Audi Q5, silnik TFSI 225 KM (typoszereg CNCD), rok produkcji - sierpień 2012, rok modelowy 2013 (po liftingu). Samochód kupiony w polskim salonie, samochód sam konfigurowałem, jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem.
Przebieg 82.300 km udokumentowany. Samochód był regularnie serwisowany wyłącznie w ASO na co posiadam pełną dokumentację.
Silnik w pełni sprawny, odpala momentalnie, płynnie wchodzi na obroty co daje przyjemną, dynamiczną jazdę. Olej w silniku zmieniałem raz w roku, przy rocznych przebiegach średnio 5 tys. km.
Automatyczna skrzynia biegów ZF zmienia biegi miękko, bez szarpnięć. Przy 60.000 km wykonano dynamiczną wymianę oleju.
Zawieszenie nie ma luzów. Układ kierowniczy nie ma luzów.
W roku ubiegłym założyłem nowe letnie opony, na których dotychczas przejechałem 3.500 km. W styczniu 2025 przy przebiegu 81.890 km wymieniono olej silnikowy i filtry, klocki hamulcowe przód i tył, tarcze hamulcowe przednie oraz tuleje metalowo-gumowe przedniego zawieszenia.
W trakcie użytkowania samochód doposażyłem w kamerę cofania oraz system Apple CarPlay / Android Auto.
Samochód posiada obtarcia parkingowe na przednim i tylnym zderzaku. Z powodu wgniotki parkingowej na przednim lewym błotniku wymieniłem błotnik. Posiadam dokumentację fotograficzną z tego zdarzenia. Błotnik wymieniłem na oryginalny aluminiowy, zakupiony w ASO.
Wg opinii ASO do wymiany jest dźwigienka pozycjonowania zawieszenia. ASO nie znajduje innych usterek czy niedomagań wymagających naprawy.
Samochód garażowany. Lakier błyszczący, oryginalny (oprócz wymienionego błotnika), kolor lakieru wg Audi: szary lawa perłowy. Na lakierze jest kilka drobnych rysek.
Razem z samochodem przekażę: 2 kluczyki z elektroniczną matrycą grota kluczyka, oryginalne belki bagażnika, kpl. kół zimowych, pełną dokumentację serwisową oraz inne.
Zainteresowanym weryfikacją historii auta przekażę niezbędne dane.
Zgadzam się na zbadanie stanu technicznego auta przez eksperta.