Samochód niestety z historią, pół roku po zakupie padł silnik, silnik wymieniony na uzywane BDV z 250k nalotu, na palecie zrobione absolutnie wszystkie możliwe uszczelniacze i uszczelki (bez UPG)
przez uszkodzony ezektor wypchało gdzieniegdzie uszczelki i z silnika kapie olej... ezektor został wymieniony na nowy z ASO
Klimatyzacja robiona kilkukrotnie, nowa chłodnica, zakuwane przewody od nowa, niestety gdzieś dalej jest nieszczelność
Zalewny olej PMO EXTREME 5w40 , za każdym razem płukanka + komplet filtrów
Sportowa wkładka filtra SIMOTA
Komplet sprzęgła LUK 15tys km temu
Wymienione poduszki silnika oraz skrzyni lemforder
Komplet rozrządu + wszystkie paski INA + Bosh
Pali od kopa, nigdy nie było problemu z odpaleniem
Roczny akumulator
Regenerowany Alternator
Poprawione podciśnienia na przewodach sylikonowych
Świece irydowe Denso IK20TT
Przerobiony układ zapłonowy na pojedyńcze cewki
zawieszenie stuka, na pewno jest do zrobienia
Klocki hamulcowe na wykończeniu
Alufelgi 18" na oponach letnich Sailun (2 sezony)
Dołożony hak, zgodnie ze sztuką na module, wbity w dowód
roczne lampy DEPO, lecz jedna chwile po zakupie popękała( nie uznano gwarancji)
Reduktor gazu powoli się kończy, i czasami wyrzuca błąd niskiego ciśnienia LPG
po 2 stłuczkach parkingowych co widać na przednim zderzaku( po powrocie do samochodu już były....)
aktualny przegląd, ubezpieczenie
Dorzucam oryginalną zmieniarke CD + NAV+ wpiety przewód do WEFA