Audi A7, 2015 rok, 3.0 tfsi 333 KM, tiptronic 8 biegów
- Stage 2 na około 430 KM (koło kompresora + program)
- Felgi Japan Racing JR21, rozmiar 21 cali, kolor Lamborghini Imola Bronze,
- Dystanse Japan Racing 10 mm przód i tył,
- Obniżony na sprężynach Eibach Pro-Kit (przód 30 mm, tył 25 mm),
- Nakładki na łopatki zmiany biegów Leyo Motorsport,
- Dynamiczne kierunkowskazy w lusterkach,
- Zaprogramowane nowe funkcje: Android Auto / Apple CarPlay, automatyczne zamykanie bagażnika przyciskiem w drzwiach kierowcy, Laptimer, test wskazówek przed uruchomieniem silnika,
- Zderzak tylny i progi od Audi S7 w oryginalnym kolorze,
- Dywaniki gumowe OEM Audi S7,
- Wydech końcowy ze stali nierdzewnej,
- Spoiler Cap Maxton Design.
Jestem drugim właścicielem w Polsce.
Olej silnikowy wymieniany co 10000 km.
Przy przebiegu 110000 wymieniony olej w skrzyni biegów.
Dorzucam oryginalne sprężyny, więc można wrócić do fabrycznych ustawień zawieszenia.
Zimą 2023 po delikatnej kolizji z taflą lodu na autostradzie doszło do uszkodzenia prawej lampy, zderzaka i plastikowych elementów. Po zgłoszeniu szkody w ramach Autocasco, auto trafiło do serwisu ASO Audi Rzeszów. W serwisie stwierdzili, że wymienią cały przód tj. dwie lampy Matrix Led, zderzak, grill, kratki przy radarach itp.
Suma napraw wyniosła dokładnie 59 288,44 zł. Całość pokryta przez PZU.
Zdjęcia z „kolizji” oraz fakturę przedstawię na miejscu przy oględzinach. Udostępniam kserokopię na wypadek gwarancji.
Po odebraniu z serwisu została nałożona powłoka ceramiczna.
Sprzedaż na umowę kupna/sprzedaży.
Mogę pomóc w załatwieniu leasingu lub kredytu.
Nie odpisuję na smsy. Kontakt tylko telefoniczny.
Nie interesuje mnie zamiana.
Komisom i innym pośrednikom dziękuję.