Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 29
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 30
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 31
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 32
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 33
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 34

1 / 35

Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 29
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 30
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 31
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 32
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 33
Audi S5 3.0 TFSI Quattro S tronic - 34

1 lipca 2024 13:17

ID: 6125315782

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S5

Rok produkcji

2014

Przebieg

104 000 km

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

333 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Emisja CO2

190 g/km

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Opis

Witam,


Mam do sprzedania moje oczko w głowie a zarazem zrealizowane marzenie – Audi S5 z roku 2014.


Samochód sprowadziłem osobiście z USA ponad roku temu z kosmetycznym uszkodzeniem (załączone zdjęcia) i przebiegiem 97000km.


Zrobiony program Stage 1 - Moc 413KM (załączony wykres). Kółko kompresora nie było zmieniane co pozostawia przestrzeń do zrobienia 450-480KM niewielkim kosztem.


Furka sprawuje się fenomenalnie i zostawia uśmiech na twarzy po każdej przejażdżce :)


Audi jest mocno doinwestowane, m.in:


- Kompletny wydech AWE

- Zawieszenie gwintowane Bilstein

- Wentylowane tarcze hamulcowe

- Nowe opony Michelin Pilot Sport 4s (przejechane 6000km)

- Całkowicie customowe lampy przednie od EM Tuning z UK

- Dystanse ECS Tuning

- Sportowy filtr powietrza

- Felgi Audi Pompei 19

- Wgrany polski język, najnowsze mapy Polska i Europa

- Nowy akumulator


Jest to bogato wyposażona wersja:


- Skórzane i podgrzewane fotele

- Pełna elektryka foteli

- Pamięć foteli

- Czujniki martwego pola

- Czarna podsufitka

- Elektryczne lusterka

- 3 strefowa klimatyzacja (świeżo po całkowitym serwisie)

- Panoramiczny, uchylny dach

- Nagłośnienie Bang & Olufsen

- Czujniki cofania

- Kamera cofania

- System wyboru dynamiki jazdy Audi Drive Select

- Keyless

- i wiele więcej...


Teraz trochę słów o tym jak to w ogóle jeździ, brzmi, skręca i czy warto przyjechać zobaczyć na własne oczy.


Charakterystyka silnika 3.0tfsi z kompresorem jest niesamowita.

Reakcja na gaz jest wręcz natychmiastowa w każdej partii obrotów, nie ma żadnej zwłoki. Efekt jest trochę jak w Tesli :) Moc, a wręcz jej nadmiar jest zawsze na zawołanie. Autko jest bardzo szybkie.


Silnik ten w połączeniu z 7-stopniową skrzynią S-Tronic jest wyjątkowo dynamiczny ale przy spokojnej jeździe na trasie spali 8-9 litrów co jest świetnym wynikiem. Spalanie w mieście oscyluje w granicy 12-13 litrów przy spokojnej jeździe, a 15-25 litrów przy dynamicznej.


Audi wyposażone jest w jedną z najważniejszych (w moim odczuciu) opcję, a mianowicie sportowy dyferencjał, czyli szperę.


Prowadzenie w połączeniu z gwintem Bilstein i oponami Michelin Pilot Sport 4S to po prostu petarda. Ten kto jeździł, Audi ze sportowym dyfrem ten wie, że to inny świat. Moja poprzednia S4 nie miała takowego na wyposażeniu, i jazda nią była bez porównania do S5.


Samochód prowadzi się jak na szynach, a przy wyłączonej kontroli trakcji, bez problemu zarzuci bokiem jak RWD.


Zawieszenie jest sztywne, pewne ale nie jeździ się jak na stołku. Zachowany jest duży poziom komfortu a fotele kubełkowe tylko to potęgują.


Wydech AWE, ma wyjątkowo rasowe brzmienie. Przy spokojnej jeździe nie wyróżnia się tak mocno, ale po przekroczeniu konkretnej liczby obrotów dźwięk wydobywający się z wydechu staje się wyjątkowo agresywny. Brzmi trochę jak GTR.


Wisienką na torcie i zlotach, meetingach, nocnych przelotach są customowe lampy kontrolowane przez apkę na smartfona.


Dostępne są wszystkie kolory, możliwość stworzenia indywidualnych kompozycji, ustawienia poziomu jasności, stroboskop, a także – światła policyjne.


Podsumowując, to auto jest wyjątkowe, bezawaryjne i ponadczasowe. Każdy kto siądzie za kierownicą, poczuje tą moc i dźwięk przekona się o tym, że to kawał solidnej maszyny.


Auto absolutnie warte swojej ceny.


Zapraszam do kontaktu zdecydowane, konkretne osoby.


Pozdrawiam,

Jakub

 

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lublin, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie