Audi A8 3.7 Quattro - 1
Audi A8 3.7 Quattro - 2
Audi A8 3.7 Quattro - 3
Audi A8 3.7 Quattro - 4
Audi A8 3.7 Quattro - 5
Audi A8 3.7 Quattro - 6
Audi A8 3.7 Quattro - 7
Audi A8 3.7 Quattro - 8
Audi A8 3.7 Quattro - 9
Audi A8 3.7 Quattro - 10
Audi A8 3.7 Quattro - 11
Audi A8 3.7 Quattro - 12
Audi A8 3.7 Quattro - 13
Audi A8 3.7 Quattro - 14
Audi A8 3.7 Quattro - 15
Audi A8 3.7 Quattro - 16
Audi A8 3.7 Quattro - 17
Audi A8 3.7 Quattro - 18
Audi A8 3.7 Quattro - 19
Audi A8 3.7 Quattro - 20
Audi A8 3.7 Quattro - 21
Audi A8 3.7 Quattro - 22
Audi A8 3.7 Quattro - 23
Audi A8 3.7 Quattro - 24
Audi A8 3.7 Quattro - 25
Audi A8 3.7 Quattro - 26
Audi A8 3.7 Quattro - 27
Audi A8 3.7 Quattro - 28
Audi A8 3.7 Quattro - 29
Audi A8 3.7 Quattro - 30
Audi A8 3.7 Quattro - 31
Audi A8 3.7 Quattro - 32
Audi A8 3.7 Quattro - 33
Audi A8 3.7 Quattro - 34
Audi A8 3.7 Quattro - 35
Audi A8 3.7 Quattro - 36
Audi A8 3.7 Quattro - 37

1 / 38

Audi A8 3.7 Quattro - 1
Audi A8 3.7 Quattro - 2
Audi A8 3.7 Quattro - 3
Audi A8 3.7 Quattro - 4
Audi A8 3.7 Quattro - 5
Audi A8 3.7 Quattro - 6
Audi A8 3.7 Quattro - 7
Audi A8 3.7 Quattro - 8
Audi A8 3.7 Quattro - 9
Audi A8 3.7 Quattro - 10
Audi A8 3.7 Quattro - 11
Audi A8 3.7 Quattro - 12
Audi A8 3.7 Quattro - 13
Audi A8 3.7 Quattro - 14
Audi A8 3.7 Quattro - 15
Audi A8 3.7 Quattro - 16
Audi A8 3.7 Quattro - 17
Audi A8 3.7 Quattro - 18
Audi A8 3.7 Quattro - 19
Audi A8 3.7 Quattro - 20
Audi A8 3.7 Quattro - 21
Audi A8 3.7 Quattro - 22
Audi A8 3.7 Quattro - 23
Audi A8 3.7 Quattro - 24
Audi A8 3.7 Quattro - 25
Audi A8 3.7 Quattro - 26
Audi A8 3.7 Quattro - 27
Audi A8 3.7 Quattro - 28
Audi A8 3.7 Quattro - 29
Audi A8 3.7 Quattro - 30
Audi A8 3.7 Quattro - 31
Audi A8 3.7 Quattro - 32
Audi A8 3.7 Quattro - 33
Audi A8 3.7 Quattro - 34
Audi A8 3.7 Quattro - 35
Audi A8 3.7 Quattro - 36
Audi A8 3.7 Quattro - 37

Najważniejsze

Przebieg

272 877 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 697 cm3

Moc

280 KM

Opis

Sprzedam moje dotychczasowe daily, jakim było widoczne na zdjęciach A8 kupione przeze mnie w listopadzie 2023r. Auto zostało sprowadzone z Niemiec i jestem pierwszym właścicielem w Polsce.


Samochód ten był dla mnie spełnieniem kolejnego marzenia związanego z posiadaniem jednego z flagowych pojazdów z segmentu F z początku lat 2000. Każde auto traktuję bardziej jako hobby, niż zwykły środek do przemieszczania się z punktu A do B, więc i owej A8 poświęciłem wiele długich wieczorów w garażu.


Samochód jest ciekawie wyposażony, nie zniszczony, a dodatkowym atutem jest aluminiowa karoseria, z której słyną modele A8 oraz legendarny napęd Quattro, który stawia to auto w czołówce limuzyn z tamtych lat, jeśli chodzi o własności drogowe. I mówię to z pełnym przekonaniem, bo przejechałem wiele kilometrów tylnonapędowymi autami, m.in. BMW E65, które w deszczu czy śniegu niestety nie dorastają do pięt Audi z napędem na cztery koła.


Z ważniejszego wyposażenia:

- najbogatsze możliwe fotele, wraz z podgrzewaniem, również tylnej kanapy

- dodatkowy pakiet skórzany wnętrza, obejmujący obszywany prawdziwą skórą tunel środkowy i uchwyty boczków drzwi

- nagłośnienie BOSE ze zmieniarką CD

- reflektory xenonowe z doświetlaniem

- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja

- łopatki do zmiany biegów

- zawieszenie pneumatyczne

- rolety na szybie tylnej i w drzwiach tylnych

- czujniki parkowania przód + tył


Od razu po zakupie, w ramach pierwszego przeglądu, wymieniłem na nowe:

- komplet hamulców przód i tył wraz z płynem hamulcowym

- olej w silniku i wszystkie filtry + uszczelnienie miski olejowej

- uszczelki pokryw zaworów + weryfikacja stanu rozrządu

- świece zapłonowe

- odmę silnika

- cztery wahacze górne z przodu

- łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora z przodu

- pompę wspomagania


Tuż po zakupie zdecydowałem się również na pełną regenerację przednich reflektorów, wraz z napyleniem nowej powłoki odblaskowej na odbłyśniki świateł mijania- co sprawiło, że w połączeniu z nowymi żarnikami LED zamiast tradycyjnego xenona, światła przednie nadążają za obecnymi rozwiązaniami.


W międzyczasie, z racji przebiegów, które rocznie pokonuję, podjąłem decyzję o montażu instalacji LPG, wybierając jeden z najlepszych warsztatów w woj. łódzkim- na sam montaż czekałem prawie półtora miesiąca, ale zdecydowanie było warto, ponieważ butla w kole o pojemności 88 litrów pozwala na zatankowanie 75 litrów, gwarantując zasięg powyżej 400-450 km na samym LPG, a sama instalacja i jej sposób montażu sprawia, że auto jest pod tym względem w zasadzie bezobsługowe.


Po kilku miesiącach przyjrzałem się typowym bolączkom A8 z silnikami BFM/BFL, tj. króćcowi wody chłodzącej przy postawie alternatora- został wymieniony na poprawiony, mosiężny zamiennik z podwójnymi o-ringami, a przy okazji zregenerowany został rozrusznik oraz wymieniony regulator napięcia w alternatorze.


Rozwiązałem też problem ze słabym ogrzewaniem zimą, którego przyczyną były zakamienione po latach nagrzewnice i przycinające się elektrozawory ogrzewania.


Latem zeszłego roku przejrzałem cały układ klimatyzacji, co skończyło się wymianą:

- sprężarki klimatyzacji na fabrycznie nową

- chłodnicy i skraplacza klimatyzacji na nowe

- czujnika wysokiego ciśnienia przy chłodnicy klimatyzacji na nowy

- wszystkich o-ringów, do których był wtedy dostęp.


Ostatnio zmienione zostały oba tylne amortyzatory na kompletnie zregenerowane, z nowymi miechami- samochód po kilku dniach postoju powoli opadał, głównie prawa tylna strona, a przyczyną były właśnie stare miechy. Obecnie problem został zażegnany.


Samochód jest bezwypadkowy, nie był nigdy uszkodzony w poważny sposób, ale jeszcze w Niemczech lakierowany był lewy przedni i lewy tylny błotnik- aczkolwiek nie widać żadnej różnicy w kolorze.


Auto obecnie stoi jeszcze na zimówkach Dunlop, ale dodaję do niego opony letnie kupione wiosną zeszłego roku w tym samym rozmiarze.

 

31 marca 2025 9:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A8

Wersja

3.7 Quattro

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

D3 (2002-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store