Na sprzedaż bardzo zadbane Audi RS3 od pierwszego właściciela, na pełną fakturę VAT. Auto można nadal leasingować, lub po prostu kupić gotówką i wtedy nie płacimy 2% PCC3.
16.07.2018 data produkcji. Pierwsza rejestracja 23.07.2018. Auto ma najlepszy silnik 2.5 TFSI o oznaczeniu DAZA, który nie ma GPFa, i nie jest zepsuty ekologią. Późniejsze modele nie przyjmują już tak mocy i nie są tak trwałe.
Na maila podeślę pełną konfigurację auta na 323k, ma naprawdę wszystko oprócz panoramy celowo nie wybranej, bo waga auta dzięki temu 1560kg/521km. Jest to bardzo szybkie i lekkie auto na co dzień.
Serwis:
-1000km wymiana oleju na Millersa 5w30
-8400km wymiana oleju Millers 5W30
-16200km wymiana oleju Millers 5W30
-23442km Audi serwis wymiana oleju Millers 5W30, filtrów, przegląd
-29619km Audi serwis filtrów, przegląd gwarancyjny
-31200km wymiana oleju w DSG+Haldex+Liqui Moly 5w40+Ceratec+nowe świece zapłonowe
-38555km wymiana oleju Liqui Moly 5W40
-46200km wymiana oleju Liqui Moly 5W40+Ceratec
-53397km Audi serwis wymiana oleju, olej przekładniowy, nowe świece zapłonowe, filtry, uszczelnienie wału korbowego, wycieraczki przód oryginał.
-55538km Audi serwis uszczelnienie miski olejowej
-60500km wymiana klap w wydechu, obicie termiką MG Motorsport+wymiana oleju Liqui Moly 5W40+Ceratec+wymiana oleju w DSG+Haldex
-66200km wymiana oleju Liqui Moly 5W40
-73563km Audi serwis wymiana oleju
-81210km wymiana oleju Liqui Moly 5W40+Ceratec+nowe świece zapłonowe
-88353km wymiana oleju Liqui Moly 5W40
-93565km Audi serwis wymiana oleju+filtry
-94500km wymiana oleju w DSG+Haldex
-104000km wymiana oleju Liqui Moly 5W40+Ceratec
-114168km Audi serwis wymiana oleju Liqui Moly 5W40+filtry
Więcej dodatkowych zdjęć pod tym adresem: https://imageshack.com/a/EQD17/1
Z modyfikacji części są top of the top wszystko najwyższa półka ponad 120k zainwestowane:
-ceramika przód 400mm, tył 370mm wartość 40k
-kompletny wydech MG kompletny od turbo 20k+down pipe nowa izolacją termiczna+plus nowe mocniejsze klapy do wydechu bo stare rezonowały 4,5k.
-Dolot Eventuri Carbon 9k.
-Inlet Pipe APR 4,5k zl.
-Intercooler Wagner v3 na 600km 10k wersja pod radar.
-PPF 6200 cały przód, lusterka błotniki, boczne tylne drzwi i tylny zderzak przy bagażniku+okleina czarny dach. Aktualnie prawy błotnik i kawałek przedniego zderzaka po prawej stronie-brak PPF. Puknąłem taksówkę prawym przodem i dlatego jest nowy błotnik oczywiście ori ASO 1,9k, nowa lampa i zderzak prawa strona malowany, bo miał dwa małe pęknięcia. Fotki do wglądu. Jest to jedyne stuknięcie tym autem kiedykolwiek.
-Indywidualne strojenie na drodze Digitun czyli GTO+program DSG 5k.
-Koła 20' 6k+dystanse+śruby dłuższe+Michelin Pilot Sport 4S 4k+czujniki ciśnienia w kołach nowe ori aso.
-Dywaniki zimowe ori RS3 gumowe 400 zł.
-Emblematy czarne przód i tył.
-Gwintowane zawieszenie KW v3 pełna regulacja jak w rajdówce+canceler kit, montaż kilka miesięcy temu 11k. Żałuje ze od razu go nie kupiłem, bo jest nowa jakość podróżowania :) Oczywiście nowa geometria przy przebiegu 115 tys km.
Moc 521km wykres w zdjęciach. 3,6 sek do 100km. Przebieg 117 tys km i ciągle rośnie. Średnie spalanie od początku istnienia auta z 117 tys km to 10,9l. Nowy przegląd techniczny.
Zimówki kupowałem nowe na tą zimę która była. Reszta to eksploatacja i stos faktur z serwisu ASO, wymiany oleju w skrzyni i napędach co 30 tyś km, świece, oleje, filtry itd itp.
Cena 165000 netto tak jak stoi, 150000 netto bez ceramiki i letnich kół 20'. FV kwestia dogadania. Ciężko porównać z ogłoszeniem innych RS3 na otomoto, dlatego że niby maja wszystko w wyposażeniu ale jak się porówna to golasy. Tak samo modyfikacje auta, nie do porównania. Oczywiście da się kupić tańsze RS3 na sztukę, ale na pewno nie krajowe, bez wypadku i tak dbane i serwisowane.