Do zaoferowania mam piękne Audi S3 8v 300 KM z 2016 roku (przed lift). Auto w stanie bardzo dobrym wizualnym jak i technicznym, brak jakichkolwiek inwestycji na kolejne lata, bezwypadkowy Od samego początku pełny serwis w ASO Audi. Olej wymieniany co 8-9 tys. Auto zakupione przeze mnie przy przebiegu około 96000 w salonie CICHY ZASADA Przeźmierowo koło Poznania jeszcze był na gwarancji producenta. W chwili zakupu otrzymałem Certyfikat stanu technicznego pojazdu wraz z danymi dot. grubości lakieru. Z historii użytkowania poprzedniego właściciela wynika (co ASO potwierdzi), że było malowane lewe tyle drzwi i tylny lewy błotnik (przetarcia tylko brak kolizji). Przez 4 lata użytkowania przejechałem 44000 km. Użytkowane głownie po mieście ale jeżdżone również w dalsze podróże. Auto naprawdę świetne, daje bardzo dużo frajdy z jazdy. W naszych rękach nigdy nie było katowane i nigdy żadnego toru nie zaliczył po prostu służył do poruszania się. sprawdził się idealnie. Wszystkie elementy eksploatacyjne jakie należało wymienić zostały wymienione. Przy przebiegu 120000 przeprowadzony został duży serwis na kwotę 4000 zł (z rabatami), który obejmował m.in wymianę świec, oleju w s-tronic, Haldex. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 6.7 L w na trasie lokalnej ale z reguły jest to śr. 7.8. Spalanie na autostradzie to śr 10 l przy 140 km/h natomiast w mieście w zależności do pory roku ale w przedziale 9l -13l.
Z najistotniejszych wydarzeń jakie pojawiły się podczas użytkowania to:
- w 2022r. gradobicie uszkodziło lekko maskę i dach łącznie było 26 wgniotek. Naprawa w ASO z ubezpieczenia koszt 1800 zł
- w maju 2024 roku pękła pompa wody co okazało się, że odpowiedzialne za to była uszczelka pod głowicą, więc przy przebiegu około 138500 zdecydowałem się na remont silnika. Podczas weryfikacji pozostałych części silnika wyszło, że wał korbowodowy jest pęknięty i była rysa na 4 cylindrze więc trzeba było robić cały silnik. Remont przeprowadziła M4k Garage Lublin (gwarancja). Remont obejmował regenerację głowicy i bloku, pozostałe elementy silnika zostały wymienione na nowe w tym korbowody, tłoki, wał, pierścienie, zawory, śrubki i inne drobne dosłownie wszystko. (posiadam Fv). Posiadam pelną dokumentację fotograficzną z przebiegu remontu. Wymieniony rozrząd oryginał. Teraz można rzec, że jest to nowy silnik. Przyszły właściciel będzie miał święty spokój na kolejne lata i pewność, że nic nie stanie. Niestety domena silników 2.0 tfsi to padająca uszczelka pod głowicą. Auto już po dotarciu i czeka na nowego właściciela.
Auto sprzedaje cesją leasingu. Pozostało do spłaty 10 rat.
Kwota odstępnego jaka mnie interesuje to 99500 brutto
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.