na kasety, problem z potencjometrem)
- książeczki
- teczka z dokumentami
- koło zapasowe
- oryginalna zmieniarka (?) CD / wgrywanie map do nawigacji - coś takiego w bagażniku zamontowane
- roleta oddzielająca bagażnik, której nie ma na zdjęciach.
POWÓD SPRZEDAŻY - LIKWIDACJA JDG.
LINK DO GALERII (wszystkie zdjęcia):
https://karolbibuowicz.pixieset.com/-a6c5avant-18t-anb-/
LINK DO RAPORTÓW SPALANIA (odkąd założyłem LPG):
https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/103632
Zapraszam poważnie zainteresowane osoby,
- Karol -