Witam
Na sprzedaż wystawiam moje S8. Auto ma LPG, także jak ktoś się brzydzi, to nie polecam.
Zdjęcia robione u mnie przez domem, nie pod lokalnym zamkiem, w lesie czy innym pięknym miejscu,
Kupujący przyjeżdża do mnie do domu, nie mam nic do ukrycia.
Nie jest jakoś super specjalnie wymyty, wypolerowany, wyplakowany - czysty, żeby przyjemnie się jechało.
Audi w moim posiadaniu 10ty rok, przejechałem nim 160tys. kilometrów, 90% z tego delegacje po Polsce,
większość czasu jeździłem sam, także wnętrze w dobrym stanie.
Wydaje mi się, że o samochodzie wiem wszystko, za mojej kadencji bez przygód lakierniczych,
odnośnie wcześniejszych mogę się tylko domyślać.
Konstrukcyjnie wszystko jest proste, auto prosto jedzie nawet z prędkościami dozwolonymi tylko na niemieckich autostradach
i prosto hamuje.
Sprawne, nie boję się jechać na koniec Polski czy w Alpy na narty.
Na bieżąco serwisowane, olej i filtry co max 10tys. - zawsze Motul 5w40 300V (olej na bazie estrowej, chyba drożej się nie da),
filtry Mana lub Knechta.
Auto cały czas jeździ, także właśnie wymieniony olej w silniku i filtry.
Nowy akumulator na gwarancji.
Parę razy wymieniany olej w automacie i przez poprzednika i przeze mnie.
Resztę serwisów, tak jak było to na bieżąco wymagane.
W silniku i skrzyni nic nie było grzebane, naszych tam nie było : rozrząd, przednia poduszka silnika, uszczelki dekli i wałków, świece, odma, jakieś drobiazgi.
Dla kogoś, kto nie będzie używał na co dzień chyba ciekawy kandydat na youngtimera.
Wiadomo, że standardowo tarcze, klocki parę zestawów palników Xeononych coś w zawieszeniu - mam to gdzieś w miarę spisane.
Jeżeli można mówić o bolączkach (albo problemach związanych z wiekiem) auta to :
- zregenerowałem reflektory - zamontowane są większe soczewki Evox-r, ostatnio też nowe przetwornice (oryginalne)
- wymienione są nagrzewnice wnętrza (z racji, że auto jest z końcówki produkcji D2 były tam nagrzewnice z D3 - zamontowane
większe, wydajniejsze z D2)
- podobno w tych modelach szwankują zawory od ogrzewania na podszybiu - nie wymieniałem jeszcze, ale nowy właściciel dostanie
przygotowany zestaw z D3 i w razie potrzeby sobie wymieni)
- amorki wymienione na Bilstein b6
- cewki wymienione na czerwone od FSI
Wyposażenie...w sumie ma to co potrzeba :
- elektryczne szyby, lusterka, elektryczna roleta tylnej szyby
- klimatyzacja dwustrefowa
- reflektory ksenonowe
- szyberdach elektryczny
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie, podgrzewana tylna kanapa
- audio Bose
- skrzynia z trybem S
I na pewno coś jeszcze.....
Nowemu właścicielowi dorzucam trochę części kupionych niejako profilaktycznie :
- maglownica z zaworkiem sterującym - tu jeszcze działa
- drugi wał z wymienioną podporą
- łańcuszki rozrządu i ślizgi i komplet uszczelniaczy wałków
- zestaw PU do dyfra
- zestaw do wymiany oleju w skrzyni
- jakieś osłony , oryginalną kierownicę,to co mam oddaję
Auto stoi na oryginalnych felgach 18cali i oponach Michelin Primacy4 (ponad 6mm bieżnika).
Auto do obejrzenia w Warszawie, w Falenicy.
Cena do jakiejś negocjacji na miejscu. Ciśnienia na sprzedaż nie mam, aczkolwiek coraz mniej nim jeżdżę, to może
będzie cieszył kogoś innego.