Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26

1 / 27

video
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26

Najważniejsze

Przebieg

17 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

310 KM

Opis

Jedyny taki perfekcyjnie utrzymany egzemplarz w Polsce. Salon POLSKA. Jeden użytkownik. Nigdy nie był pałowany, nie był na torze, nie jeździł w wypożyczalni. Silnik nigdy nie widział innych paliw jak 98/100 oktanów. Start-stop zawsze wyłączam po odpaleniu silnika. Trzy ostatnie zimy nawet nie zmieniałem kół - nie jeździł. Olej wymieniany co rok (pierwsza wymiana przy przebiegu 3k km). Auto przeszło niedawno serwis za ok. 5000zł gdzie wymieniłem m.in. olej w skrzyni DSG. Wyprodukowany przed COVIDem, zanim koncern VW zaczął zjeżdżać z jakością.

Skóry w środku zaimpregnowane zaraz po zakupie.

Kryształowy lakier Ara Blue (w tej chwili niedostępny) z palety Porsche zabezpieczony bezbarwną folią PPF najwyższej jakości, czarne szprychy - 19" felgi Audi Sport (też niedostępne - model widziany np. w Panamerach), dach panoramiczny oraz pakiet optyczny black to najlepsze możliwe zestawienie kolorystyczne tego modelu. Ten lakier mieniąc się w słońcu robi PIO-RU-NU-JĄ-CE wrażenie na żywo - obraca głowy kierowców 2-3 razy droższych aut.

Egzemplarz posiada komputer sterujący silnikiem od oficjalnego tunera AUDI, tj. ABT - zamontowany i skalibrowany ze skrzynią u jedynego autoryzowanego przedstawiciela ABT w Polsce. Taki zestaw daje +~50km oraz +~50nm w stosunku do serii, co przekłada się na ok. 4 sekundy do pierwszej 100 (film na yt). Silnik osiąga pełną moc jedynie po rozgrzaniu oleju, taki bezpiecznik wpływa na żywotność całego zestawu.

Skrzynia chodzi jak brzytwa - jest superprecyzyjna i ultraszybka. Wóz katapultuje się po wciśnięciu pedału gazu niezależnie od prędkości z jaką aktualnie się poruszamy. To konkretne S3 oferuje lepszą elastyczność i niższe spalanie jak RS3. Zejście poniżej 8l w trasie jest osiągalne. Nie jeżdżę ekonomicznie, więc w mojej opinii w mieście ciężko zejść poniżej 10l (190-konny Tiguan 2.0 TSI 4motion też pali ~10l), ale 11-12 to realny wynik. Auto nie posiada żadnych przeróbek mechanicznych. Wszystko seryjne + autoryzowane przez AUDI oprogramowanie.

Utarło się, że AUDI to "król prostej" - to stwierdzenie nie dotyczy jednak tego egzemplarza. Oprócz tego, iż jest piekielnie szybki, dzięki DCC (adaptacyjne zawieszenie), napędowi Quattro oraz dodatkowo płatnej opcji MAGNETIC RIDE w trybie DYNAMIC trzyma się w łukach jak przyklejony do asfaltu. W trybie COMFORT jest zaskakująco dobrze jak na kompakt stojący na 19" felgach i niskim profilu opony. Na komfort ogromny wpływ (oprócz DCC) mają pewnie bardzo wygodne skórzane fotele sportowe FEINAPPA ze zintegrowanym zagłówkiem. Oprócz efektownego wyglądu (pikowanie a'la wąż kobra) kapitalnie wyważone pomiędzy trzymaniem bocznym a wygodą codziennego użytkowania.

Samochód garażowany od początku swojego żywota - nie ma grama rdzy, ani żadnych defektów na lakierze (PPF od początku).

W zestawie drugi komplet felg aluminiowych 19" Audi Sport dedykowanych do S3 z nowymi oponami zimowymi + nowe opony letnie.

Reflektory LED MATRIX świecące RE-WE-LA-CYJ-NIE, inteligentne - "wycinające" pieszych/samochody/znaki, dające również dodatkowy "pazur" do wyglądu.

Stara (lepsza) wersja Virtual Cockpit (ta sama co w R8 V10) z "prawdziwym" zegarem po środku. Ogromna satysfakcja z patrzenia na fruwającą wskazówkę obrotów silnika. Nie to co ten badziew obecnie z podziałkami wyglądającymi jak w samolocie. Jest też prawdziwa gałka zmiany biegów - śmiało można wbijać manual łokciem.

Ponadto: aktywny tempomat, relingi, wewnętrzne dekoracje ze szczotkowanego aluminium, ​​elektryczne lusterka, Audi system parking Plus, Audi Pre sense (rozpoznawanie zagrożeń), kamera cofania, lusterko fotochromatyczne z czujnikiem deszczu i świateł mijania.

Kierownica wielofunkcyjna z manetkami + pokrętło do obsługi MMI. Android auto, Carplay.

Pod kątem praktyczności auto również zaskakuje na plus.

Ten Sportback posiada całkiem sporo miejsca w środku jak na kompakt (który sporo urósł względem pierwszego modelu - ponad 16cm). Siadając sam za sobą (184cm wzrostu) czuję się komfortowo.

Bagażnik 340l mieści PEŁNY PO BRZEGI marketowy koszyk zakupów. Dokupiona oryginalna, akcesoryjna wanna do bagażnika za jakieś +-1000zł.

Samochód ma wyłączone "pierdzenie wydechu" z głośnika (można włączyć) oraz wgraną opcję zaryglowania drzwi na włączonym silniku.

Więcej grzechów nie pamiętam, konfigurator w momencie zakupu pokazywał 261920zł.

Skoro ten samochód jest taki wyjątkowy to dlaczego sprzedaję?

Sprzedaję, ponieważ nie jest to rodzinny wóz, a przy dwójce malutkich dzieci traci 90% tego do czego został stworzony.

Bagażnik nie pomieści podwójnego wózka a przyspieszanie z fotelikami tyłem do kierunku jazdy urywa im głowy.

Służbowo jeżdżę małym dostawczakiem, żona z dzieciakami Tiguanem. Przebieg marginalny (rośnie), silnik ledwo się dotarł. Wartość podobnej konfiguracji teraz (inny kolor i felga) to ~285.000zł. Dokładając folię PPF i drugi komplet kół to już ponad 300.000zł. Finalnie - lepsze niż nowe, gotowe do jazdy - inwestować można jedynie w myjnię.

Preferuję kontakt SMS - oddzwonię najszybciej jak to możliwe.

 

24 marca 2025 13:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S3

Wersja

2.0 TFSI Quattro S tronic

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2019

Generacja

8V (2012-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

188000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Radom, Mazowieckie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store