Dzień dobry,
na sprzedaż wystawiam Audi S6 C5, czyli 4,2 V8 340 km o oznaczeniu ANK, z instalacją LPG z 5 biegowym automatem Tiptronic. Auto w naszym posiadaniu od kwietnia 2021 i od tego czasu zrobione około 12 tysięcy kilometrów. Przez pierwsze dwa lata samochodem jeździłem ja, (wtedy też zostało zrobionych najwięcej rzeczy z listy) teraz auto jest w posiadaniu mojego Taty i to do Niego jest numer w ogłoszeniu. Samochód bardzo dobrze wyposażony, jak na S6tkę przystało. Oprócz podstawowych w tej klasie rzeczy, mamy ponadto:
- xenony;
-szyberdach - sprawny;
- czujniki parkowania przód i tył - sprawne;
- składane lusterka;
- czarną tapicerkę skórzaną Recaro, grzane fotele przód w prądzie;
- podsufitka i tapicerki słupków w czarne alcantarze w fajnym stanie;
- tempomat;
- kierownica z przyciskami do zmiany biegów;
- roletki szyb tył;
- akcesoryjna lotka klapy bagażnika
Samochód aktualnie stoi na zimowych oponach z 2023 roku + dorzucam letnie opony z 2021. Opony są w stanie jak nowe, zrobione na nich jak widać bardzo niewiele km. Auto sprowadzone było ze Szwajcarii, w 2015 roku, jesteśmy drugim właścicielem w Polsce. W przeszłości miało robione tylne błotniki i tam lakier jest grubszy. Wychodzi rdza na dołach drzwi i na wcześniej wspomnianych nadkolach. Przerysowany tylny prawy błotnik i wgnieciony tylny lewy błotnik. Nie ma katalizatorów i z tego powodu pali sie check.
Za naszej kadencji w samochodzie wymieniono:
- sprężyny przód i tył na obniżające;
- pompę wspomagania + przewód pompa - maglownica (trudnodostępny w dobrym stanie z charakterystyczną spiralą);
- 7 z 8 wahaczy przód;
- łączniki stabilizatora tył;
- gumy stabilizatora przód;
- zamek drzwi kierowcy;
- tarcze klocki przód i tył;
- zaciski hamulcowe tył - ręczny działa;
- uszczelniono miskę olejową;
- wymiana żarników xenon + wymiana jednej przetwornicy;
- uszczelnienie skrzyni biegów z wymianą oleju;
- wymiana oleju we wszystkich napędach (mechanizm różnicowy, torsen, dyfer tył);
- wymiana pompy spryskiwacza + silniczek wycieraczki tył z ramieniem i dyszą;
- wymiana dwóch czujników parkowania;
- wymiana uszczelek pokrywy zaworów.
- serwis klimatyzacji - chłodzi jak trzeba;
Oprócz wcześniej wspomnianych minusów blacharsko-lakerniczych, do robienia jest:
- wyciek oleju, gdzieś z tyłu silnika kapie na wydech co czasem czuć;
- wyciek płynu do spryskiwaczy na złączkach do pompki;
- piszczą hamulce przód;
- wyciek smaru z osłony przegubu prawy przód,
- 8 z 8 wahaczy, czyli ostatni który został stary, ma wybitą tuleję (bodajże prawy banan);
- czasem przycnia się rozrusznik, trzeba cofnąć kluczyk i za drugim razem odpala. Czasem słychać też z niego charakterystyczny odgłos podczas rozruchu.
- drobna nieszczelność przy wydechu końcowym, ale przy silniku V8, dodaje to w mojej opinii przyjemniejszego dźwięku.
- przydałoby się wyprostować felgi.
Ogólnie przydałoby się samochód rozruszać, samochód użytkowany był od czasu do czasu. Od kwietnia jak widać po CEPIK'u zrobione raptem 2000 km.
Dla zdecydowanego i nie marudzącego kupca, bagażnik dachowy ze zdjęć gratis.
OC opłacone jedną ratą do października, badanie techniczne do kwietnia.
Legalizacja butli do 2031 roku.
Data pierwszej rejestracji - wg dowodu, wiem że jest to błąd, ale inaczej na stronie historiapojazdu.gov.pl go się nie wyszuka - to: 28.10.2015.
Pozdrawiam i zachęcam do zakupu.