OPIS SAMOCHODU
Na sprzedaż oferuję prywatny samochód, którego jestem właścicielem od ponad 4 lat. Jest to ponadczasowe Audi A6 w rzadkiej, hybrydowej wersji, które wyróżnia się niezawodną skrzynią hydrokinetyczną ZF w przeciwieństwie do standardowej wersji benzynowej, która ma Tiptronica, znanego z awaryjności. Samochód dysponuje łączną mocą 245 KM (silnik spalinowy + elektryczny) i osiąga średnie spalanie na poziomie zaledwie 8 l/100 km, co jest doskonałym wynikiem jak na auto ważące niemalże 2 tony. Przy tym przez hamowanie silnikiem elektrycznym charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem klocków i tarcz hamulcowych. Auto wyposażone jest między innymi w skórzane fotele elektrycznie regulowane ze skóry Valcona, zestaw 14 głośników BOSE o mocy 630W, kamere parkowania 360 stopni, czujniki martwego pola, czterostrefową klimatyzacje, czujniki parkowania przednie/tylnie, pneumatyczne regulowane zawieszenie, ambientowe oświetlenie wnętrza, czy elektryczny szyberdach. Do minusów tego autka na pewno należy zaliczyć mały bagażnik z uwagi na zajmującą dużo miejsca baterie wysokonapięciową.
HISTORIA SAMOCHODU
Samochód został sprowadzony przez poprzedniego właściciela do Polski z Włoch w 2017 roku jako powypadkowy. Ja sam zaś kupiłem pojazd w 2020 roku jako uszkodzony z silnikiem do remontu. Powodem było przegrzanie samochodu przez poprzedniego właściciela, co zatarło silnik. Przy przebiegu 100000km, kiedy kupiłem to auto, przeprowadziłem kapitalny remont silnika w firmie nowy silnik z Sosnowca. Wszystkie elementy eskploatacyjne były wymienione na nowe, a więc silnik jest praktycznie nieużywany - ma niespełna 50000km, co przy mojej spokojnej jeździe jest niczym. Również wtedy wymieniona była pompa wody, która zawiodła i spowodowała całe to zamieszanie. Wraz z wymianą silnika były wymienione wszystkie elementy eksploatacyjne, które wymienia się rzadziej, a więc łańcuch rozrządu, filtr i olej w skrzyni biegów, płyn chłodniczy, czy dwa akumulatory. Na wszystkie te rzeczy mam fakturki.
EKSPLOATACJA
Auto jest serwisowane regularnie, wszystkie oleje i filtry wymieniane są co 10 000km lub co roku. Do auta lany jest zalecany olej Castrol Edge 5W30 C3 TITANIUM, a filtry których używam są renomowanej firmy MANN-FILTER. Auto tankuję tylko i wyłącznie benzyną 98. Od dużej akcji serwisowej przy przebiegu 100 000km zaraz po zakupie, którą opisałem wyżej, nigdy mnie nie zawiódł. Jedyne, co było robione to regulowane były drzwi przednie pasażera oraz czysta eksploatacja. Autko było przed chwilą na przeglądzie w celu sprawdzenia przed sprzedażą - hamulce oraz zawieszenie są we wzorowym stanie. Ostatni serwis z olejem i wszystkimi filtrami miał miejsce w lipcu poprzedniego roku przy przebiegu 144 000km.
INFORMACJE DODATKOWE
Auto stoi na 17 calowych felgach, które są w średnim stanie i są do naprawy. Są na nich opony zimowe Continental Premium Contact kupione 3 sezony temu, a więc przy tej masie auta następny sezon zimowy jest raczej ich ostatnim. Do auta nie posiadam opon letnich, gdyż zutylizowałem je po poprzednim sezonie. Auto posiada przegląd do stycznia 2026, oraz OC+AC do 15.02.2025. Z najbliższych kosztów - pojawiają się przebarwienie lakieru na dachu pojazdu, które przy mocnym świetle wyglądają nieestetycznie, ale pozostawiam to następnemu właścicielowi do decyzji, czy chce coś z tym robić. W razie zainteresowania mogę podesłać dodatkowe zdjęcia tych przebarwień, aczkolwiek aparatem jest to bardzo ciężko uchwycić. Poza tym auto jest w pełni sprawne i gotowe do użytkowania, mechanicznie jest bez zarzutu. Do auta są dwa kluczyki i komplet dokumentów.