Witam, mam do sprzedania kultowe audi RS3 8P. Auto posiada genialny 5 cylindrowy silnik o pojemności 2500 cm3. Generuje on oryginalnie 340 koni i około 450 nm. Ten egzemplarz jest przerobiony przez firmę ABT i w tym momencie posiada około 408 koni i 530 nm. Silnik jest połączony z fantastyczna dwusprzegłową skrzynią dq500, dzięki której jazda tym samochodem to czysta przyjemność ze względu na płynne i szybkie zmiany przełożeń. Dodatkowo auto posiada napęd na 4 koła, który pomaga wykorzystać cały potencjał tego silnika. Dźwięk silnika uwydatnia końcowa puszka BULLX, dzięki czemu warkot jest jeszcze bardziej wyrazisty oraz basowy. W środku samochodu sytuacja wygląda jeszcze lepiej. Połączenie rzadkiego radia RNS-E LED, które jest połączone z bezkonkurencyjnym system dźwięku BOSE daje niesamowite odczucia z odsłuchu ulubionych utworów muzycznych. Dedykowany przycisk S, pozwala otwierać klapkę w wydechu oraz poprawia reakcje na gaz. Co więcej w liczniku znajdziemy menu performance, które pokazuje temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz pozwala sprawdzić czasy przejazdu na torze. Można także wspomnieć o fantastycznych hamulcach (średnica przednich tarcz to 370 mm), które rzeczywiście robią robotę jak je potrzebujemy, a dodatkowo są chłodzone przez specjalne oryginalne kierownice powietrza, które znajdują się na wahaczach przednich.
Dodatkowo samochód posiada takie rzeczy jak:
-monochromatyczne, chowane oraz podgrzewane lusterka boczne,
-tempomat,
-automatyczne uruchamianie świateł XENON oraz automatyczne uruchamianie wycieraczek podczas deszczu,
-manetki do zmiany biegów na kierownicy,
-kierownice multifunkcją,
-podgrzewane kubełkowe siedzenia,
-pełna elektryczna regulacja siedzeń kierowcy oraz pasażera,
-radio RNS-E LED które posiada zestaw głośnomówiący, nawigacje oraz możliwość słuchania muzyki z telefonu.
Jeśli chodzi o modyfikacje tego samochodu to oprócz programu ABT na 400 koni, jest wstawiony końcowy wydech BULLX (wszystkie katalizatory są na miejscu) oraz pompa wstępna paliwa z RS6 C6 (profilaktycznie). Cała reszta samochodu jest zachowana w oryginalnym stanie. Dodatkowo dzięki temu, że auto jest zmodyfikowane przez ABT, w dokumentach jest wpisana moc 400 koni, zamiast oryginalnych 340.
Samochód posiada książkę serwisową, wszystko było robione na czas. W samej Szwajcarii, skąd auto sprowadziłem, przy 100 tysiącach kilometrów został wstawiony nowy blok silnika na gwarancji (mam na to wydruk w postaci spisu części), więc można powiedzieć, że silnik ma przejechane jedynie 40 tysięcy kilometrów. Na dzień dzisiejszy silnik chodzi jak nowy. Około 8 tysięcy kilometrów temu zostały kupione nowe świece zapłonowe (z serwisu ASO) oraz cewki. Dodatkowo zostały sprawdzone wtryskiwacze, wyczyszczony nagar z zaworów dolotowych, wstawiona nowa odma oraz zostało wymienione kilka podstawowych zaworków sterujących osprzętem przy silniku. W samych wtryskiwaczach zostały zastąpione oryginalne plastikowe filterki na metalowe, ponieważ zdarzało się, że na te oryginalne pękały i uszkadzały wtryskiwacz. Napęd na cztery koła także działa perfekcyjnie patrząc na to jak to auto rusza z miejsca czy jak się poruszało na śniegu. Nigdy nie było z nim problemów. W zawieszeniu także nie odczuwam żadnych luzów.
Na pytania odpowiem telefonicznie.
Możliwość sprawdzenia samochodu na stacji diagnostycznej lub po wcześniejszym umówieniu się w autoryzowanym serwisie.
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.