Dzień dobry,
Sprzedam Audi Q3 2.0 TDI S-line kupiony i zarejestrowany obecnie w Austrii (Wiedeń) z racji mojego tutejszego zamieszkania.
Auto zostanie zostawione u rodziców w okolicach Puław i albo zostanie sprzedane na rynku albo w razie braku zainteresowania odsprzedane w rodzinie po cenie poniżej rynku.
Jestem trzecim właścicielem auta, auto przechodziło z rąk do rąk prywatnych w Austrii.
Auto przy moim i poprzednim posiadaniu (od przebiegu ok. 130 000 km do teraz) w zdecydowanej więszkości ma przebieg zrobiony na autostradzie - trasy z/do Polski.
Napęd przedni dzięki temu w porównaniu do Quattro niższe spalanie dzięki niższej masie własnej o ok. 150 kg (ok. 5.7-6.2l na autostradzie przy prędkości 130-150 km/h w zależności od wiatru). W warunkach pozamiejskich przy prędkości 90-110 z łatwością można zejść do 4.5l lub nawet mniej.
Powód sprzedaży: konieczność zamiany na 7-osobowe auto. Początkowo chcieliśmy zatrzymać Audi jako 2gie auto natomiast bardzo wysokie ceny OC w Austrii zmuszają nas do sprzedaży auta
Pozostałe szczegóły poniżej:
---
Szczególne cechy tego egzemplarza związane z utrzymaniem:
- nowy akumulator Varta (do tej pory był nadal fabryczny!)
- nowe opony letnie Goodyear + 2 nowe wielosezonowe na zime Vredestein (pozostale 2x zimowe Pirelli nadal głęboki bieżnik)
- tuż po przeglądzie w Austrii w lipcu - przegląd pomyślny bez uwag.
Przed moim zakupem auta (02.2023) również zamawiałem szczegółową inspekcję: - mogę również podesłać raport oraz historię przeglądów rok po roku.
- po wymianie oleju i filtrów + serwis klimy - brak koniecznych innych napraw i serwisów
- rozrząd wymieniony przy przebiegu ~140 tys (poprzedni właściciel)
- konserwacja podwozia wykonana przy przebiegu ~175 tys (przy moim posiadaniu) wykonana profesjonalnie poprzedzona piaskowaniem, środek konswerwujący Noxudol 3100
- wymiana termostatu przy przebiegu ~175 tys (przy moim posiadaniu) - temperatura cieczy nie dochodziła do 90st. więc termostat zaciął się w obiegu otwartym
- przy moim posiadaniu (od ok. 170 tys) najczęściej tankowany Vervą/Ultimate etc. - mam paragony
- Stage 0.5 chip tuning - +~20 KM zdalnie sterowany aplikacją na telefon - najczęściej korzystałem na autostradzie a przy jeździe po mieście jedynie włączony tryb EKO
- auto ma dodatkowo wygłuszone drzwi i podłogę w celu redukcji hałasu na autostradzie - dzięki wygłuszonym drzwiom istnieje możliwość instalacji ulepszonego car audio
- książka serwisowa - pierwszy właściciel serwisował auto w Audi do końca posiadania do przebiegu 130 tys km
Szczególne wyposażenie tego egzemplarza:
- hak holowniczy (dołożony fabryczny)
- szyby fabrycznie przyciemnione boczne tył + tył
- fotele S-line pół skóra/materiał
- kierownica trójramienna S-line
- klimatyzacja dwustrefowa
- czarna podsufitka
- pojemny bagażnik dzięki braku koła zapasowego (460 l)
- ksenony