Auto w moim posiadaniu cztery lata. Import ze Szwajcarii, sprowadzone bezwypadkowe, wszystkie elementy nadwozia w oryginalnym lakierze. Przebieg jest duży, ale autostradowy i nie widać go zupełnie po samochodzie, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz nie jest zniszczone.
W październiku 2022r auto miało zrobiony remont skrzyni biegów (posiadam fakturę).
W maju 2023r wymieniony rozrząd, oryginał ASO ( łącznie z wariatorami), przy wymianie rozrządu z racji, że wymaga wyjęcia silnika oraz dużego przebiegu auta silnik został rozebrany, zweryfikowany i poddany naprawie: obróbka obu głowic, wymiana pierścieni, panewek głównych, oporowych i korbowodowych, obróbka silnika. Przy naprawie wiele elementów osprzętu silnika zostało wymienionych ze względu na ciężki dostęp do nich: wymiana odmy, pompa wody, rolki i paski, nowy kompresor, nowe wtryskiwacze, regeneracja rozrusznika i alternatora, poduszki silnika.
Na naprawy posiadam faktury oraz dokumentację zdjęciową.
Z modyfikacji auto ma założony kompletny dolot Injen, wydajniejsza pompa wody, większy wymiennik ciepła, zmienione kółko na kompresorze. Aktualnie moc silnika jest jeszcze fabryczna.
Auto dosyć bogato wyposażone nawet jak na S4 z ciekawszych rzeczy to: fotele podgrzewane i wentylowane, elektrycznie ustawiane z pamięcią, nagłośnienie bang&olufsen, sportowy tylny dyferencjał, amortyzatory z regulacją twardości, elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika, aktywny tempomat z radarem, asystent świateł drogowych.
Wady jakie auto posiada to: drobne pęknięcie przedniej szyby ( taką już kupiłem, pęknięcie nie powiększa się i nie przeszkadza), zarysowana plastikowa nakładka progowa z prawej strony, uszkodzenie na dolnej części zderzaka przedniego, nie działa regulacja lędźwi na fotelu kierowcy i nie działa podgrzewanie fotela kierowcy.
Cena jest adekwatna do stanu auta, jednak podlega niedużej negocjacji po oględzinach.