Nikt i nic nie jest bez wad... Ale jeśli szukasz pewnego auta z silnikiem jak dzwon, zapraszam! :)
Sprzedam swoje prywatne Audi A6 C6 rocznik 2004 2.4 V6 177 KM w pięknym kolorze LZ7Q - zależnie od światła, mieni się od szarości po fiolet. Użytkowane przeze mnie niemal 10 lat jako pierwszy właściciel w Polsce. Importowane z Niemiec w 2015 roku z przebiegiem 124 tys km, obecnie przebieg 385 tys km i powoli rośnie. Po sprowadzeniu założona instalacja gazowa KME, co czyni jazdę bardzo ekonomiczną (średnie spalanie gazu 12L/100km, mi się udaje zejść do 10L).
Szczerze mówiąc myślałem, że Audi będzie ze mną aż do oddania "na żyletki", z tego powodu wszystkie akcje serwisowe robiłem pod siebie - na wysokiej jakości częściach, ale z racji powiększającej się rodziny kupiliśmy większe auto, łącznie 3 auta są nam niepotrzebne.
WAŻNE! Przy przebiegu 297 tys km kapitalny remont silnika - powodem był wadliwy napinacz łańcucha rozrządu, który "nie dał rady". Remont pełny z planowaniem głowic, rozrząd kompletny FEBI. Na wyremontowanym silniku przejechane dopiero 88 tys km. Dociera się ;) Audi odpala cichuteńko również na mrozie po dłuższym postoju. Audi jest garażowane.
Olej silnikowy zmieniany co 10-12 tys km. W tym roku zrobiłem kompleksowo hamulce przód - nowe klocki i tarcze, regeneracja tłoczków. Niedawno zrobione półośki. Rok temu zmieniony akumulator na nowy. Audi jeździ latem na 18-calowych kołach (alufelgi oryginalne Audi), zimą 16-calowe (alufelgi Borbet). Opony letnie 245/40/18 Dębica Presto UHP2. Zimowe - praktycznie NOWE kupione zeszłej zimy 205/60/16 Dębica Frigo HP2 (ostatnie zdjęcie).
Jak łatwo zauważyć na zdjęciach - przód auta zmieniony na polift, to moja decyzja po drobnej kolizji celem odmłodzenia samochodu - zainteresowanemu przy oględzinach mogę pokazać zdjęcia z kolizji oraz zdjęcia auta z chwili kupna. Grill plaster miodu w czarnym połysku.
Jak wspomniałem na początku, nic nie jest bez wad. Aktualnie w Audi nie działa hamulec ręczny, choć da się z tym żyć. Czujniki parkowania (przód+tył) raz działają raz nie. Coś podkrada prąd, podejrzewam czujnik zmierzchu - pomimo to auto odpala nawet po 2-3-tygodniowym postoju (sprawdzone wielokrotnie).
Podsumowując - auto to pewniak na krótkie i długie trasy. Gdyby nie to, że jest naszym trzecim autem i by praktycznie tylko stało, w życiu bym się nie pozbywał... Przez ostatni rok (jeszcze jako drugie auto) zrobiłem nim tylko 7 tys km.
Wyposażenie:
- Przód lampy poliftowe z paskiem LED, biksenon nieskrętny
- Lampy tylne LED
- Manualna 6-stopniowa skrzynia biegów
- Parktronic przód+tył
- Klimatyzacja dwustrefowa
- Tempomat
- Kierownica skórzana multimedialna
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchu
- Skórzana tapicerka
- Podgrzewane fotele przód
- 2x Isofix z tyłu
- Kontrola trakcji ESP
- 4x elektryczne szyby (przyciemnione folią)
- ABS
- Kontrola trakcji (ASR)
- Elektryczne podgrzewane i składane lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Lusterko wsteczne fotochrom
- Założony dodatkowy immobilizer - do odpalenia potrzebny brelok w zasięgu lub naciśnięcie ukrytego przycisku
... i wiele innych
Zainteresowanym opowiem wszystko co wiem o aucie. Przez te niemal 10 lat byłem i jestem jedynym użytkownikiem. Auto nie wygląda na swoje lata, "jak dbasz tak masz" ;)
Cena 21900 zł podlega negocjacji. Naprawdę warto!
Zapraszam do kontaktu, auto do obejrzenia w okolicach Grójca