Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 17

1 / 18

Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16
Audi A6 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 17

Najważniejsze

Przebieg

190 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

290 KM

Opis

Witam. Z racji tego, że parę rzeczy jest do zrobienia przy samochodzie, cena do DOSYĆ ZNACZNEJ NEGOCJACJI. Na wstępie proszę przeczytać co na dzień dzisiejszy jest do zrobienia w samochodzie, a więc: 1. W ostatnim czasie zaczęła poddymiać na biało, prawdopodobnie któryś wtrysk będzie do wymiany. Sytuacja miała miejsce już wcześniej, po wymianie wtrysku problem zniknął. Jest to również związane z tym, że auto na zimnym potrafi dłużej zakręcić, na rozgrzanym silniku w moment. Nie zmieni faktu, że pali za pierwszym razem. 2. Przy maksymalnym skręcie kół zauważalnie słychać jakby tarcie, chrobotanie, nie potrafię tego zlokalizować. 3. W aucie pali się Check Engine. Któraś klapka od kolektora się zacina. Po naprawie check zniknął, ale znów się pojawił, więc prawdopobnie znów to samo. 4. Na jednym ze zdjęć jest otarcie tylnego zderzaka (bliskie spotkanie z bramą automatyczną). 5. Błąd od świateł (żarówki zmieniłem na ledowe, w każdej chwili można wrócić do poprzednich) 6. Do wymiany wewnętrzny przycisk od zamykania bagażnika. Bagażnik działa. 7. Pozatym wiadomo, lakier wymaga odświeżenia, auto ma prawie 20 lat. 8. Auto posiada webasto, które działa, było sprawdzane, jednak jest problem z kluczykiem od niego, nie da się go włączyć. Samochód robiłem pod siebie, więc wiele rzeczy jest w nim zrobione, między innymi: wymienione wszystkie świece, odma wraz z przewodami, sprężarka od klimatyzacji, na nowo zakuty przewód od klimy, nowa chłodnica, usunięty nagar z zaworów. Zalany olej Liqui Molly, przez czas użytkowania samochodu ani grama oleju nie dolewałem. Przy wymianie oleju zrobiona płukanka. Jestem pierwszym właścicielem w kraju, auto sprowadziłem z Niemiec od pierwszego właściciela. Do auta posiadam 2 kluczyki, oryginalną książkę serwisową niemiecka, instrukcje użytkowania itp. Auto bardzo bogato wyposażone, między innymi: Pełny S-Line Elektryczne fotele oraz lusterka Podgrzewane fotele oraz lusterka Automatyczne światła Kierownica multifunkcyjna Nawigacja Elektryczna klapa bagażnika Bluetooth Kamera cofania Czujniki cofania Webasto Aktywny tempomat Auto sprzedaje z racji tego, że więcej stoi niż jeździ (w niecały rok zrobiłem może 5000 km), dlatego nie chce mi się już też bawić w dopieszczanie go. Auto stoi na letnich oponach, nowe, zakupione w tym roku, oraz 19 calowych felgach, również zakupione w tym roku. Do auta posiadam komplet kół zimowych, 17 cali. Do auta dorzucam również lampy, zakupione również w tym roku, miałem fanaberie żeby zmienić, ale w końcu zostałem przy oryginalnych, bo mi się spodobały. Ubezpieczenie do lutego 2025 jak i przegląd. Zapraszam do kontaktu. 

19 stycznia 2025 21:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Wersja

3.0 TFSI Quattro Tiptronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

C6 (2004-2011)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Skierdy, legionowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store