Mam do zaoferowania Audi A6 C7 kombi 2.0 TDI. Jestem drugim właścicielem w Polsce od lipca 2022r.
Poprzedni właściciel sprowadził auto z Niemiec na własny użytek w 2017r. i do lipca 2022r. dokonał następujących napraw:
- przy przebiegu 203 tys. km został wymieniony rozrząd wraz z pompą wody, wszystkimi rolkami i paskami osprzętu,
- wymieniono wszystkie piasty kół z łożyskami, 2 przednie sprężyny zawieszenia oraz tuleje gumowo-metalowe na wahaczach przednich,
- przy przebiegu 220 tys. km profilaktycznie została zregenerowana pompa oleju, tzw. ołówek w wyspecjalizowanej firmie w Bydgoszczy (potwierdzone dokumentami i gwarancją),
W czasie użytkowania samochodu przeze mnie (od lipca 2022 do dzisiaj) w aucie dokonano następujących napraw (wszystkie udokumentowane):
- lipiec 2022: wymiana sprzęgła i koła dwumasowego (3.300 zł + robocizna)
- grudzień 2022: dysza spryskiwacza reflektora (wymiana) – 500 zł
- kwiecień 2023: osłona rozbryzgująca tarczy hamulcowej – 260 zł
- marzec 2024: dwa nowe (oryginalne) wtryskiwacze (dwa do ew. regeneracji mogę oddać) wymiana obydwu termostatów – 4.100 zł
- kwiecień 2024: wymiana turbosprężarki (nowa Garrett), czyszczenie DPF w wyspecjalizowanej firmie), uszczelki przewodów EGR, sonda lambda, wymiana klocków hamulcowych – 6.700 zł
- maj 2024: wymiana sprężyn zawieszenia (tył) – 1.000 zł
- sierpień 2024: silentblocki wahacza, czujnik prędkości koła, wahacze/drążki reakcyjne, zwrotnica, poduszki silnika – 2.100 zł
Rozrząd wymieniony przy przebiegu 280 tys. Na bieżąco przeprowadzana są wymiany oleju, filtrów (co 10000 km lub raz w roku).
Dwa komplety opon (lato/zima)
Auto jest dynamiczne, wygodne i oszczędne (przy "delikatnym traktowaniu" bez problemu można zejść poniżej 5l/100 km). Wnętrze utrzymane w bardzo dobrym stanie (ciemna podsufitka).
Na pytania zainteresowanych – odpowiem telefonicznie.