Audi S4 B6 ori manual
-skrzynia pancerna z v8 0A3
-silnik 2.7 biturbo przełożony a a6 c5 którym jeździłem 7 lat, obecny przebieg to 212 tys.
-Moc 480 km na bp 98
-Walki z 2.8
-turbo hybryda zimna strona rs4
-sprzęgło RS4 tarcza kevlar
-kolektory wydechowe MG Motorsport
-Pompa paliwa AEM
-nowy rozrząd
-filtr powietrza stożek K&N
-centralny IC na moce 900+ największy jaki jest dostępny
-Hamulce przód Rs4 b9+ tarcza 375 mm
-hamulce tył s4 b7 330 mm
-wtryski bosch 630
-nowe felgi lato i opona pirelli p zero 235/35/19
-zima ori s4 opona Pirelli 225/40/18
-włożony elektroniczny wskaźnik w zegary od Kacper Gawęda, na 1 miejscu mamy temp oleju temp płynu i wskaźnik procentowy wentylatorów, 2 miejsce EGT, 3 stuki, 4 stuki zapamiętane, 5 doładowanie zadane i aktualne + temperatura w dolocie
-strojenie Kacper Gawęda
-Dp 2.5” reszta wydechu kwas 3” końcówki rs6 c7
- poduszki silnika jak i skrzyni poliuretan
-założony nowy gwint mts gold, stare zawieszenie daje dodatkowo jakby ktoś chciał wrócić do serii
-dorzucam głowice z 2.4
-przepławka wykodowana i zrobiony map sensor
-cewki tfsi
-przepustnica v8
Na obecnym secie przejechane 7 tys km
- została nałożona ceramika na 3 lata
-lampy przód bixenon czarny środek
Jest jeszcze dużo rzeczy o których zapomniałem, wszystkie informacje udzielę telefonicznie, dostępny od 5 rano do 23 można dzwonić, nie spieszy mi się ze sprzedażą. w tygodniu auto do obejrzenia w Warszawie cena 64 tys do małej negocjacji, zapraszam tylko poważnie zainteresowanych szanujmy swój czas
Zanim zadzwonisz z pretensją skąd taka cena, proponuję zadzwonić do firm lub osób zajmujących się modami i poproszenie o wycenę modów na tych częściach i podliczenie sobie, wtedy wyjdzie że do mojej ceny trzeba duuuzzzoooo dołożyć. Pozdrawiam