Dzień dobry,
posiadam do sprzedania Audi Q5. Samochód jest w w moim posiadaniu od maja 2023 roku - wtedy osobiście wylicytowałem i sprowadziłem je z USA. Audi eksploatuje bez żadnych problemów od września ubiegłego roku i pokonałem nim już ponad 10 000 kilometrów. Auto zachęciło mnie do zakupu dość skrupulatnym serwisem w ASO - ktoś wymieniał olej w serwisie Audi co 10 000 mil, podobno jest istotne w przypadku tego silnika oraz wersją wyposażenie zbliżoną do s-line. Jest to model rocznikowy 2018 i został po raz pierwszy zarejestrowany 07.02.2018, w Polsce ze względu na datę 06/17 na tabliczce homologacyjnej wpisano do dowodu rok 2017 aby uniknąć problemów urzędowych.
Historia pojazdu:
Audi miało w stanach dwóch właścicieli (leasing z wykupem + kolejny właściciel), można podejrzeć w mapach safari na podwórku amerykańskiego właściciela: (https://drive.google.com/file/d/1tEm6jKjlyKxbyQkZXcPMmHuA1ClaqMxw/view?usp=sharing). Auto przez cały okres eksploatacji w USA było regularnie serwisowane w serwisie Audi w Atlancie (tym między innymi skusiło mnie do zakupu) - posiadam Carfaxa oraz książki - instrukcje. Samochód kupiłem w stanie jeżdżącym (ze statusem Run&Drive), był on rozkradziony/porozbierany i posiadał wady blacharsko lakiernicze. Co było dla mnie najbardziej istotne wszystkie elementy konstrukcyjne, elementy odpowiadające za bezpieczeństwo (poduszki, napinacze) oraz szyby są fabryczne. Link do archiwalnej aukcji: https://bid.cars/pl/lot/1-47839913/2018-Audi-Q5-WA1BNAFY8J2022518.
Historia szkód:
Audi najprawdopodobniej miało jakąś niedużą szkodę blacharską, następnie zostało rozkradzione lub trafiło na wycenę gdzie je rozebrano oraz rozszabrowano. Jako iż części do aut europejskich w USA są bardzo drogie, a roboczogodzina w serwisie nierzadko potrafi kosztować nawet 500USD (na facebookowej grupie posiadaczy audi Q5 w USA można znaleźć paragony grozy gdzie wymiana kompletu klocków i tarcz w serwisie kosztuje prawie 2000USD) wyliczony koszt naprawy przez serwis został za ubezpieczyciela zakwalifikowany jako przewyższający wartość pojazdu w stanie uszkodzonym i audi trafiło na aukcję. Link do dokładniejszych zdjęć uszkodzeń: https://drive.google.com/drive/folders/1fekqts2aKXhZdoiVS1sPgRA30y3wisox?usp=sharing.
Auto zostało naprawione, jest w pełni sprawne i przystosowane do europejskich standardów, zmieniłem jednostki na kilometry, wgrałem język polski oraz mapy do systemu MMI i zmieniłem przednie lampy na asymetryczne, a tylne przerobiłem.
Stan techniczny:
Po przyjeździe zrobiłem w samochodzie serwis - wymieniłem olej, filtry, świece oraz tylne klocki hamulcowe. Usunięte zostały także usterki/bolączki typowe dla tego modelu: zmieniłem wadliwą pompę wody oraz moduł komfortu.
Wyposażenie:
Audi jest bogato wyposażone, posiada prawie wszystko co było możliwe do zamówienia na rynku amerykańskim dla tego modelu w okresie jego produkcji. Do maksymalnej specyfikacji brakuje mu pakietu lepszego audi (o dziwo ten podstawowy sprawuje się naprawdę dobrze, porównałbym go do pakietu DYNAUDIO w Volkswagenie) oraz pakietu kamer 360° z asystentem pasa ruchu i aktywnym tempomatem.
Prospekt dla MY2018 USA:
https://drive.google.com/file/d/1wNragyL2f20ITHQy_ylgDCXk6alQjzV-/view?usp=drive_link
Autocheck:
https://drive.google.com/file/d/1DjndCmsPl9nHLwm71Qn1-nlrW1wghS5v/view?usp=drive_link
Carfax:
https://drive.google.com/file/d/1GKHj7q8T_uF7-A7nx618k7ckZgeDc41J/view?usp=drive_link
Link do prezentacji w serwisie YouTube:
https://youtu.be/2piaI_tz5n4
Auto nadal jest w eksploatacji, do obejrzenia w okolicach Legnicy lub we Wrocławiu. Możemy umówić się na obejrzenie auta na SKP, w serwisie lub w ASO. Jeśli wyświetlają Państwo ofertę z portalu OLX zapraszam do przejścia na otomoto.pl - tam znajduje się więcej zdjęć. W przypadku jakichkolwiek pytań preferuje kontakt telefoniczny, gdybym nie mógł odebrać proszę o stosowną wiadomość SMS.