Jedyna na świecie Audi RS5 2.9TFSI z mocą 1012HP oraz 1100NM
Samochód jedyny w swoim rodzaju, od lat uwielbiam duże moce i tak wyszło że od 2016 roku działam w branży samochodowej, prowadzę serwis czy to bawię się w tuning. Od 9 lat miałem kilka projektów jak między innymi najszybsze audi S5 3.0TFSI na świecie jak potem obecne RS5 od 2019 roku, obecnie zakupiłem M3 G80 którę tuninguje na 1500HP stąd niech ktoś inny pocieszy się RS5.
Samochód znajduje się na pozycji top 11 https://www.dragracing.pl/ w klasie STREET AWD
Lista ta obejmuje pojazdy od bodajże 2014 roku z całej Europy polskich kierowców. Tak więc może powiedzieć że samochód jest naprawdę szybki.
w 2024 roku zdobyło vice mistrza polski Street AWD .
Na drodze najlepsze czasy 1/4 mili 9.6s
0-100 2.23s
100-200 3.88s
0-200 6.11s
przyśpieszenie zależy od wielu czynników, m.in. takich jak temperatura opon / temperatura powietrza / ciśnienie atmosferyczne.... najlepszy wynik na hamowni 1078koni w zimnym , w ciepłym 26st 1012hp .
Samochód zewnętrznie w stanie BDB - cały czas posiada założoną folie PPF dzięki czemu wygląda jak nowy .
Kuty silnik
Kuta skrzynia
Wzmacniany układ napędowy
Ceramiczne hamulce
Customowe układy chlodzenia
Wysoko wydajne kolektory ssące
Przerabiana głowica
Duże turbosprężarki GARRETT
Wiele wiele wiele więcej modyfikacji ale by nad wszystkim porozmawiać trzeba by spędzić kilka godzin, osoba która będzie zainteresowana to na żywo wszystkiego się dowie.
Teraz najważniejsze, czy się psuje.
Oczywiście że się psuje, ostatnio miałem awarię czujników TPSM w kołach od przeciążenia urwały się w kołach.
Poważniejszych usterek brak, bo jeśli logi są idealne to co ma się przydarzyć gdy wszystko zostało przeliczone by wytrzymało te obciążenia ( silnik, układ napędowy, skrzynia) a jeśli coś ulega awarii to pierdoła ( kilka miesięcy temu czujnik temperatury zewnętrznej ) .
Nawet najdroższe Bugatii czy Rolls-Royce się psują. I jest to normalne, najważniejsze by nie były to kosztowne usterki których odpukać ogółem w tych rocznikach Audi jest mało w porównaniu do najnowszych modeli 2021-2024.
Można znaleźć w sieci filmiki z samochodem, czy też zobaczyć trochę na moim instagramie rs5_s0race
Prawdą jest to, że po mieście jeździ się lepiej niż seryjną 450km a to przez większy moment obrotowy na niskich obrotach przez co ma ogromną elastyczność i kulturę pracy.
Można by się dużo rozpisać, ale tylko wizyta na miejscu i obejrzenie pojazdu na żywo mogą uświadomić potencjalnego klienta o czym rozmawiamy.
Koszt samych modyfikacji to ok 320 tys zł