Dzień dobry,
Przedmiotem sprzedaży jest Audi A6 C7 po faceliftingu w wersji Competition o mocy 326 koni mechanicznych oraz momentem 650 nm z listopada 2017 roku. Samochód pochodzi z Polskiego salonu.
Silnik 3.0 BiTDI + automatyczna 8-stopniowa skrzynia hydrauliczna TipTronic 8HP.
Samochód odkupiłem od pierwszego właściciela w czerwcu 2022 roku po weryfikacji historii serwisowania w salonie Audi Poznań Ławica, gdzie samochód był zakupiony jako nowy i serwisowany do przebiegu 150 000 km.
Wyposażenie auta (idąc od najważniejszych rzeczy)
- Zawieszenie pneumatyczne
- Przednie reflektory Matrix LED z wycinaniem pojazdów
- Kamera 360 stopni + czujniki parkowania przód i tył
- AppleCar Play / Android Auto
- Wysuwany hak
- Aktywny wydech
- Adaptacyjny tempomat do 250 km/h z funkcją zatrzymania
- Sportowe fotele przednie podgrzewane, z pamięcią, elektryczne i regulowanym odcinkiem lędźwiowym
- Podgrzewana kanapa tylna
- Elektryczna klapa bagażnika otwierana gestem
- Dynamiczne kierunkowskazy
- Czterostrefowa klimatyzacja
- Dekory Beaufort
- Nagłośnienie BOSE
- Czujnik martwego pola
- Asystent pasa ruchu
- Audi Braking Guard
- Łopatki do zmiany biegów
- Sportowy mechanizm różnicowy
- Podświetlne klamki zewnętrzne
- Czarna podsufitka
- i inne (4 elektryczne szyby, składane i podgrzewane lusterka, wielofunkcyjna kierownica, oświetlenie ambiente, comming/leaving home, alarm, luterka fotochromatyczne)
Historia serwisowania podczas mojego użytkowania:
Wrzesień 2022 (194 tys km):
- Olej w silniku
- Rozrząd kompletny
- Uszczelnienie silnika
- Olej w skrzyni biegów
- Uszczelka termostatu olejowego
- Czyszczenie kolektora ssącego
- Podkładki pod wtryskiwaczami
- Świece
Marzec 2023 (203 tys km)
- Chłodnica spalin EGR
- Tarcze hamulcowe tył
- Zawór płynu chłodniczego
- Olej w silniku
- Filtr powietrza, filtr oleju
Październik 2023 (216 tys km)
- Olej w silniku
- Filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, filtr kabinowy
Lipiec 2024 (231 tys km)
- Olej w silniku,
- Filtr oleju i powietrza
- Klocki hamulcowa przód
- Tarcze hamulcowe przód
Sierpień 2024 (233 tys km)
- Koło pasowe
- Napinacz
- Pasek osprzętu
Listopad 2024 (239 tys km)
- Klocki hamulcowe tył
- Tarcze hamulcowe tył
Styczeń 2025 (244 tys km)
- Olej w silniku
- Filtr oleju
- Podkładki pod wtryskiwaczami + uszczelnienie wtryskiwczy
Ubezpieczenie (OC+AC) ważne jest do 11.07.2025
Badanie techniczne ważne jest do 04.11.2025
W komplecie 2 kluczyki + kluczyk serwisowy.
Auto jest garażowane, nigdy w środku nie było palone, delikatnie dogrzewane na zimnym silniku i schładzane po dłuższej jeździe.
Średnie spalanie to od 8,5 do 9,5 litra / 100km.
AdBlue dolane przy przebiegu 245500km 16.01.2025, 10 litrów wystarcza na ok 10 000 km.
Olej w silniku i filtr oleju starałem się zmieniać co 10-12 tys km. Takiego samego interwału pilnował pierwszy właściciel, co w pewnym sensie przekonało mnie do zakupu (wszystko do sprawdzenia w ksiązce serwisowej w ASO).
Cała ekologia na miejscu, ani DPF, ani AdBlue, ani EGR z całym systemem chłodzenia spalin nie daje oznak zużycia (to ostatnie zostało przeze mnie wymienione na nowe w marcu 2023.
Wyłączony programowo Start-Stop + aktywowany test zegarów przy odpalniu auta.
Aby nie tracić Państwa, ani swojego czasu od razu wypiszę co w aucie jest NIE TAK, oraz co niebawem wypadałoby zrobić:
- delikatne przetarcie na lewym tylnim błotniku, zrobione jeszcze przez poprzedniego właściciela, miałem się tym zająć po zakupie i tak mija 2,5 roku i nie było czasu i okazji się za to zabrać,
- auto ma pomalowany jeden element - jest to zaślepka spryskiwacza reflektora przedniego z lewej strony - zrobione przy okazji polerowania auta i nakładania ceramiki. Oprócz tego całe jest w oryginalnym lakierze, zapraszam z miernikiem.
- nie działa lewa strona podświetlenia progów - robiłem podejście, żeby znaleźć przyczynę, ale ograniczał mnie czas i finalnie się poddałem. Mam zdjęcia, mogę pokazać jak dostać się do wiązki
- przy przebiegu ok 260 tys km wypadałoby zmienić olej w skrzyni biegów, ale auto latało w 80% po trasach, więc śmiało można przesunąć interwał na 270 tys km
We wrzesniu 2022 roku auto przeszło 2-etapową korektę lakieru, który następnie został zabezpieczony ceramiką Gtechniq Crystal Serum Light + EVO v5, dodatkowo folią PPF zostały zabezpieczony lampy przód, słupki B i C (tam gdzie jest Piano Black) oraz parapet bagaznika.
W październiku 2022 ze względu na odpryski wymieniłem przednią szybę. Posiadam zdjęcia i certyfikat, że nie zostało to zrobione ze względu na kolizję/wypadek.
Ceramika została uzupełniona i odświeżona we wrzesniu 2023 łącznie z zabezpieczeniem na wszystkie szyby.
Wnętrze czyszczone i zabezpieczone po zakupie (07.2022), wiosną 2023 oraz wiosną 2024.
Na aucie znajdują się opony zimowe Vredestein Wintrac PRO 255/35/20 97 W XL kupione w listopadzie 2022.
Posiadam również opony letnie Pirelli Powergy 255/35/20 97 Y XL zakupione w marcu 2023 - w ramach negocjacji możemy dojść do porozumienia, aby pojechały razem z autem.
Na jednych i drugich oponach jest jeszcze bardzo dużo bieżnika, nie mam niestety sprzętu do pomiaru.
Auto sprzedaję, ponieważ w grudniu 2024 skończyła mi się 30-sto miesięczna amortyzacja i poszukuję kosztów na kolejny okres. Poza tym po 12 latach jazdy Audi nadszedł czas na zmianę marki.
Na auto wystawiam pełną Fakturę VAT 23%. Do obejrzenia na Warszawskim Targówku lub Wawrze po wcześniejszym umówieniu. Przebieg samochodu jest z dnia wystawienia ogłoszenia, autem jeżdżę na co dzień, więc będzie nieznacznie rósł.
Ostatnie 2 zdjęcia to
- serwis - rozrząd, tarcze, EGR, szyba, podkładki pod wtryskami, koło pasowe i ostatnia wymiana oleju
- detailing - czyszczenie wnętrza, odbiór po polerce i ceramice, czyszczenie kół
Poza tym mam mnóstwo innych zdjęć z większości napraw / wymian itp, które chętnie pokażę na miejscu.
Zapraszam.