Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12

1 / 13

Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12

Najważniejsze

Przebieg

258 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

224 KM

Opis

Nadszedł czas by rozstać się z moją mocno zadbaną perełką :)


Auto zakupione w Salonie w Polsce (nie był sprowadzany), udokumentowany 4ty użytkownik, w moich rękach 3 rok.


Potwierdzony w stacji obsługi brak wypadkowości (jeśli już coś się zdarzało - jedynie minimalne ślady parkingowe).


Z rzeczy ważniejszych: usunięty szereg znanych, a trapiących ten model wad fabrycznych:


- zmieniony kompletny rozrząd (łańcuchy, napinacze, ślizgi) (ASO!), powinien wytrzymać do około 400 tys przebiegu (lub lepiej)


- wymieniona chłodniczka oleju. Z racji, że jest ona położona między głowicami (V6), przy okazji wymienione wszystkie kluczowe uszczelki (wraz z czyszczeniem) turbo, intercoolerów, EGR


- serwis olejowy co 10 tys km (i naprawdę było to pilnowane)


- automatyczna skrzynia biegów: olej wymieniany zgodnie z interwałem co 60tys km. Ostatnia wymiana poprzedniej zimy - olej wyszedł bursztynowy, bez żadnego większego śrutu, czy innych odłamków. Skrzynia zmienia pewnie i cicho, bez najmniejszych oznak falowania


- wymieniony olej w dyfrze i tylnym moście (quattro), napęd rozdzielany książkowo, nic nie huczy i nie buczy


- dobrze pracujące zawieszenie (wielowahacz) oraz zdrowe podwozie


- usunięty kłopot z elektrycznym ręcznym - wszystko działa w najlepszym porządku.


- rygiel kierownicy - działa jak fabryka chciała


- wypalone bi-xenony, wymienione na bi-led (jazda jak w dzień), wraz z nowymi kloszami (koszt - niemały : )


- skóry (kolor ciemny grafit, dla niektórych czarne ;) bardzo czyste (po detailingu) w bardzo dobrym stanie!


- lakier - piękny czarny i elegancki, stosowny do wieku i przebiegu. Nie polerowałem (choć oczywiście istnieje taka możliwość, włącznie z ceramiką) na foto lśni naturalnym blaskiem.


- spalanie: nadspodziewanie niskie. Nawet 8.5 litra/100km w cyklu mieszanym (znaczy, że wtryski sprawne : )


Z ostatnich wymian: profilaktycznie rozrusznik (przycinał się) oraz alternator.


Do zrobienia: łączniki stabilizatorów, wymiana oleju (wiosna zaskoczyła kierowcę)


Samochód stoi na fabrycznych, oryginalnych felgach premium (widoczne na foto, 17tki) oraz rześkich oponach letnich (2021).


Przednie fotele grzane. Brak Webasto - ale za to jest pikaczu (asystent parkowania) - tył.


W zestawie zapas (na identycznej feldze) - oraz 2 opony 'luzem' jako rezerwa (konieczne przy quattro).


Bardzo dobrze i komfortowo się prowadzi (kto zna, ten wie) idealnie zbalansowany,

praktycznie nie czuć, że to 5 metrów długości (wiele miejsca z tyłu i pojemny bagażnik) oraz niemal 2 tony!


Auto z udokumentowaną, ciekawą historią, do opowiedzenia na miejscu : )


Ubezpieczenie do 20.11.2025


Zapraszam do obejrzenia tej stylowej, klasycznej limuzyny oraz rozsądnych negocjacji.


pozdrawiam


6000x311x27


Ps. Może trochę drożej (zwłaszcza niż za 99% szrotów i ulepów), ale z ręką na sercu (i dokumentacji) wszelkie strategiczne naprawy i konserwacja zrobione tak jak w opisie.


Odpada Ci kłopot, dużo zachodu, wiele tysięcy PLN i ew lawety (pozdrawiam wszystkich fachowców i entuzjastów egzemplarzy # chętnie kupię do 14 tys :)

 

27 marca 2025 11:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Wersja

3.0 TDI Quattro Tiptronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

C6 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store