1 / 41
29 czerwca 2024 20:55
ID: 6125667583
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
S8Wersja
4.0 TFSI QuattroGeneracja
D4 (2010-2017)Rok produkcji
2012
Przebieg
169 000 km
Pojemność skokowa
3 993 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
520 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
13 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
225 g/km
Liczba drzwi
4
Kolor
SzaryData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Audi S8 D4
Silnik 4.0TFSI V8
Skrzynia biegów automatyczna ZF 8HP
Stały napęd quattro
Ceramiczne hamulce
Dociągi w drzwiach
System nagłośnienia Bang&Olufsen 19 głośników 1500W
Noktowizor
Aktywny tempomat
System przeciwkolizyjny
Elektrycznie otwierana tylna klapa
Masarze w fotelach z 6 trybami pracy
Rolety szyb tylnych sterowane elektrycznie
Szyberdach otwierany elektrycznie
Wentylowane i podgrzewane fotele
4 strefowa klimatyzacja z panelem dla tylnego rzedu siedzeń
Podsufitka wykończkona grafitową alkantarą
Dekory wnętrze z prawdziwego szczotkowanego aluminium oraz carbou
System oświetelenia wnętrza z możliwością zmiany kolorów oraz konfiguracji poszczegulnych stref
System bezkluczykowy otwierania oraz uruchamiania
Fotele z pamięcią oraz systemem ułatwiającym wysiadanie
Elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
Kamery dookólne 360
Czyjniki parkowania przód i tył
Podwójne akustyczne szyby
Tylne szyby przyciemnianie
Telefon pokładowy
Internet pokładowy
Czytnik kart SD
Odtwarzacz filmów podczas jazdy
Wbudowany dysk twardy
Łączność BT
Stystem niwelujący hałasy z zewnątrz
Audi Drive Select Efficienty Comfort Dynamic i Indyvidual
Dociągi pasów przednich
Fotele przednie full comfort z pompowanymi boczkami
Klimatyzowany schowek
Funkcja race ze stoperem, tamperaturą oleju, poziomem doładowania i temperatury opon
Zmienna charakterystyka pracy zawieszenia, układy hamulcowego, silnika i napędu
Podświetlanie listwy progowe S8
Koła Audi S8 OE 21"
Adaptacyjne światła przednie Full LED
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Czujnik martwego pola
Rozpoznawanie znaków
ABS + EBV - korektor siły hamowania, elektryczny
System nawigacji Satelitarnej MMI Navigation Plus + MMI touch
Aktywny układ wydechowy
Fotochromatyczne lusterka boczne i wsteczne
Aluminiowe lusterka boczne
Wykończenie wnętrza ze skóry Valcona
Mocowanie fotelika dziecięcego ISOFIX
Audi S8 w wersji Carbon Pack. Topowa limuzyna ze sporotwymi osiagami zakupiona i serwisowana w polskim salonie. Jest to najbogatsza opcja wyposażenia oferowana w tym roczniku. Posiada wszystkie możliwe udogodnienia międzie innymi fenomenalne nagłośnienie B&O o mocy 1400W, aktywny tempomat, masaże w fotelach, dociągi w drzwiach, noktowizor, wykończnie wnętrza z prawdziwego carbonu i aluminium, ceramiczne hamulce, itd. Auto jest bezwypadkowe, lakier Daytona Grey w stanie idealnym, zabezpieczony powłoką ceramiczną H9. Wszytkie szyby są oryginalne. Mimo mnogości elektroniki wszystkie systemy działają poprawnie a w sterownikach nie man żadnych błędów! Audi S8 jest lżejsze od modelu RS6 a po za tym oferuje zncznie większy komforti i lepsze wyposażenie. Poruwnując do zwykłago modelu A8 jest to zupełnie inne auto pod względem prowadzenia, zawieszenia, reakcji układu napędowego i hamulcowego. Audi napędzane niesamowitym silnikiem V8 4.0TFSI o fabrycznej mocy 520KM(556KM zmiarzone na paliwie 98). Silnik seryjnie zużywa bardzo małe ilości paliwa, podczas codziennej jazdy 10-12l/100km. Bardzo dynamiczna jazda około 15-17. Potencjał silnika jest znacznie większy. Posiadam do auta używany okazjonalnie sterownik zmodyfikowany pod konkretny egzemplaż przez firmę MTM dający 700KM na paliwie 98 bez żadnych modyfikacji mechanicznych jedynie układ wydechowy został poprawiony pod wzglądem brzmienia uwalniając dzwięk V8. Audi serwisowane w większości w ASO, ostatnia wizyta 158tys km. W ostatnim roku poprawiłem wszelkie bolączki modelu, nowa odma, świece irydowe NGK, wymiana sitka turbospreżarek, nowy olej w skrzyni, nowy kompletny rozrząd, nowa pompa wody, wymiana uszczelnień układu chłodzenia, wszystkie tuleje przedniego zawieszenia. Silnik poracuje na oleju motul 300V wymianianym co około 5tys km. Ceramiczne hamulce praktycznie bez śladów zużycia, fabryczne kolcki zużyte około 50%. Oferowany egzemplaż to auto wyszukane z wielu, serwisowane z należytą starannością bez oszczędzania, używane okazjonalnie na wypady weekendowe, zachowane w stanie perfekcyjnym bez żadnych śladów użytkowania. Przepiękna limuzyna wykonana z najlpszych materiałow, zapewniająca niesamowity komfort, zostawiająca z pod świateł większość supercarów.
Informacje o sprzedającym
Audi
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie