- 3.0 TDI, oryginalna wersja S-Line, 245KM, 2011r., po pierwszym lifcie
- stały napęd Quattro 4x4
- ksenony z automatycznym wycinaniem nadjeżdżającego auta ze strumienia długich świateł
- tempomat
- system start-stop
- asystent martwego pola w lusterkach
- czujniki parkowania przód tył i kamera cofania
- pneumatyka działająca perfekcyjnie, 4 opcje zawieszenia, w tym off-road, niby niepotrzebny, ale pozwalający na wyjście z każdej trudnej sytuacji, chociażby z zimowej zaspy, czy zaparkowanie tam gdzie inne samochody nie wjadą.
- w bagażniku znajduje przycisk obniżania tylnego zawieszenia, w celu ułatwienia załadunku
- webasto, zimą można włączyć ogrzewanie kabiny z dedykowanego pilota, bez wychodzenia z domu i odpalania silnika.
- podgrzewane wszystkie siedzenia
- elektrycznie regulowane przednie fotele z regulacją lędźwi
- tylne fotele z odchylanymi oparciami
- klimatyzowany schowek
- elektryczny, oryginalny hak (koszt 5 tys), wysuwany po wciśnięciu guzika (max masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony), założony niecałe 2 lata temu do bagażnika rowerowego, nigdy nie ciągał lawet ani przyczep
- Alufelgi 20" z premium oponami Pirelli w idealnym stanie, bieżnik 7mm (wielosezonowe)
- oryginalne dywaniki Audi, welurowe letnie i gumowe zimowe
- dokupione koło dojazdowe i oryginalna siatka oddzielająca bagażnik
- tapicerka w bardzo dobrym stanie, na bieżąco impregnowana, skóra i alcantara świetnie sprawdzająca się zimą i latem.
- wersja europejska, przyjechało z Niemiec w 2018, w moim posiadaniu od 2022, bezwypadkowe, ale w całej swojej historii miało jedną niedużą szkodę na lewych tylnych drzwiach, gdzie została zrobiona zaprawka, pozostałe elementy w stanie oryginalnym, w tym wszystkie szyby.
- pół roku temu miałem awarię silnika, słupek został wymieniony na inny, używany z przebiegiem 109 tys. km, przy okazji został założony nowy rozrząd, pompa, uszczelki, filtry, zimeringi, oringi, świece, zregenerowana turbina, nowe uszczelnienia silnika i klimatyzacji, koszt serwisu wyniósł 25 tys zł. Najważniejszy jest tu rozrząd, bo sama jego wymiana kosztuje ok 8 tys. zł, więc kupujący ma spokój na kilkaset tys. kilometrów.
Silnik bardzo dynamiczny i ekonomiczny jak na tak duże auto.
1,5 roku temy został wymieniony akumulator AGM, tarcze i klocki.
Ostatnio sporadycznie pojawiała się kontrolka ładowania i wypalania DPF, więc w zeszłym tygodniu został zregenerowany alternator na oryginalnych częściach, oraz wyczyszczony mechanicznie i komputerowo DPF, klimatyzacja jest wyczyszczona i odgrzybiona.
Auto ubezpieczone, z aktualnym przeglądem, serwisowane na bieżąco, z planami długoletniej eksploatacji. Pół roku temu kupiłem nowego SUV'a i w końcu stwierdziłem, że nie potrzebuję dwóch dużych samochodów, chcę wymienić Audi na małą hybrydę do miasta.
Porządny i wygodny samochód, w stałej eksploatacji, bez nakładów finansowych dla nowego kupującego w bardzo dobrym stanie,
Cena do negocjacji, tel: , lokalizacja: 66-400 Gorzów Wlkp.
13-22 październik jestem w Azji, więc proszę o kontakt na WhatsApp
ewentualnie kontakt do rodziny będącej na miejscu:
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.