Kolor metallic: Tak Data pierwszej rejestracji w kraju: 2022-03-11
Silnik: 3993ccm (Moc 450KM) Data pierwszej rejestracji za granicą: 2017-01-01
Skrzynia biegów: Automatyczna Data następnego badania technicznego: 2025-09-13
Liczba drzwi: 4 Przebieg szacowany: -
Informacje dodatkowe
Silnik:
Rozruch silnika w normie. Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Diagnostyka serwisowa wykazała brak pełnej mocy silnika, nierówną pracę silnika, podwyższone ciśnienie w układzie chłodzenia, nieszczelność zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia, modyfikowany układ wydechowy, liczne alerty dotyczące m.in. sondy lambda, elektroniki układu hamulcowego, centralnego sterownika komfortu, elektroniki układu klimatyzacji, centralnego układu elektronicznego, układu regulacji od poprzednika, elektroniki układu przeniesienia napędu, regulacji wysokości zawieszenia. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych oraz wykonanie pełnej diagnostyki w warunkach serwisowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Aktywy alert układu hamulcowego. Układ wydechowy – pokryty korozją, stwierdzono modyfikacje układu. Uszkodzone nadkole prawy przód. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – czarna z efektem metalicznym. Zderzak przedni – liczne drobne odpryski lakieru, miejscowe głębokie zarysowania części dolnej, zderzak niespasowany z błotnikiem prawym, maskownice dolne nieprawidłowo zamocowane. Diagnostyka serwisowa wykazała ingerencję w mocowania głowic radaru tempomatu aktywnego, uszkodzone mocowania nakładek progów oraz uszkodzoną antenę GPS. Reflektory – drobne zarysowania kloszy, zawilgocenie wnętrza reflektora lewego. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – odprysk lakieru ok. 4mm, 6mm, liczne drobne odpryski lakieru w części przedniej. Błotnik prawy – odprysk lakieru, drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – zagięcie poszycia na powierzchni ok. 10x80mm, drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – drobne zarysowania. Zderzak tylny – pęknięcia powłoki lakierowej na odcinku ok. 220mm po stronie prawej, otarcie boku lewego, zagięcie ok. 50mm po stronie lewej, drobne zarysowania. Pokrywa bagażnika – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – zagięcie na powierzchni ok. 50x100mm z zarysowaniami, otarcie w części tylnej, miejscowe błędy lakiernicze, punktowe zagięcie, odprysk lakieru, drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – drobne zarysowania. Drzwi lewe przednie – odpryski lakieru na krawędziach poszycia, drobne zarysowania. Błotnik lewy – drobne zarysowania i odpryski lakieru. Dach – drobne zarysowania. Szyby drzwi przednich dodatkowo przyciemnione. Listwy ozdobne oklejone czarną folią.
Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia:
Pokrywa komory silnika – do 352µm. Błotnik prawy przód – do 200µm. Drzwi prawe przednie – do 226µm. Drzwi prawe tylne – do 265µm. Poszycie tylne boku prawego – powyżej 1500µm. Pokrywa bagażnika – do 281µm. Poszycie tylne boku lewego – do 305µm. Drzwi tylne lewe – do 386µm. Drzwi przednie lewe – do 265µm. Błotnik lewy przód – do 455µm. Dach – do 717µm. Słupek A lewy – do 255µm. Słupek A prawy – do 165µm. Słupek B lewy – do 123µm. Słupek B prawy – do 1200µm.
Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na obie osie. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół ze stopów lekkich 4 sztuki - miejscowe zarysowania, obręcz prawy przód - miejscowe głębokie zarysowania krawędzi, obręcz lewy tył - brak osłony otworu centrującego. Koło zapasowe dojazdowe - obręcz stalowa.
Sprzedaż w formie aukcji Internetowej dla FIRM ( LICYTACJA)