Auto posiadam od 2 lat jestem 3 właścicielem w tym czasie zrobiłem pponad 50tys kilometrów (głównie autostrada) olej w silniku plus wszystkie filtry wymieniany co 10tys km (olej Ravenol VSW 0w30) przy każdej wymianie oleju płukanka i ceramizer.
Auto bezwypadkowe, poprzedni właściciel miał jedną lekką szkodę parkingową.
W 2015 wyszła z salonu w Stuttgarcie po 3 miesiącach wróciła do salonu, później poprzedni właściciel przyprowadził ją stamtąd do Polski i w jego rękach była prawie 8 lat (w historii widać zbycia i nabycia pojazdu ponieważ poprzedni właściciel przepisywał auto z jednej firmy na drugą, posiadam kartę pojazdu z wpisami jako dowód)
Przy 250 tys km wymienione: kompletny rozrząd, 3 nowe wtryski i 3 wtryski z nowymi podkładkami i końcówkami
Przy 275 tys km wymienione: koło pasowe, pompa wody, olej w skrzyni, wadliwe śruby aluminiowe przy łączeniu skrzyni wymienione na stalowe, uszczelnienie skrzyni i całego silnika
Przy 285 tys km wymienione: ponownie olej w skrzyni, wszystkie łożyska, wszystkie tarcze i klocki hamulcowe na nawiercane Zimmermann Sport, poduszki silnika, rozrusznik, krućce wody, rura od egr
Przy 295 tys km wymienione: miska olejowa, uszczelka pod turbiną, wszystkie świece żarowe, uszczelnienie pod kolektorami, uszczelnione tylne lampy
Przy 305 tys km nabita i odgrzybiona klimatyzacja
Przy 315 tys km serwis zawieszenia, wymienione, sworznie wahacza, łączniki stabilizatorów, większość tulei i gum, czujniki poziomowania zawieszenia
Przy 320 tys km kompletna regeneracja silnika, nowa uszczelka pod głowicą, wymieniona pompa oleju, czujnik ciśnienia oleju, czujnik ciśnienia paliwa, wał korbowy z kompletem panewek, korbowody, cały silnik wyczyszczony z nagaru, DPF wyczyszczony chemicznie, sprawdzone turbiny i wtryski, silnik złożony na nowych oryginalnych uszczelkach i nowych śrubach stalowych przy składaniu silnika wszystkie części dokładnie przejrzane i sprawdzone a to co nadawało się do wymiany zostało wymienione (silnik regenerowany przez firmę Korczyński polecaną przed EKG Auto Serwis i składany przez znajomego mechanika który zajmuje się głównie tymi silnikami)
Auto w ciągłej eksploatacji i przebiegu przybywa. Od remontu silnika przejechałem już prawie 10tys km
Auto prawie maksymalnie doposażone:
Tempomat aktywny
Radary (sam hamuje w razie potrzeby)
Line assist (sam trzyma się pasa ruchu)
Czujniki parkowania 360 stopni
Czujniki martwego pola
Asystent parkowania (auto samo parkuje)
Asystent jazdy w korku
Bezkluczykowy dostęp do auta i odpalanie
Kamera cofania
Czytanie znaków drogowych
Automatyczne światła mijania i drogowe w nocy
Czujnik deszczu
Oświetlenie ambient
Podświetlane klamki zewnętrzne i progi
Wyświetlacz Head Up (prędkość, asystenci, nawigacja wyświetlane na szybie czołowej)
Piękny szary środek
Fotele komfortowe podgrzewane wentylowane z masażami z każdą możliwą regulacją i zapisem
Ogrzewanie postojowe webasto
Podgrzewana kierownica
Elektryczna regulacja kierownicy z zapisem
Podgrzewana kanapa tylna
Klima 4 strefowa
Noktowizja
Pneumatyczne zawieszenie z regulacją wysokości
Aktywny układ wydechowy z modułem kufatec (6 trybów dźwięku wydechu do wyboru)
Elektryczna klapa bagażnika
Lampy przód i tył full led
Bluetooth
Zmieniarka płyt
Nagłośnienie Bose
Kolor Daytona Gray (szary perłowy)
Dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe
Do auta 2 zestawy kół:
Letnie 21 cali oryginalne z Audi RS6 z prawie nowymi rocznymi oponami
Zimowe 20 cali Rotory oryginalne Audi na 2 letnich oponach
Sprzedaje bo przesiadam się na C8