Audi s4 b5 2,7 bi-turbo k04-z rs4 ( zakup nowe ) 550Nm i 430Ps.
0-100km/h około 4 s
V-około 300km/h
Samochód w moim posiadaniu od 2018 r. Regularnie serwisowany. Nie ulep. Przed jazdą rozgrzewany , po jeździe chłodzony . Olej motul 300V 5w40 zmiana co rok nie rzadziej niż 5 tys km. Na drodze upokarza samochody dziesięciokrotnie droższe ( no może poza wyglądem :) . Samochód jeden i kilku .
Jestem II właścicielem od nowości, zakup bezpośrednio w CHF od właściciela , bez korozji , bez katowania . Projekt gregor 10 pochłonął pewnie więcej niż 30tys zł. Wszystkie części kupione jako nowe . Silnik sprawdzony przed modyfikacją co było do wymiany zostało wymienione , zawieszenie Bilstein b12 . Nowe turbiny k04 z rs4 ( samochód wstaje praktycznie od 2400-2500 obr/min ), sprzęgło komplet od rs4, rozrząd, pompa paliwa , wtryski większe porsche, swiece rs, cewki rs, hamulce przód chyba 360 mm brembo nawiercane i wentylowane, hamulce tyl 300mm wentylowane rs4, stalowe oploty hella, filtr K&N , intercooler duży centralny, wszystkie doloty metalowe, wydech kwasówka kompletny przerobiony przelot wraz z dp owinięte bandażami, duża chłodnica oleju, koła 17 allroad - mam oryginalne avusy. Auto nie wymaga wkładu finansowego. Pewnie wszystkiego nie wpisałem bo już nie pamiętam ale zainteresowany znajdzie wszystko na miejscu przy oględzinach . Samochód nie jest egzemplarzem muzealnym , jeździ , korzystam z niego rzadko bo rzadko ale jednak ( poza zimą ) . Nie zamieniam na nic innego . Negocjacja ceny tylko po obejrzeniu na miejscu - cudów z ceną nie spodziewać się.