Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26

1 / 27

video
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26

Najważniejsze

Przebieg

17 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

310 KM

Opis

Salon POLSKA. Jeden użytkownik. Nigdy nie był pałowany, nie był na torze, nie jeździł w wypożyczalni. Silnik nigdy nie widział innych paliw jak 98/100 oktanów. Start-stop zawsze wyłączam po odpaleniu silnika. Dwie ostatnie zimy nawet nie zmieniałem opon - nie jeździł. Olej wymieniany co rok (pierwsza wymiana przy przebiegu 3k km). Auto przeszło niedawno serwis za ok. 5000zł gdzie wymieniłem m.in. olej w skrzyni DSG.

Skóry w środku zaimpregnowane zaraz po zakupie.

Kryształowy lakier Ara Blue (w tej chwili niedostępny) z palety Porsche zabezpieczony w pełni bezbarwną folią PPF najwyższej jakości, czarne szprychy - 19' felgi Audi Sport (model widziany np. w Panamerach), dach panoramiczny oraz pakiet black to najlepsze możliwe zestawienie kolorystyczne tego modelu. Ten lakier mieniąc się w słońcu robi PIO-RU-NU-JĄ-CE wrażenie na żywo - obraca głowy kierowców 2-3 razy droższych aut.

Egzemplarz posiada komputer sterujący silnikiem od oficjalnego tunera AUDI, tj. ABT - zamontowany i skalibrowany ze skrzynią DSG u jedynego autoryzowanego przedstawiciela ABT w Polsce. Taki zestaw daje +~50km oraz +~50nm w stosunku do serii, co przekłada się na ok. 4 sekundy do pierwszej 100 (film na yt). Silnik osiąga pełną moc jedynie po rozgrzaniu oleju do 100 stopni - taki bezpiecznik wpływa na żywotność całego zestawu.

Skrzynia DSG działa jak brzytwa - jest super precyzyjna i ultra szybka. Auto katapultuje się po wciśnięciu pedału gazu niezależnie od prędkości z jaką aktualnie się poruszamy. To S3 daje więcej emocji z jazdy niż wyposażone w większy o 0,5l silnik RS3. Dlaczego? RS3 ma większą turbospreżarkę przez co również wyczuwalnie większą "turbo-dziurę". S3 mimo nieco mniejszej mocy "zbiera się" o wiele płynniej. Jest przy tym bardziej oszczędna. Spalanie poniżej 8l jadąc zgodnie z przepisami na zatłoczonych krajówkach jest w pełni osiągalne. W mieście będzie ciężko zejść poniżej 10l (190-konny Tiguan 2.0 TSI 4motion też pali +10l), ale 11-12 to realny wynik. Jednym zdaniem - pali tyle i chcesz by palił. W RSkach takie spalanie jest nieosiągalne. Auto ma nowy akumulator (pisałem, że stał), nie posiada żadnych przeróbek mechanicznych. Wszystko seryjne + autoryzowane przez AUDI oprogramowanie.

Utarło się, że AUDI to "król prostej" - to stwierdzenie nie dotyczy jednak tego egzemplarza. Oprócz tego, iż jest piekielnie szybki, dzięki DCC (adaptacyjne zawieszenie), napędowi Quattro oraz dodatkowo płatnej opcji MAGNETIC RIDE w trybie DYNAMIC trzyma się w łukach jak przyklejony do asfaltu. W trybie COMFORT jest zaskakująco dobrze jak na kompakt stojący na 19" felgach i niskim profilu opony. Na komfort ogromny wpływ (oprócz DCC) mają pewnie bardzo wygodne skórzane fotele sportowe FEINAPPA ze zintegrowanym zagłówkiem. Oprócz efektownego wyglądu (pikowanie a'la wąż kobra) kapitalnie wyważone pomiędzy trzymaniem bocznym a wygodą codziennego użytkowania.

Samochód garażowany od początku swojego żywota - nie ma grama rdzy, ani żadnych defektów na lakierze (PPF od początku).

W zestawie DWA komplety opon letnich (1 nowy) oraz DWA komplety zimowych (1 nowy) + drugi komplet felg aluminiowych 19" Audi Sport dedykowanych do S3.

Reflektory LED MATRIX świecące RE-WE-LA-CYJ-NIE, inteligentne - "wycinające" pieszych/samochody/znaki, dające również dodatkowy "pazur" do wyglądu.

Jeden z ostatnich modeli, które posiadają jeszcze jakąś motoryzacyjną duszę. Czysta benzyna. Stara wersja Virtual Cockpit (ta sama co w R8 V10) z "prawdziwym" zegarem po środku. Ogromna satysfakcja z patrzenia na fruwającą wskazówkę obrotów silnika. Nie to co ten badziew obecnie z podziałkami wyglądającymi jak w samolocie. Jest też prawdziwa gałka zmiany biegów a nie kawałek plastikowego pstryczka - śmiało można wbijać manual łokciem.

Kierownica wielofunkcyjna z manetkami + pokrętło do obsługi MMI. Android auto, Carplay.

Pod kątem praktyczności auto również zaskakuje na plus.

Ten Sportback posiada całkiem sporo miejsca w środku jak na kompakt (który sporo urósł względem pierwszego modelu - ponad 16cm). Siadając sam za sobą (184cm wzrostu) czuję się komfortowo.

Bagażnik 340l mieści PEŁNY PO BRZEGI marketowy koszyk zakupów. Dokupiona oryginalna, akcesoryjna wanna do bagażnika za jakieś +-1000zł.

Samochód ma wyłączone "pierdzenie wydechu" z głośnika (można włączyć) oraz wgraną opcję zaryglowania drzwi na włączonym silniku.

Więcej grzechów nie pamiętam, konfigurator w momencie zakupu pokazywał 261920zł.

No dobra - ale skoro ten samochód jest taki wyjątkowy to dlaczego sprzedaję?

Sprzedaję, ponieważ po urodzeniu się drugiego bOMbelka mam jeszcze mniej czasu na zasiądnięcie za kółkiem tego muskularnego sleepera.

Mam do niego ogromny szacunek i sentyment, gdyż jechałem nim do ślubu oraz przywiózł bezpiecznie obu moich synów do domu po narodzinach. Ich wiek (1rok/3lata) niestety uniemożliwia mi wykorzystanie potencjału tego auta.

Bagażnik nie pomieści podwójnego wózka a przyspieszanie z fotelikami tyłem do kierunku jazdy urywa dzieciakom głowy. Gdyby byli ze 2-3 lata starsi to jeszcze miałoby sens.

Służbowo jeżdżę małym dostawczakiem, żona z dzieciakami wspomnianym Tiguanem. Przez to stoi. Jeszcze więcej niż stał.

Dlaczego uważam, że to okazja skoro nowe jest niewiele droższe? Bo jest jak nowe, przy tym lepsze niż jak wyjeżdżało z salonu. Przebieg marginalny, silnik ledwo się dotarł. Po zakupie w auto zostało włożone jakieś ~50.000zł. Kupując niewiele droższe nowe dostajesz golasa o dużo gorszych osiągach. Bez opon, bez drugiego kompletu felg. Bez folii (20.000zł), bez lakieru exclusive (20.000zł). Po dołożeniu foteli i kilku innych opcji aby zbliżyć się do tej "Papugi" cena przekroczy 300.000zł.

Biorąc pod uwagę, że AUDI chce przejść tylko na elektryki taki niezajeżdżony egzemplarz S3 może stać dobrą lokatą kapitału. W głębi duszy wcale nie chce go sprzedawać - lubię na niego patrzeć, ale szkoda żeby stał. Preferuję kontakt SMS - oddzwonię najszybciej jak to możliwe.

 

19 listopada 2024 12:43

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2019

Model pojazdu

S3

Wersja

2.0 TFSI Quattro S tronic

Generacja

8V (2012-2020)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Niebieski

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

148500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Radom, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store