Wystawiam na sprzedaż jeden ze swoich samochodów. Jest to flagowy bolid w formie luksusowej limuzyny czyli Audi S8 Plus. Najmocniejsza S8 jaka była produkowana, z tym samym układem napędowym co Audi RS6 i RS7 Performance. De facto samochód w nomenklaturze Audi powinien nosić nazwę RS8. Samochód w pięknym kolorze - granatowa perła.
Na życzenie mogę przesłać mailowo raport CarVertical.
Moja spółka jest drugim właścicielem samochodu w Polsce. Pierwszy właściciel - prezes dużej firmy z Wielkopolski - osobiście zakupił samochód jako nowy w salonie Audi w Bochum, najpierw samochód leasingował, a następnie wykupił go z leasingu. Audi jest bezwypadkowe, wszystkie szyby są oryginalne. Samochód nigdy nie przechodził żadnych tuningów, ani przeróbek napędu - jest w 100% oryginalny.
Auto daje wyjątkowe wrażenia z jazdy - z jednej strony jest to super komfortowa limuzyna, którą przejeżdża się 1000km i kompletnie tego nie czuje, z drugiej strony jest to rasowy, sportowy bolid, który przyspiesza jak najnowsze Porsche 911 4S. Wrażenia z jazdy są niesamowite - ok 3,5s 0-100km/h.
Sprzedawany egzemplarz jest praktycznie w maksymalnej możliwej wersji wyposażenia. Nie ma ani jednego wolnego przycisku na kokpicie. Główne elementy wyposażenia dodatkowego to m.in.:
1. Nightvision
2. Head-up display
3. Dociągi drzwi
4. Najwyższy możliwy system audio Bang&Olufsen
5. Pełny pakiet multimedialny - fabryczne ekrany w tylnych zagłówkach + odtwarzacz DVD/SD
6. Wszystkie 4 fotele komfortowe, z masażami, wentylowane, podgrzewane.
7. Tylne fotele z możliwością rozłożenia, w pełni regulowane
8. Elektryczne roletki w tylnej szybie oraz szybach bocznych
9. Wersja 5-osobowa
10. Hamulce ceramiczne
11. Pełny pakiet skór ekskluzywnych - obszyte skórami boczki drzwi, deska rozdzielcza, itp.
12. Asystent parkowania
13. Asystent jazdy
14. Radary
15. Felgi oryginalne S8 PLus 21"
16. Matrix LED
17. Sportowy mechanizm różnicowy
18. Podwójne, klejone szyby akustyczne
19. Ogrzewanie postojowe sterowane z pilota
20. Szyberdach
itp.
Przy przebiegu ok 118 000 km ceramiczne hamulce z przedniej osi zostały zdemontowane i wykonana została konwersja na dedykowane do Audi S8 tarcze i klocki metalowe. Oryginalne tarcze przekazane zostaną przyszłemu właścicielowi. Niestety hamulce ceramiczne pomimo, że hamują bardzo sprawnie, zwłaszcza na torze, to nie do końca nadają się do limuzyny i jazdy na co dzień - użytkownicy wiedzą o co chodzi (specyficzne piszczenie, słabsze hamowanie w trakcie deszczu, konieczność rozgrzewania tarcz, horrendalne koszty w razie konieczności wymiany, itp.). Tylne tarcze i klocki ceramiczne zostały oryginalne - ceramiczne, gdyż nie przeszkadzają w codziennym użytkowaniu. Szczęśliwy przyszły właściciel nie musi obawiać się więc astronomicznych kosztów wymiany przednich tarcz.
Samochód jest bardzo zadbany, serwisowany w ASO Audi (ostatni serwis w AUDI ok 3 000 km temu: wymiana oleju + przy okazji wymiana sitek w ramach akcji serwisowej). Ostatni serwis filtrowo-olejowy zawierał m.in.:
1. Wymiana oleju w tylnym moście
2. Wymiana czujników temperatury i ciśnienia spustowego mechanizmu różnicowego + wymiana elektrozaworu
3. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów
4. Kontrola świec
5. Kontrola oleju w przednim moście
6. Kontrola oleju w przednim dyferencjale
Samochód jest wyjątkowo zadbany zarówno technicznie, jak również wizualnie, regularnie odwiedza detailera, który konserwuje skóry oraz powłokę ceramiczną na lakierze. Samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego - wsiadać i cieszyć się radością z jazdy.
Auto sprzedawane jest w oparciu o fakturę VAT 23%. Cena netto 195 121,95 zł + 23%VAT = 240 000 zł brutto.
Sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego, że zdecydowałem się na zakup, jako samochodu daily, Porsche 911, a miejsc w garażu niestety nie rozmnożę.