Szanowni Państwo,
Do sprzedania mój prywatnie użytkowany samochód marki AUDI, model A6 C6. Stan techniczny określam na bardzo dobry. Silnik benzynowy o pojemności 2.4 L, oraz manualna skrzynia biegów działają bez zarzutów. Auto ma moc, nie wydaje niepokojących dźwięków, nie kopci. Silnik suchy. Bez wycieków. Przedział silnika nie był myty. Należycie się rozpędza oraz hamuje i skręca. Posiadam książkę serwisową z Niemiec. Komplet dokumentów, dwa klucze. Rozrząd był wymieniony przez poprzedniego właściciela w Polsce. Założony został „poprawiony” zestaw rozrządu i do dnia dzisiejszego sprawuje się bez najmniejszych problemów (mam dokumentację z naprawy). W moich rękach auto od października 2019 roku. Zrobiłem prawie 100 tys. kilometrów. Przebieg „autostradowy” ponieważ dojeżdżałem do pracy. Silnik zalewany olejem syntetycznym (nie HC) znanego producenta, zgodnego z zaleceniem VAG. Interwały olejowe co 10 tys. kilometrów. Ostatnia wymiana przy przebiegu 284600. Każdorazowo wymieniany był filtr powietrza oraz oleju (renomowanych marek). Wszelkie usterki eliminowane na bieżąco. Zrobione zawieszenie przednie – wahacze komplet, końcówki drążka, łączniki, amortyzatory, tuleje sanek. Z tyłu komplet amortyzatorów. Po każdej naprawie zawieszenia była robiona geometria (wydruki mam). Samochód prowadzi się pewnie, jest przewidywalny. Hamulce były również wymienione. Komplet przód oraz tył plus płyn hamulcowy i czujnik poziomu płynu hamulcowego. Świece zapłonowe są świeże. Podczas wymiany okazało się, że jeszcze uszczelki pod pokrywy trzeba wymienić bo w jednym gnieździe pojawił się olej. Cewki zapłonowe bez zarzutów. Wymienione dwie. Termostat również wymieniony – poprzedni rozszczelnił się i delikatnie ciekł. Pasek osprzętu wymieniony, rolki napinacza także. Kompresor klimatyzacji został wymieniony na zregenerowany (ten z pierwszego montażu wyzionął ducha). Klimatyzacja działa. Filtr kabinowy wymieniany dwa razy w roku (na wiosnę oraz na zimę). Wymieniona pompa wspomagania wraz z olejem (już na syntetyczny zgodnie z zaleceniem VAG). Filtr paliwa z racji przebiegu również świeży. Akumulator wymieniony na EFB. Katalizatory są miejscu. Auto popranie pracuje na obu paliwach. Instalacja gazowa sprawuje się super. Serwis co 12 tys. Ostatni przy przebiegu 286000 km. (filtry, szczelność – jest książka). Wlew gazu pod klapką. Na liczniku nie pojawia się CHECK ENGINE. Instalacja zestrojona zgodnie ze sztuką. Środek pojazdu nie jest zmęczony życiem. Brak przetrać na tapicerce, bez plam. Nie było palone w środku. Samochód nie jest „przygotowany” do sprzedaży (bez plakowania, sztucznych zaprawek itp.) Jest w ciągłej eksploatacji.
Wyposażenie Audi przedstawia się następująco:
- światła BiXenonowe (żarniki wymienione)
- halogeny
- tylne światła LED
- czujniki parkowania wraz z wizualizacją na MMI
- klimatyzacja – sprawna
- MMI 2G HIGH + kolorowy FIS na liczniku (MMI zaktualizowane do ostatniej wersji)
- nawigacja GPS
- funkcja comming/leaving home
- audio DSP
- tapicerka skóra/alcantara wersja SLine
- zmieniarka 6 CD
- podświetlane klamki wewnątrz pojazdu
- zestaw głośnomówiący bluetooth
- podłokietniki z uchwytami na kubki
- kierownica multi
- poduszki oraz kurtyny powietrzne
- ABS, ESP itp.
- oświetlenie LED wewnątrz kabiny
- pełna elektryka szyb
- dywaniki welur oraz gumowe
- dwa komplety kół na felgach alu – lato 225/50/17 (kupione w tym roku), zima 205/60/16 (2021)
Jeśli coś pominąłem to na oględzinach wyjdzie.
Mankamenty:
- parkingowe tematy na błotniku przód lewy, zderzak tylny lewa strona – sprawców nie ująłem
- nieduże ognisko korozji klapy tylnej pod tablicą rejestracyjną
- głośne opony zimowe (założone dwa tygodnie temu)
Samochód posiada aktualne badanie techniczne oraz polisę OC wraz z assitance na cały kraj plus Europa. W moim posiadaniu garażowane. Sprzedaż na umowę kupna – sprzedaży.