Audi A7 Sportback 3.0 TDI quattro bezwypadkowy, zakupiony 29 listopada 2013 roku w salonie Krotoski-Cichy – stylizowana na S7, bardzo zadbana. 204 KM zmodyfikowany do 264 KM w 2016 r. (posiadam wykres z hamowni)
Jestem drugim właścicielem (od 27 lutego 2018 roku).
Pierwszy właściciel jeździł autostradą na trasie Warszawa - Łódź. Również bardzo dbał o samochód
Ubezpieczenie: do 12.02.2025r
Badania techniczne do 12.01.2025 r.
Wyposażenie m. in.:
- stały napęd quattro
- system Start/Stop
- ABS - system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu
- ASR - system zapobiegający poślizgowi kół przy ruszaniu/przyspieszaniu
- ESP - system elektronicznego regulowania dynamiki i toru jazdy
- elektroniczna klimatyzacja dwustrefowa CLIMATRONIC
- skórzana tapicerka
- oryginalne alufelgi 20 cali z dystansami
- nawigacja satelitarna
- czujniki parkowania
- 10 poduszek powietrznych
- instalacja telefoniczna Bluetooth
- czujnik deszczu
- tempomat
- system nagłośnienia Audi Sound System
- asystent hamowania
- asystent pojazdu
- Audi drive select - regulacja układu kierowniczego
- kierownica 4 ramienna wielofunkcyjna, skórzana
- czarna podsufitka
- tylny spoiler wysuwany elektrycznie (oraz automatycznie powyżej 130km/h)
- elektryczna klapa bagażnika
- lampy przednie ksenonowe
- lampy tylne diodowe
- światła do jazdy dziennej LED
- lusterka boczne podgrzewane
- listwy progowe z aluminium
- podłokietnik przedni'
- siedzenia tylne dzielone
- system ISOFIX
Samochód zadbany i w bardzo dobrym stanie technicznym, systematycznie obsługiwany technicznie zgodnie z zaleceniami Audi. Wykonano między innymi:
1. W bieżącym roku:
a) kompleksowa obsługa techniczna skrzyni S-tronic (właściwie jak nowa):
- wymiana oleju i filtrów (zawsze co 60 tys. km). Ostatnio 17 maja 2024,
- wymiana modułu czujnika temperatury – 17 maja 2024,
- wymiana mechatroniki (16 luty 2024),
- wymiana sprzęgieł (oryginalne) – 16 luty 2024,
b) wymiana wszystkich tarcz i klocków + osłon termicznych hamulców z przodu (13 czerwiec 2024)
c) wymiana amortyzatorów i zwrotnic tylnych (10 kwiecień 2024)
d) wymiana oleju w silniku + filtr (sierpień 2024)
2. W ubiegłym roku:
- pełna obróbka głowic (planowanie, uszczelniacze zaworowe, docieranie gniazd, kontrola prowadnic) – czerwiec 2023
- nowe uszczelki pod głowice, śruby głowic, uszczelki dekli zaworowych, uszczelki wtryskiwaczy, uszczelki kolektora ss, uszczelniacz wału przód i tył (czerwiec 2023)
- regeneracja turbosprężarki (czerwiec 2023)
- wymiana koła pasowego i rolki prowadzącej (czerwiec 2023)
- wymiana tulei i wahaczy przednich (czerwiec 2023)
3. Poprzedni właściciel, zgodnie z wytycznymi Audi, dokonał wymiany rozrządu po 180 tys. km.
Samochód w super stanie technicznym - serwisowany na bieżąco Po wymienionych powyżej pracach sądzę, że przez długie lata nie będzie wymagał ingerencji.
Auto do obejrzenia w Warszawa-Bemowo. Zapraszam do kontaktu.