Cena netto 89,000zł Faktura Vat23%
Ostatnie V8 bez start-stop i adblue, bogato wyposażone.
Wyprodukowany w Czerwcu 2011, sprowadzony w 2014 roku z przebiegiem 41 tyś. km.
Kolor z zewnątrz: Havanna Black, metalic/Havanna Black.
Kolor wewnątrz: balao brown-balao brown/ mocca brown-balao brown/snow white.
- Najwyższa opcja wyposażenia w której skład wchodzi między innymi:
- Nagłośnienie Bang & Olufsen Advanced
- wersja AUDI A8 DESIGN SELECTION
- Dach szklany, panoramiczny + dodatkowy z tyłu
- Zawieszenie pneumatyczne
- Dynamiczny układ kierowniczy
- Asystent jazdy nocnej
- Adaptacyjny tempomat
- Podsufitka Alcantara Snow White
- Asystent świateł drogowych
- 2xTV
- homelink
- lodówka
- sportowy mechanizm różnicowy
- Audi pre sense
- System rozpoznawania znaków drogowych
- Audi Side Assist
- Ogrzewanie postojowe Webasto
- Wentylacja foteli przód i tył
- Funkcja masażu dla foteli przednich i tylnych
- Fotele z funkcją pamięci
- Wspomaganie domykania drzwi
- Kamera cofania
- Oświetlenie ambiente
W ubiegłym roku przeprowadzono kompleksowy serwis pojazdu, obejmujący przegląd całego samochodu. Oto szczegółowy zakres wykonanych prac:
Układ hamulcowy: Wymieniono płyn hamulcowy, sprawdzono tarcze i klocki hamulcowe. Zużyte elementy wymieniono na nowe, a pozostałe części układu hamulcowego zostały wyczyszczone i umyte.
Układ wydechowy: Filtry DPF zostały poddane czyszczeniu chemicznemu. Zawory EGR wraz z chłodnicą EGR wyczyszczono i ponownie zamontowano.
Układ chłodzenia: Wymieniono płyn chłodniczy.
Kolektory dolotowe: Klapy kolektorów dolotowych zdemontowano i poddano czyszczeniu chemicznemu. Zużyte elementy, takie jak klapy, cięgna i uszczelki, wymieniono na nowe.
Układ kierowniczy: Zastosowano płukankę i wymieniono olej hydrauliczny .
Tylny dyferencjał: Wymieniono olej zarówno w części mechanicznej, jak i elektronicznej.
Skrzynia biegów: Wymieniono olej w układzie Torsen, tylnej części skrzyni oraz przekładni przedniej. W najbliższym czasie planowana jest wymiana oleju w skrzyni automatycznej (dwie statyczne lub jedna dynamiczna, wraz z filtrem).
Silnik: Dwukrotnie wymieniono olej silnikowy wraz z płukanką silnika. Na koniec dodano Ceratec. Świece żarowe zostały sprawdzone a odma olejowa została wymieniona na oryginalną nową i intercoolery wyczyszczone.
Zawieszenie: Wymieniono czujniki poziomu z przodu i z tyłu. Cały układ zawieszenia wraz z kompresorem został sprawdzony. Wymieniono prawy przedni kompletny miech wraz z amortyzatorem na nowy.
Dach panoramiczny: Mechanizmy dachu panoramicznego zostały sprawdzone i nasmarowane, a rynienki odpływowe przeczyszczone.
Klamki: Mechanizmy klamek z dociągami zostały sprawdzone. Mechanizm klamki w drzwiach kierowcy zdemontowano, wyczyszczono, nasmarowano, a zużyte elementy wymieniono.
Szyba czołowa: Szyba czołowa została wymieniona na nową z powodu pęknięcia powstałego w wyniku odprysku po uderzeniu kamienia i zmian temperatury. Podczas wymiany stwierdzono, że fabryczny klej w górnej części szyby już się odklejał, co i tak w niedługim czasie skutkowałoby koniecznością jej wymiany.
Klimatyzacja: Układ klimatyzacji został uzupełniony i odgrzybiony. Wnętrze pojazdu ozonowano, a filtr kabinowy wymieniono.
Układ wtryskowy i paliwowy: Układ wtryskowy i paliwowy został wyczyszczony chemicznie. Wymieniono filtr paliwa.
Powłoka ceramiczna: Na lakier nałożono powłokę ceramiczną Sonax CC Evo.
Akumulator: na koniec 2024 został wymieniony akumulator AGM na nowy