Samochód sprowadziłem osobiście około dwa lata temu z USA. Auto zostało kupione w całości, jest bezwypadkowe i wolne od korozji. Ten egzemplarz kupiłem po długich poszukiwaniach, wybrałem go ze względu na bardzo bogaty i dobry carfax, który z chęcią udostępnię zainteresowanej osobie. Samochód przygotowałem dla siebie, ze względu na zmianę priorytetów życiowych (budowa domu), sprzedaję go. Oto lista rzeczy które wymieniłem w kolejności chronologicznej:
- Nowy alternator
- Nowa przekładnia kierownicza
- Nowe amortyzatory Bilstein i sprężyny Eibach
- Regeneracja lamp przednich
- Wymiana kompletnego rozrządu Contitech
- Wymiana zacisków na regenerowane od Audi S4 B6 i tarcze 345mm wraz zklockami
- Wymiana turbin na hybrydowe
- Wymiana wtrysków na 440ki
- Regeneracja wału napędowego
- Montaż oryginalnych felg aluminiowych po regeneracji i nowych opon
- Standardowo oleje, filtry, świece
- Oklejenie całego samochodu szarą folią (oryginalnie jest srebrny
Ponadto, jeszcze w Stanach samochód został wyposażony w kompletny układ wydechowy APR (nie za głośny) oraz kolektor ssący APR.
Samochód jeździ idealnie, wystrojony jest w tej chwili na spokojne 345 koni mechanicznych i 520 Nm. Auto nie katowane, jeżdżone z głową, w pełni gotowe do użytkowania.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.