Na sprzedaż mam Audi A6C7 z 2012 roku, z silnikiem 2.0 TDI CGLC o mocy 177KM. Jestem w jego posiadaniu od grudnia 2018r. Samochodem zrobiłem od tego czasu niecałe 50 tys. km, 2/3 trasa, 1/3 miasto, samochód nigdy mnie nie zawiódł, przy czym jest bardzo ekonomiczny (w zależności od stylu jazdy średnie spalanie 6,1-6,7l/100km).
Poniżej lista wyposażenia:
- 2 x S-LINE wewnętrzny i zewnętrzny,
- reflektory Bi-Xenon + LED do jazdy dziennej,
- tapicerka półskórzana,
- oświetlenie Ambiente,
- konsola z wykończeniem piano black,
- czarna podsufitka,
- zewnętrzny dodatkowy pakiet czerni,
- fabryczne, sportowe zawieszenie,
- skórzana, trójramienna kierownica S-Line ze sterowaniem,
- Audi MMI - nawigacja i menu w języku polskim,
- czujnik zmierzchu, deszczu,
- nagłośnienie Bose,
- ISOFIX,
- klimatyzacja dwustrefowa,
- czujniki martwego pola z sygnalizacją świetlną w lusterkach,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- asystent pasa ruchu (samodzielne utrzymywanie się auta na bieżącym pasie ruchu),
- tempomat,
- bezkluczykowe uruchamianie samochodu przyciskiem Start-Stop,
- elektroniczny hamulec postojowy,
- funkcja Auto-Hold,
- czujniki parkowania przód/tył,
- wybór trybów jazdy (efficient, comfort, individual, auto, dynamic),
- tryb głośnomówiący,
- Bluetooth,
- 2x slot kart SD (w jednym oryginalna karta Audi z nawigacją, w drugim karta SD na muzykę).
Auto w ciągu 6 lat mojego użytkowania nie brało udziału w żadnej kolizji, czy nawet stłuczce parkingowej. Jedynym mankamentem jest niedziałający mechanizm składania lusterek zewnętrznych. Wszystkie szyby za wyjątkiem przedniej w oryginale (ta była wymieniana w ASO jeszcze w Niemczech). Auto w ciągłym użytku do chwili obecnej, olej/filtry wymieniane co rok lub co 12-15 tys. km (w zależności co nastąpiło wcześniej). Silnik nie pobiera oleju, nie wymaga dolewek, pracuje równo, nie kopci. DPF wypala się w rozsądnych interwałach (ok. 300-400km) w zależności od pory roku i stylu jazdy, staram się nigdy nie przerywać procedury wypalania, jeśli już się rozpoczęła. Auto obecnie stoi na kołach zimowych.
Poniżej lista ostatnich prac (bez corocznych wymian oleju/filtrów):
- 208 tys. km - wymiana siłowniczka klapy wlewu paliwa,
- 213 tys. km - wymiana lampy w klapie lewy tył (wada fabryczna tych aut),
- 214 tys. km - wymiana świec żarowych,
- 216 tys. km (2023.07) - wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, profilaktyczne czyszczenie dolotu,
- 225 tys. km (2024.08) - wymiana płynu hamulcowego, tarcz i klocków hamulcowych przód + tył.
Letnie koła 20 cali (opony do wymiany w najbliższym sezonie) + oryginalne alufelgi Audi Rotor, dodaję również koła zimowe na alufelgach 17 cali. Ubezpieczenie OC do 26 grudnia 2025r, przegląd techniczny do marca 2025r. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży (jestem osobą prywatną). Nie interesuje mnie zamiana. Jestem pewien, że Kupujący będzie zadowolony z samochodu i będzie mu dobrze służył. Zdjęcia robiłem wiosną 2024, ogłoszenie wystawione w Styczniu 2025.
Zapraszam na jazdę próbną do Radomia.