- 3.0 TDI, oryginalna wersja S-Line, 245KM, 2011r., po pierwszym lifcie.
- stały napęd Quattro 4x4
- webasto z pilotem do zdalnego sterowania, idealne latem i zima, nie wychodząc z mieszkania mozna wlaczyc ogrzewanie bez odpalania silnika i wsiąść do odlodzonego i ciepłego samochodu bez potrzeby skrobania szyb, lub latem wsiąść do chłodnego.
- aktywne ksenony z automatycznym wycinaniem nadjeżdżającego auta
- tempomat
- system start-stop
- asystent martwego pola w lusterkach
- czujniki parkowania przód tył i kamera cofania
- pneumatyka działająca perfekcyjnie, 4 opcje zawieszenia, w tym off-road, niby niepotrzebny, ale pozwalający na wyjście z każdej trudnej sytuacji, chociażby z zimowej zaspy, czy zaparkowanie tam gdzie inne samochody nie wjadą.
- w bagażniku znajduje przycisk obniżania tylnego zawieszenia, w celu ułatwienia załadunku
- podgrzewane wszystkie siedzenia
- elektrycznie regulowane przednie fotele z regulacją lędźwi
- odchylane tylne oparcia dla lepszego komfortu podròżowania
- regulowana długość siedziska przednich foteli
- klimatyzowany schowek chłodzący napoje
- elektrycznie wysuwany, oryginalny hak (koszt 5 tys), (max masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony), założony niecałe 2 lata temu do bagażnika rowerowego, nigdy nie ciągał lawet ani przyczep
- Alufelgi 20" z premium oponami Pirelli w idealnym stanie, bieżnik 7mm (wielosezonowe)
- dokupione koło dojazdowe i oryginalna siatka oddzielająca bagażnik
- tapicerka w bardzo dobrym stanie, na bieżąco impregnowana, skóra + alcantara w siedziskach świetnie sprawdzająca się zimą i latem.
- wersja europejska, przyjechalo do Polski w 2018 roku, kupione jako używane w niemieckim salonie Audi, w moim posiadaniu od 2022, kupione od znajomej osoby. Kilka dni po zakupie pojechaliśmy na rodzinne wakacje do Chorwacji, do tej pory jest w taki samym, bardzo dobrym stanie technicznym, wszystko sprawne, silnik suchy.
- bezwypadkowe, ale w całej swojej historii miało jedną, niedużą szkodę na prawych tylnych drzwiach, nie były wymieniane, jedynie zrobiona zaprawka, pozostałe elementy w stanie oryginalnym, w tym wszystkie szyby.
- pół roku temu miałem awarię silnika, został odnowiony wraz z całym nowym osprzętem: nowy rozrząd, pompa, uszczelki, filtry, zimeringi, oringi, świece, nowa turbina i wszystkie uszczelnienia silnika. Asekuracyjnie zostały nawet wymienione aluminiowe rurki klimatyzacji na nowe, bo ponoć z czasem korodują i rozszczelniają klimatyzację. Koszt serwisu wyniósł 25 tys zł. Najważniejszy jest tu rozrząd, bo sama jego wymiana kosztuje ok 8 tys. zł. Akumulator AGM jest jeszcze na gwarancji, tarcze i klocki również były wymieniane i są w dobrym stanie. W zeszlym miesiącu został wyczyszczony DPF. Generalnie kupujący ma spokój finansowy na kilkaset tys. kilometrów.
Audi jest ubezpieczone, z aktualnym przeglądem, serwisowane na bieżąco, jest drugim SUV’em w rodzinie i jest w ciągłej eksploatacji.
Porządny i wygodny samochód, silnik bardzo dynamiczny i ekonomiczny jak na tak duże auto, bez nakładów finansowych dla nowego kupującego.
Cena do negocjacji, tel: , lokalizacja: 66-400 Gorzów Wlkp.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.