Audi Cabriolet 1.8 - 1
Audi Cabriolet 1.8 - 2
Audi Cabriolet 1.8 - 3
Audi Cabriolet 1.8 - 4
Audi Cabriolet 1.8 - 5
Audi Cabriolet 1.8 - 6
Audi Cabriolet 1.8 - 7
Audi Cabriolet 1.8 - 8
Audi Cabriolet 1.8 - 9
Audi Cabriolet 1.8 - 10
Audi Cabriolet 1.8 - 11
Audi Cabriolet 1.8 - 12
Audi Cabriolet 1.8 - 13
Audi Cabriolet 1.8 - 14
Audi Cabriolet 1.8 - 15
Audi Cabriolet 1.8 - 16
Audi Cabriolet 1.8 - 17
Audi Cabriolet 1.8 - 18
Audi Cabriolet 1.8 - 19
Audi Cabriolet 1.8 - 20
Audi Cabriolet 1.8 - 21
Audi Cabriolet 1.8 - 22
Audi Cabriolet 1.8 - 23
Audi Cabriolet 1.8 - 24
Audi Cabriolet 1.8 - 25
Audi Cabriolet 1.8 - 26
Audi Cabriolet 1.8 - 27
Audi Cabriolet 1.8 - 28
Audi Cabriolet 1.8 - 29
Audi Cabriolet 1.8 - 30
Audi Cabriolet 1.8 - 31
Audi Cabriolet 1.8 - 32

1 / 33

Audi Cabriolet 1.8 - 1
Audi Cabriolet 1.8 - 2
Audi Cabriolet 1.8 - 3
Audi Cabriolet 1.8 - 4
Audi Cabriolet 1.8 - 5
Audi Cabriolet 1.8 - 6
Audi Cabriolet 1.8 - 7
Audi Cabriolet 1.8 - 8
Audi Cabriolet 1.8 - 9
Audi Cabriolet 1.8 - 10
Audi Cabriolet 1.8 - 11
Audi Cabriolet 1.8 - 12
Audi Cabriolet 1.8 - 13
Audi Cabriolet 1.8 - 14
Audi Cabriolet 1.8 - 15
Audi Cabriolet 1.8 - 16
Audi Cabriolet 1.8 - 17
Audi Cabriolet 1.8 - 18
Audi Cabriolet 1.8 - 19
Audi Cabriolet 1.8 - 20
Audi Cabriolet 1.8 - 21
Audi Cabriolet 1.8 - 22
Audi Cabriolet 1.8 - 23
Audi Cabriolet 1.8 - 24
Audi Cabriolet 1.8 - 25
Audi Cabriolet 1.8 - 26
Audi Cabriolet 1.8 - 27
Audi Cabriolet 1.8 - 28
Audi Cabriolet 1.8 - 29
Audi Cabriolet 1.8 - 30
Audi Cabriolet 1.8 - 31
Audi Cabriolet 1.8 - 32

Najważniejsze

Przebieg

200 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Moc

125 KM

Opis

Mam na sprzedaż Audi Cabriolet typ 89, rocznik 1994 o oryginalnym przebiegu 200tyś km.

Auto jest w moim posiadaniu już od ponad 11 lat.

W tym czasie z hobbystycznego auta weekendowego stało się długoletnim projektem, który zrodził się z pasji do motoryzacji i radości z jazdy.

Auto zaczynało jako seryjny egzemplarz z elektro-hydraulicznym dachem, wypalonym od słońca wnętrzem i prostym dwu litrowym silnikiem benzynowym o oznaczeniu ABK.


Przez lata auto przeszło szereg modyfikacji wizualnych, mechanicznych, elektrycznych, zawieszeniowych i tapicerskich.


W tym momencie auto ma wbity w dowód silnik 1.8t, który na słabej mapie legitymuje się mocą 300+ (pb98), na mocnej mapie 400+ (pb98), a na bioetanolu moc rośnie nawet do 500+ (e50). Silnik strojony przez Tuned by Niuton.


Dla mnie jest to projekt skończony, który jednak dla nowego właściciela dalej stoi otworem dla dalszych zmian i czerpania radości z jazdy.


PONIŻEJ ZAMIESZCZAM OPIS NAJWAŻNIEJSZYCH ZMIAN I MODYMODYFIKACJI.


Na zewnątrz auto prezentuje się bardzo niepozornie i raczej starałem się utrzymać oryginalny wygląd bez zbędnych dodatków, które w krzykliwy sposób zdradzały by jego sportowy pazur.


Jednak wprawne oko wychwyci duże tarcze i hamulce Brembo skrywające się pod sportowymi lekkim felgami Audi Speedline, duży intercooler i lekko obniżone zawieszenie.


Natomiast ogólnie auto miało jak najmniej zdradzać swoim wyglądem to co potrafi na drodze. Poza tym cabrio jako typ samochodu sam w sobie zwraca już wystarczająco uwagę.


Znawcy marki docenią lampy soczewkowe w bardzo dobrym stanie i zderzak S2 o nienagannym wyglądzie z kompletem kratek, nie pocięty ani nie klejony. Dodatkowy plus stanowią praktycznie nowe halogeny.


Dach i szybę oceniam na stan dobry. Sam mechanizm elektro-hydrauliczny składania i rozkładania dachu działa bez zarzutu (dla osób zainteresowanych na potwierdzenie mogę przesłać filmik).


Natomiast modyfikacji mechanicznych jest tyle, że zdecydowanie łatwiej było mi podzielić je tematycznie i wylistować poniżej.


Silnik:

  • Głowica i blok po obróbce w Dziak Motorsport
  • Kute tłoki
  • Kute korby
  • Wałek dolotowy ADR J
  • Turbo TD05 po regeneracji i przeróbkach w Perun Turbo
  • High Torque Pulley Kit (zakołkowane dolne koło rozrządu)
  • Reszta podzespołów po regeneracji lub nowa


Układ dolotowy:

  • Intercooler 450x300x76
  • Blow off Tial
  • Większa przepustnica 70mm z adapterem
  • Przekładka termiczna pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą
  • Tip 4 calowy
  • Stożek Pipercross
  • Projekt i wykonianie dolotu według pomysłu Street Lane Garage


Układ chłodzenia:

  • Nowa, customowa chłodnica wody robiona na zamówienie 60mm
  • Wydajniejsze wentylatory
  • Nowa chłodnica klimatyzacji
  • Pas przedni z V6
  • Customowy króciec wodny ze stali


Układ olejowy:

  • Relokator i podstawka z termostatem Mocal
  • Wszystkie węże zakute + króćce z FMIC
  • 30-rzędowa chłodnica oleju
  • Oil catch tank


Układ wspomagania:

  • Nowa pompa wspomagania
  • 9 rzędowa chłodnica płynu


Układ napędowy:

  • Skrzynia FHN
  • Sprzęgło 240mm jednomas kewlar
  • Zamach odelżony
  • Półosie 2.8 V6
  • Short shifter


Układ paliwowy:

  • Listwa paliwowa AGU
  • Wtryskiwacze 850cc
  • Pompa Boach 044
  • Kute przewody paliwowe
  • Czujnik Fuelflex
  • Czujnik ciśnienia paliwa


Układ wydechowy:

  • Customowy równoodległościowy kolektor wydechowy twin-scroll według projektu Street Lane Garage
  • 4 calowy downpipe
  • 3 calowy aktywny układ wydechowy na trzech tłumikach


Układ hamulcowy:

  • Konwersja piast na 5x112 S2
  • Zaciski przód Brembo z Audi S8 (pełna regeneracja) + tarcze 345mm
  • Zaciski tył Brembo Porsche (pełna regeneracja) + tarcze 300mm
  • Przewody hamulcowe przód i tył w oplocie
  • Serwo z Audi S5
  • Ręczny hydrauliczny


Zawieszenie:

  • Przód gwint custom + amortyzatory Koni Sport z regulacją
  • Tył gwint custom
  • Przód customowe top mounty na zamówienie
  • Regulowany drążek panharda
  • Rozpórka na kielichy customowa robiona według projektu Street Lane Garage
  • Drążek stabilizatora V6
  • Całe zawieszenie (sanki, belka tył, wahacze, półosie) po renowacji i malowaniu proszkowym
  • Poliuretany


Układ elektryczny:

  • Wiązka zrobiona od podstaw według projektu Street Lane Garage
  • Cewki z 2.0 TFSI
  • Komputer Emu (dwie mapy, rolling anti lag, aktywne sterowanie przepustnicą wydechu + manualne otwieranie)


Wnętrze:

Środek auta również został utrzymany w oryginalnej stylistyce ale posiada kilka smaczków i rarytasów, które są cenione i poszukiwane na grupach Audi 80.


Tapicerka na nowo obszyta skórą w firmie MG MAX (boczki, kierownica, fotele, kanapa, ręczny i mieszek skrzyni biegów). Dodatkowo auto wyposażone w elektryczne i sportowe fotele Recaro dedykowane do tych modeli (bardzo trudne do zdobycia i cenione).


Fabrycznie ten model wyszedł z bardzo rzadkimi dekorami, które kolorystycznie pięknie się prezentują (kolor kawowo-orzechowy) szczególnie w połączeniu z ciemną tapicerką.


Trójramienna kierownica z audi A4 o bardziej sportowej charakterystyce niż oryginalna czteroramienna (na mały wieloklin, bez żadnych przejściówek).


Dołożyłem również sztywną podstopnicę, bo oryginalnie wszystkie cabrio wychodziły z miekką.


Posiadam również dedykowany winschott firmy Pietryga, który moim zdaniem prezentuje się zdecydowanie lepiej niż oryginalny.


Jeżeli dotarłeś do końca tego obszernego opisu i dalej jesteś zainteresowany tym wyjątkowym projektem to zapraszam do kontaktu. Chętnie udzielę więcej informacji telefonicznie lub na żywo.


Na koniec od razu udzielę odpowiedzi na podstawowe pytanie: Projekt bliski memu sercu jednak sprzedaję bo mam w planach zacząć coś nowego.


Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu.

 

11 grudnia 2024 23:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

Cabriolet

Wersja

1.8

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1994

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

63750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jędrzej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Prądnik Biały

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store