Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 29

1 / 30

video
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi A7 3.0 TFSI Quattro S tronic - 29

Najważniejsze

Przebieg

181 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

333 KM

Opis

Nie kupuj A7 z Europy ze skrzynią biegów S-TRONIC. Rozwala się po 100 tys km
Albo kup RS7 albo sprowadzane ze stanów, bo na ten rynek wszystkie były TIP-TRONIC
Kontakt:


Rzeczoznawca wycenia auto na 108 tys zł podobnie jak Otomoto (patrz zdjęcie)


Audi sprowadzone przeze mnie z USA. Miało zarysowane drzwi - wymieniłem na nowe i to w kolorze. (zdjęcia do wglądu). Auto całe w oryginale - nie malowane i ZERO szpachli. Innych uszkodzeń nie było. Pisz na Whatsaap to wyślę ci zdjęcia i CARFAX.

Można śmiało brać ze sobą miernik lakieru.

W aucie wszystko działa - lać benzyne i jechać... Silnik 3.0 - 333km Supercharged też szukałem celowo, bo można go przerobić na 4,3s do setki

Polecam FABRYKĘ MOCY z Lublina, która przeróbkę wycenia na 3-7000zł

Samochód jak to się teraz mówi w pełni "LEGITNY". Mam wszystkie dokumenty. Sprowadzany przeze mnie, ja płaciłem cło i akcyze (razem 16tys zł). Dwa kluczyki, instrukcja obsługi oraz ciekawy gratis - oryginalny zegarek AUDI Colection.

WERSJA S-LINE oraz PRESTIGE.


FABRYCZNY S-LINE. Ta wersja ma luksusowe wykończenia drewnem, które ma fakturę odczuwalną pod palcami. Normalnie jak prawdziwe drewno, a nie takie wiejskie - lakierowane jak stara komoda z PRLu. Znajomi wsiadają, dotykają i ehh-oh-ah jakie fantastyczne - że takiego jeszcze nie widzieli, że jednak Ameryka to Ameryka.


Druga rzecz to PRESTIGowe skóry - wentylowane z perforacją - czyli takimi nakuciami. Dzięki temu skóranie będzie pękała, a jednocześnie przyjemny chłodzik w lecie ochroni Cię przed zapoconymi plecami (wentylacja). Podgrzewana kierownica też nie występuje w zwykłych wersjach.


Na otomoto znalazłem tylko 4 A7-emki z szyberdachem i trójramienną kierownicą


UPGRADE na 4,3 sek do 100 km

Auto da się przerobić na większą moc. Tutaj jest kompresor (nie turbina) w którym da się zmienić koło na mniejsze oraz mapę silnika dzięki czemu możemy osiągnąć 4,3 sekundy do 100km. Byłem u fachowca który tłumaczył mi jak zrobić, żeby auto miało na 434KM i 536Nm. mapa silnika, przeróbka kompresora i przeprogramowanie skrzyni biegów. Opcjonalnie chłodnica powinna być mocniejsza no i przewody o większym przekroju + wydech który przyjmie mocniej rozgrzane spaliny. Szukając auta z USA właśnie ten silnik najbardziej pasował do przeróbki. Piszę o tym jako zajawka dla przyszłego właściciela.


3.0 benzyna 333 konie to bardzo popularny silnik, który jest też w Q5 i Q7. Nie będzie problemu z diagnostyką i częściami. Można posprawdzać na OTOMOTO są auta z tym silnikiem, które mają przebieg ponad 400tys. Nie jest to diesel więc koniec problemów z wtryskami i DPFem. Silnik jest na łańcuchu, więc wystarczy zmieniać olej i podzespołów, a posłuży dożywotnio. Takich aut już nie będzie. Najnowsze A7 (c8) po 2018 roku mają silniki 2.0 - koniec pięknego mruczenia i ryyyku powyżej 5000 obrotów. Ale za to jest cudowna ekonomia niczym w Fabi 1.0 (żygać sie chce).


Auto ma też łopatki do zmiany biegów, ale powiem szczerze, że tryb "S" zupełnie wystarczy jeśli chcesz się powściekać. Zmieniasz na S-kę i auto wskakuje na 4000 obrotów, wciskasz i słychać RYYYK silnika. Mi to przypomina gierki w które grałem na PLAYSTATION - właśnie taki ryk było słychać w Need4Speed. A7 waży ponad dwie tony, ale dzięki temu silnikowi rozpędza się jak rajdówka. Jednak z drugiej strony jeśli wieziesz prezesa to tryb "D" sprawia, że w ogóle nie czuć zmiany biegów - limuzyna.


Najlepiej to rozpoznać po lampach które nie mają już tego "wężyka" ale ten charakterystyczny MŁOT "T" podobny do najnowszych VOLVO XC90. Po lifcie zmieniło się też wnętrze - na przykład zegary są połączone z wyświetlaczem oraz system MMI działa z Androidem i Apple. Zwróć też uwagę na trój-ramienną kierownicę...

Audi SMARTPHONE.


Stare A7 nie ma wejścia na USB dlatego nie da się mieć GOOGLE MAPS na wyświetlaczu.


Po lifcie jest to możliwe, więc podłączasz telefon i chowasz go w podłokietniku. Resztę sterujesz głosem, albo przyciskami - rewelacja - to najlepsze co można mieć w aucie.



PACHNĄCE i CZYSTE


Auto oddałem do detailingu. Wyczyszczono wnętrze, pachnąca skóra, wymienione wszystkie filtry. Mucha nie siada - skóra w idealnym stanie.



SPALANIE


Auto mieści w zbiorniku 65 litów benzyny czyli za około 450zł tankujesz o pełna. Za tyle da rade zrobić 780km a to daje nam 8,1 l / 100km. Jeśli jeździsz po mieście to robi się 100km mniej czyli wychodzi 9,6l/100km. Nie ma tragedii ze spalaniem. Oczywiście nie jeżdżę jak emeryt, ale z drugiej strony nie żałuje sobie przyśpieszenia. Ale jeśli pojedziesz nim na tor to wiadomo - sky i the limit.



BOSE.


Ludzie ze stanów mówią: "BOSE ofcourse" - "Oczywiście że BOSE". Nagłośnienie wymiata i nie ma potrzeby nic dokupować. W bagażniku dwa urządzenia do sterowania muzyką + mnogość głośników w różnych zakamarkach. Jeśli jedziesz w krótkich spodenkach to powietrze z bassów w drzwiach łaskocze cię po łydkach. Dziewczyna będzie w niebo wzięta!!!



AMBIENTE


Auto ma system podświetlania ledowego w drzwiach, pod stopami oraz na progach. Z pozycji menu można ustawiać jasność tego rozwiązania. Gdy podróżujesz, wsiadasz i wysiadasz przyjemne światło wspiera bezpieczeństwo i zapewnia przyjemny nastrój. Poprzednie modele A7 nie miały tego, i wielu pełnych fantazji właścicieli trwoniło środki na zakup chińskich ledów podłączanych pod gniazdko zapalniczki - Ty nie musisz ...



WADY.


W tej wersji nie da się zamontować GAZU.

Auto jest szerokie więc z lusterkami nie mieści się w standardowym garażu.

2,2 tony szybko rozgrzewa hamulce - więc jeśli ostro hamujesz trzeba będzie często wymieniać klocki.

Jest niskie, więc zbiera krawężniki - trzeba uważać przy parkowaniu.

Bagażnik jest duży, ale przez ścięty tył jest nieustawny...


Zamiana też wchodzi w grę . Zamienię się ale tylko na tańsze auto z dopłatą. Ewentualnie na inne z FV23% - chcę wprowadzić auto jako środek trwały do firmy.

 

1 listopada 2024 12:07

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2015

Model pojazdu

A7

Wersja

3.0 TFSI Quattro S tronic

Generacja

C7 (2011-2018)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Granatowy

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

66375

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lublin, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store