Samochód sprowadziłem rok temu z USA z kosmetycznym uszkodzeniem przodu (maska i pas przedni całe, wstawiony nowy zderzak i błotnik) oraz opadniętym zawieszeniem pneumatycznym (uszkodzony był lewy tylni miech).
W celu 100% sprawności i pewności na przyszłość po lakierowaniu auta zrobiłem również:
-Wymienione wszystkie amortyzatory (4 sztuki, na nowe oryginalne audi)
-Wymieniony kompresor zawieszenia (nowy, oryginalny audi)
-Przy okazji wymiany amortyzatorów, zmieniony został kompletny wielowahacz przód również na oryginalny audi.
-Wymieniona odma silnika, wtryski, świece, cewki (podstawowy serwis tego silnika po 150 tys. km, czyli z tym jest spokój do 300 tys. km).
-Wymieniony olej i filtr w skrzyni, torsenie, silniku (zdjęcie dodane do galerii)
-Kupione nowe opony wielosezonowe.
W samochodzie wszystko jest sprawne. Lakier jest w doskonałym stanie. Silnik nie pobiera oleju. Zawieszenie nie opada.
Posiadam wszystkie stare części, więc jest pewność, że to było zrobione.
Audi jest bardzo dobrze wyposażone, ma masażę, wentylacje foteli, kamery 360, radar z asystentem jazdy w korku.
Co do przeróbki z USA na EU, to został zrobiony komplet: Soft, mapy, wgrane PL. Lusterka zewnętrzne EU. Lampy tył EU. Lampy przód kupione nowe oryginalne audi EU matrix.
Jestem właścicielem samochodu oraz obecnie go użytkuje.