Dzień dobry!
Posiadam na sprzedaż ciekawy egzemplarz oryginalnego klasyka jakim jest Audi s4 B5 z 2000 r. (data pierwszej rejestracji w kraju to 2019 r.). Samochód przyjechał do Polski z Austrii i jest w bardzo dobrym stanie technicznym, oczywiście bezwypadkowy (musiała być dobra i równa baza do przeprowadzenia modyfikacji). W Audi wszystko działa bez problemu, łącznie z klimatyzacją (co bywa rzadkością w tego typu projektach). Samochód jest na bieżąco serwisowany, jeździ bez awaryjnie, nie ma z nim żadnych problemów, nadaje się do jazdy na co dzień jeżeli ktoś będzie miał takie życzenie. W moim posiadaniu od prawie trzech lat, po przeprowadzeniu ostatnich modyfikacji mechanicznych (auto było w tym czasie w moim posiadaniu więc wiem co tam było rzeczywiście robione) samochód nie uczestniczył w żadnych zawodach, wyścigach, itd. Używany w okresie wiosenno - jesiennym, jako że jest to 3 pojazd w rodzinie to traktowany jest hobbystycznie (wyjazdy weekendowe i w fajną ciepłą pogodę), cały czas garażowany. Nie będę tu pisał że nowe opony, akumulator, tarcze, klocki, itd., bo to wszystko musi takie być ze względu na osiągi i moc tego pojazdu. Zresztą cały projekt jest wykonany bardzo profesjonalnie, bez żadnego druciarstwa. Każdy kto choć troszkę orientuje się w temacie 2.7 bit. wie że budowa takiego projektu wymaga odpowiedniej wiedzy, czasu, zdrowia i oczywiście pieniążków. Nie będę tu pisał o przeprowadzonych modyfikacjach bo dużo tego jest, ogólnie staraliśmy się by audi było zachowane jak najwięcej w oryginale, głównie zewnętrznie jak i w środku, silnik nadal pozostał tak jak w oryginale było na dwóch turbinach (oczywiście zamontowane większe turbiny). Silnik został wystrojony na bezpieczne 1.8 bara co umożliwia bez awaryjną jazdę nawet przy ekstremalnym użytkowaniu (sam silnik, sprzęgło jak i skrzynia posiadają zapas, nie działają na granicy swojej wytrzymałości). W tym konkretnym projekcie brali udział czołowi polscy tunerzy i fachowcy zajmujący się głównie grupą VAG w naszym kraju, Panowie znają się na robocie i wiedzą co robią już parę ładnych lat. Ich ciężka praca poskutkowała, iż Audi osiąga moc nie spełna 800 KM i ponad 800 NM. Pierwszą setkę osiąga się w czasie nie całych 3 sek. (kwestia czasu zmiany biegu), natomiast 100-200 km/h audi robi w czasie 5.46 sek (pomiar wykonano na drodze przy pomocy oprogramowania Dragy). Oczywiście żeby nie zostać bajkopisarzem co do osiągów wszystko jest do weryfikacji i sprawdzenia. Tak dla porównania i wyobrażenia jak jeździ ten pojazd wystarczy sobie sprawdzić jakiego typu pojazdy robią czas 100-200 km/h w okolicy 5 sek. Wiem, wiem cena jest z kosmosu jak na audi A4 B5 z 2000 r. Ale jak ktoś będzie choć troszkę zakręcony i pozytywnie zwariowany jak Ja i szuka takiego samochodu to zapraszam, na pewno się nie rozczaruje! Ze względu na szacunek do osób które uczestniczyły w tym projekcie jak i do samego siebie, Audi wystawiam za kwotę 128 000,00 zł. Ze względu że nie jestem mechanikiem proszę nie dzwonić z pytaniami typu jak zrobić to i tamto bo też będę budował podobny projekt. Jeżeli ktoś będzie miał pytania innego typu to proszę pisać lub dzwonić, odpowiem oczywiście w miarę mojej wiedzy i możliwości. 8*8*3*3*9*4*1*6*6.