Na sprzedaż oferuję prywatne Audi S3 8V w wersji sedan, pochodzące z 2015 roku (rok modelowy 2016). Auto sprowadzone z Kanady, a w Polsce zarejestrowane po raz pierwszy 12 grudnia 2016 roku.
Samochód został poddany profesjonalnemu tuningowi na poziomie Stage 2, dzięki czemu teraz oferuje jeszcze więcej emocji i mocy!
Specyfikacja techniczna:
Silnik: 2.0L TFSI CYFB o mocy 215 kW (292 KM przed tuningiem)
Moc po tuningu: 365 KM
Przebieg: 125 447 km
VIN: WAUB1GFF3G1066943
Numer rejestracyjny: WR5K (do sprawdzenia historii pojazdu w aplikacji „mObywatel”)
OC/AC/Assistance ważne do 15.11.2024
Badanie techniczne ważne do 17.04.2025
Tuning Stage 2 - Co zostało zrobione?
Mocniejszy intercooler, aby silnik mógł pracować na pełnych obrotach bez ryzyka przegrzania.
Downpipe i cały customowy wydech z przerobionymi klapami wydechowymi sterowanymi z dodatkowego pilota – pełna kontrola nad dźwiękiem i charakterem auta.
Usprawniony dolot powietrza, zapewniający lepszy przepływ i wydajność.
Zamontowany Blow-Off, który dodaje autu rasowego brzmienia i lepszej reakcji na gaz.
Strojenie na hamowni na paliwie Pb98 – auto po modyfikacjach generuje aż 365 KM, co czyni jazdę niezapomnianą przygodą.
Auto było regularnie serwisowane z dbałością o każdy szczegół. Oleje wymieniane co 5000 km, stosowany wyłącznie wysokiej jakości olej 5W40. Wszelkie luzy czy zużyte części były natychmiast wymieniane. Zawieszenie MagneticRide, które w tej platformie wytrzymuje zazwyczaj do 150-200 tys. km, zostało już wymienione na nowe oryginały – dzięki temu, samochód prowadzi się jak nowy i nie musisz się martwić, że będziesz musiał w to inwestować.
Dodatki:
Dwa komplety kół: Letnie 19-calowe felgi oraz zimowe 18-calowe OZ Racing Ultra Laggera (czarny połysk) – lekkie, mocne i stylowe, idealne na zimowe warunki.
Auto z USA więc, żeby nie było czerwonych kierunkowskazów zostały wsadzone lamy z polifta ( bo są po prostu dużo ładniejsze ).
Tylny dyfuzor z Maxtona oraz plaster miodu bez znaczka z przodu.
Niestety w zeszłym miesiącu w wyniku małej kolizji został uszkodzony lewy przedni błotnik oraz nadkole - jeszcze nie zrobione ze względu, że czekam na zakończenie sprawy z firmą ubezpieczeniową. Zdjęcie wrzucone na ostatniej pozycji.
Nowy nabywca musi na pewno niedługo wymienić rozrząd bo już po prostu powoli zbliża się ten czas.
Zapraszam do kontaktu!
(W razie problemu z kontaktem telefonicznym proszę o przesłanie SMS, a na pewno oddzwonię)