Z wielkim żalem i smutkiem wystawiam to ogłoszenie. Przywiązałem się bardzo do mojej A6. Napęd quattro nigdy mnie nie zawiódł, a 3-litrowa V6 zawijała za sobą asfalt jak trzeba było szybko przyspieszyć. 7-biegowa skrzynia S-Tronic działa bardzo dynamicznie nawet na zwykłym drive, a w sport to już w ogóle.
Z niektórych cech wyposażenia:
- el. szyby, lusterka
- dach panoramiczny z szyberdachem
- pneumatyczne zawieszenie
- LED do jazdy dziennej
- Xenon
- 2-strefowy klimatronic
- czujnik zmierzchu i deszczu
- czujniki parkowania przód/tył
- kamera cofania
- radio, posiada jeszcze odtwarzacz CD
- fotele z el. ustawieniem odcinka lędź.
- przyciemniane szyby (choć z tyłu w bagażniku są porysowane)
- rolety przyciemniające (tył i bagażnik)
- bagażnik elektryczny
- podgrzewane wszystkie fotele
- ogrzewana kierownica
- bezkluczykowy dostęp do samochodu
- czujnik do otwierania klapy bagażnika nogą
- tempomat
- auto-hold
- relingi
- 17 calowe aluminiowe felgi
Naprawy i Serwis:
- olej i filtry co 10 tysięcy
- tarcze i klocki przód w 07.2022
- regeneracja skrzyni biegów (wymieniono, kinetykę, łożyska, tarcze, moduł sterujący, w sumie ok 15k) w 12.2022 (przy 159 tysiącach kilometrów)
- tuleje na wahaczach, klocki tył, geometria w 02.2023
- przeguby przód w 11.2023
- termostat w 11.2024
- przeguby przód w 02.2025 (wiem, że drugi raz, ale auto wziąłem na tor do Kielc i tam dostały bardzo w d***)
Dodatkowo w cenie:
- dywaniki gumowe
- dywaniki welurowe
- opony zimowe Pierlli
- opony letnie Bridgestone
Według mojej wiedzy auto nigdy nie było bite czy rozbite. Raz jedyny przytrafiło mi się obtarcie tylnego zderzaka i błotnika (bardzo to przeżyłem), które zostało bardzo szybko naprawione (zdjęcia wyślę, jeżeli ktoś sobie tego życzy).
Jedyną rzeczą, która z tej chwili jest do zrobienia to mechanizm składania lusterka kierowcy. Przycina się i prawdopodobnie trzeba albo 'naoliwić' silnik, albo go wymienić - koszt używanego 170zł.