Mam do zaoferowania Audi A8 D4 4.2 TDI V8 z wyjątkowo niskim przebiegiem – to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Stan samochodu idealnie odzwierciedla jego przebieg i historię użytkowania.
Dlaczego to auto jest wyjątkowe?
Przede wszystkim bardzo niski przebieg. Audi A8 D4 w tej wersji silnikowej jest powszechnie chwalone za rewelacykne osiagi, niskie spalanie i swoją niezawodność.
Osiągi są rewelacyjne – 350 KM i 800 Nm momentu obrotowego sprawiają, że za każdym razem prowadzenie tego samochodu wywołuje uśmiech na twarzy i niezapomniane wrażenia z przyspieszenia, które mogą zaskoczyć pasażerów.
Niektórzy posiadacze tych samochodów na forum chwalą się chipowaniem, które pozwala osiągnąć ponad 400 KM i 1000 Nm, co sprawia, że auto staje się prawdziwym pociskiem. Ten egzemplarz jednak nigdy nie był chipowany, a obecna moc jest dla mnie w pełni wystarczająca.
Dodatkowym atutem jest bardzo niskie spalanie jak na taką moc. Silnik brzmi jak rasowa jednostka benzynowa, a pali połowę mniej niż jego benzynowy odpowiednik w wersji V8.
W trasie, przy spokojnej jeździe, średnie spalanie wynosi 7,5 l / 100 km. W dynamicznych warunkach średnie spalanie to około 11 l / 100 km.
Samochód jest wyjątkowo komfortowy, i naprawde trudno znalezc inny z rownie wygodnymi fotelami.
Stan techniczny auta jest doskonały. Mimo że samochód ma już około 14 lat, fotele są w lepszym stanie niż w moim 4-letnim Volvo XC60. Użyte materiały to najwyższa klasa.
System audio Bang & Olufsen brzmi rewelacyjnie i robi ogromne wrażenie.
Dzięki zawieszeniu pneumatycznemu samochód jest bardzo wszechstronny. W trakcie jazdy po autostradzie przy wyższych prędkościach auto obniża się, co poprawia stabilność. W razie potrzeby można je podnieść, uzyskując prześwit podobny jak w SUV-ach – aż 20 cm w najwyższej pozycji.
Przykładowo, podczas pobytu w Chorwacji udało się dojechać na trudno dostępne plaże, gdzie inne auta z niskim zawieszeniem miałyby problem z dojazdem.
Napęd 4x4 zapewnia pewność prowadzenia i doskonałe przyspieszenie.
Pakiet stylistyczny S8 – auto zostało wyposażone w pełny pakiet S8, który nadaje mu wygląd Audi S8. Zestaw obejmuje podwójne rury wydechowe, oznaczenia S8 na przednim i tylnim zderzaku, sportowe progi oraz zderzaki z modelu S8. Ponadto auto ma imponujące 21-calowe koła, co razem sprawia, że wygląd auta jest praktycznie identyczny jak w Audi S8 – elegancki i sportowy zarazem.
Historia auta:
Pierwszy właściciel użytkował auto we Włoszech. Samochód był serwisowany w ASO, a jego pełna historia serwisowa jest dostępna.
Drugi właściciel, pan z Mysłowic, otrzymał auto na 50. urodziny w 2013 roku. Lacznie mial 4 samochody (wszystkie widzialem). Używał go głównie do podróży i wyjazdów za granicę. Samochód był serwisowany w specjalistycznym serwisie VAG w Siemianowicach.
Obecny właściciel (ja): Posiadam auto od roku. Po zakupie wykonano pełny serwis w VAG Kolasińscy Gliwice (wymiana oleju w skrzyni biegów, napędach i silniku). Samochód był użytkowany głównie w trasach, w tym wyjazdy do Chorwacji i Wielkiej Brytanii.
Audi jest moim drugim samochodem – na co dzień jeżdżę Volvo XC60 z 2020 roku a Audi wybieram na dluzsze trasy / do przyjemnosci.
Powód sprzedaży:
Planuję zakup Porsche Panamera, dlatego rozważam sprzedaż Audi.
Wyposażenie:
• Audio Bang & Olufsen – doskonała jakość dźwięku
• Aktywny tempomat
• Moduł CarPlay
• Podgrzewane fotele
• Pakiet stylistyczny S8 – wygląd jak Audi S8 (w tym progi, zderzaki i oznaczenia)
• Pneumatyczne zawieszenie
Dodatkowe informacje:
• Auto nie posiada noktowizora, masaży ani pamięci foteli (moduł można dołożyć).
• W najbliższym czasie warto wymienić klocki i tarcze (obecnie nie świeci się kontrolka, ale elementy te są już zużyte – auto jeździ jeszcze na oryginalnych tarczach).
• Samochód ma opony letnie i 21-calowe felgi. W zimie auto było praktycznie nieużywane – było garażowane i obecnie stoi w garażu podziemnym z wentylacją, co zapewnia idealne warunki przechowywania.
Cena: 105 000 zł
Samochód w doskonałym stanie technicznym i wizualnym. Posiadam raport z Autobazy, który potwierdza, że auto jest bezwypadkowe. Otrzymałem również informację z przeglądu przedzakupowego, że przebieg i stan samochodu są zgodne z tym, co podaję. Oczywiście nie można tego potwierdzić w 100%, ale podczas mojego użytkowania auto nie miało żadnych napraw blacharskich ani lakierniczych. Poprzedni właściciel również nie dokonywał takich napraw przez 10 lat użytkowania.
Zapraszam do kontaktu, więcej informacji udzielę telefonicznie lub podczas oględzin.