W przypadku pytań zapraszam do kontaktu lub spotkania przy samochodzie.
Kwestie kluczowe:
Samochód pracuje równo, ma pełną moc, działają wszystkie tryby jazdy.
W tym roku:
- Wymian całego układu wspomagania, pompy (nowa, nieregenerowana - ASO 4200 PLN), zbiorniczka, wszystkich przewodów, regeneracja chłodnicy.
- wymiana półosi, przegubów i gum z przodu.
- wymiana zacisków, tarczy, i klocków z tyłu.
- rozebrany i wyczyszczony cały kolektor dolotowy
- serwis klimatyzacji
- wymiana świec, oleju.
- serwis pneumatyki, wymiana miechów.
W zeszłym roku pełny serwis osprzętu silnika, w tym
- serwis wariatorów.
- pełne usunięcie klap wirowych z wgraniem mapy na dłuższy kolektor dolotowy. Przy wymianie weryfikacja integralności klap w celu wykluczenia dostania się elementów do silnika.
- regeneracja kolektora dolotowego i całego układu dolotowego.
- uszczelnienie całego wydechu łącznie z wymianą łączników kolektorów wylotowych.
- wymiana całego oleju w skrzyni.
- wymiana niezbędnych oringów, uszczelek, wtyczek, przewodów, świec itp.
Kwestie poboczne:
Jest to najwyższa wersja wyposażenia obejmująca:
- najwyższą wersję foteli (wersja 4 osobowa), każdy fotel (w tym tylne), mają pełną regulacje, podgrzewanie, wentylowanie i masaż.
- pełny pakiet karbonu, alkantary i audiowideo, w tym TV.
- nie ma czytnika linii papilarnych oraz lodówki (jest tunel na narty)
- Webasto i solar z przewietrzaniem postojowy oraz programowalnym uruchamianiem klimatyzacji
- pełny pakiet rolet okiennych i 4 strefowa klimatyzacja
- felgi 19 calowe BBS dla Audi (skradziono dekielki). Pełny komplet zimowych opon z atestem na Alpy na felgach DOTZ (czarne).
- komplet kluczyków do samochodu, webasto. Komplet katalogów i dokumentów salonowych.
Podkreślę, że na polskich i zagranicznych (.de) portalach motoryzacyjnych nie znalazłem żadnego egzemplarza w wersji 4 osobowej.
Kwestie codzienne:
- serwisowany na bieżąco, olej wymieniany, co 8 tyś. km, zawieszenie, klocki itp zgodnie z eksploatacją.
- wszystkie usterki usuwanie na bieżąco.
- na samochodzie jest ceramika, do odnowienia
Wady:
- Lewy przód miał "parkingową stłuczkę", która była oficjalnie i całkowicie naprawiona przez oficjalny salon Audi w Częstochowie.
- Prawy tylny bok jest przytarty o donice (zaprawiony lakierem, nie robiłem tego, żeby nikt nie wmawiał mi, że miał srogiego dzwona od tej strony).
- Lakier ma ślady po ptasich odchodach, na aluminiowych elementach (listwa bagażnika) odpryskuje, co jest zaopatrzone zaprawkami.
- Okresowo niedziałający moduł lampek sufitowych z przodu.
- Nie włącza się Side Line Assist ze względu na brak kalibracji radau, która nie była wykonana po ściągnięciu zderzaka.
- Przedni zderzak połamałem na krawężniku. Od przodu i boków wygląda OK. Od spodu jest połatany.
Samochód używany jako drugi do jazdy na co dzień. V10 w tym nadwoziu daje bardzo duży komfort przy sportowym charakterze. Jednocześnie jakość wykonania i utrzymanie, które jest gabinetowe stanowi niespotykany atut patrząc na dzisiejszą motoryzację.
Cena do rozsądnej negocjacji.