mam do sprzedania Audi A6 C5 kombi kolor Granatowy (LZ5D)
Aktualnie kończy się skrzynia biegów. Taką informacje dostałem od mechanika. Aktualnie normalnie się jeździ i normalnie zmieniamy biegi. Lekki szum metaliczny podczas jazdy. Silnik zdrowy. Z tego powodu niższa cena jak na to co jest w nim zrobione.
Auto dbane z największą starannością i troską. Nigdy nie zawiodło. Wszystko robione na bieżąco i od razu jak tylko było coś do zrobienia.
Warto naprawić i dalej jeździć.
Auto jest ostatnim wypustem czyli wersją po lifcie 2004r. (Nie mogę zaznaczyć 2004r. ponieważ nie wykrywa wersji silnika)
Pojemność silnika 1,9 TDI 130KM, kod silnika to AVX. Skrzynia manualna 5 biegowa.
Przebieg około 412000 km.
A więc co jest w nim zrobione i jak to wygląda:
Koła:
Felgi 16 cali, całoroczne alu, opony michelin crossclimate. Pomalowane lakierem do felg w sprayu, czarny satynowy Jeger.
Na wszystkich kołach założone dystanse z firmy RRCUSTOMS oraz wszystkie nowe szpilki.
Wszystkie zaciski pomalowane profesjonalna farba FOLIATEC, z tyłu są wymienione na nowe a z przodu są regenerowane. Płyn hamulcowy ATE. Klocki po wymianie, tarcze w porządku.
Zawieszenie:
Zawieszenie ma niedawno wymienione wahacze, osłony przegubów, przeguby.
Są założone niższe sprężyny a więc auto z przodu jest niższe przez co lepiej się prowadzi. Aktualnie są wsadzone gumy w zwoje aby podnieść o parę centymetrów przód. Zawieszenie sprawne, auto po przeglądzie.
Silnik/komora silnika:
Nowe wygłuszenie maski (oklejone specjalna folia alu).
Nowe wygłuszenie osłony silnika oraz gumy i zaślepki (wszystko jest stabilne).
Nowy akumulator Varta z zapasem mocy.
Wyczyszczone spływy wody.
Olej wymieniany co 10-15tyś. Co druga wymiana była z płukanką. Wszystko szczelne.
Olej 5W40 Motul.
Kolektor zdejmowany i czyszczony, wymieniona uszczelka(oryginalna).
Turbina regenerowana.
Kompresor nowy a klimatyzacja nabita i po serwisie.
Alternator po regeneracji.
Nie dawno robiony rozrząd z rolkami i pompą wody.
Wymieniona chłodnica.
Wymienione złącze elastyczne na układzie wydechowym.
Zdemontowany i zaślepiony EGR (posiadam rurkę jakby kto chciał sobie założyć)(wyświetla błąd silnika).
Nowa pompka spryskiwacza.
Wykonany Serwis olejowy i filtry.
Auto praktycznie kompletnie nie kopci, odpala od strzała, żadnych problemów nigdy mnie nie zawiódł.
Lampy: BI-xenony (D2S)
Lampy są polerowane oraz zabezpieczone folią, żeby nie żółkły. Regulacja wysokości lamp jest lekko uszkodzona ale da się ustawić. Aktualnie świecą tak jak mają świecić. Wymienione żarniki.
Tylnie lampy polerowane oraz oklejone czarna folią.
Kierunkowskazy na błotnikach oklejone czarna folia.
Folie na lampach wykonała profesjonalna firma.
Środek:
Spadła podsufitka trzeba zrobić (aktualnie trzyma się na pinezkach)
Fotele skórzane. Fotel kierowcy jest trochę zmęczony i jest pęknięty dlatego przednie fotele maja pokrowce. Fotel pasażera w porządku.
Kanapa jest w porządku, skóry czyszczone i natłuszczane co roku.
Kierownica przerabiana na zamówienie w firmie pod szablon RS.